Wywiad z @emo_landryna

19 5 0
                                    

emo_landryna- Pisarz
Creatikgraf- Dziennikarz

D : Dobrze więc na wstępie chciałbym zapytać jak rozpoczęła się Twoja przygoda tutaj na wattpadzie?

P : Siema, generalnie zaczęło się to tak że z moją znajomą ze szkoły zaczeliśmy czytać jakieś fanfiki XD był to chyba październik 2020 roku, no i później namówiła mnie do założenia konta.

D : Okej, czyli zaczelo się od ff. A w jakich fandomach jesteś?

P : Między innymi creepypasta, death note i sally face.

D : Okej, czy jest jakas rada którą chciałbyś przekazać początkującym pisarzom ?

P : Hm, ja zaczynałem od pisania jakiś krótkich książek/ lub komentowania większości na głównej XD, a tak to raczej nic lepszego nie wymyślę.

D : Dobrze nie szkodzi. A wolisz czytać one shoty czy dłuższe historie ?

P : Preferuje dłuższe historie, ale zdarza mi się od czasu do czasu przeczytać jakiegoś one shota.

D : A czy masz jakąś cechę charakteru której nie lubisz u bohaterów?

P : Tak, nienawidzę jak w jakiejś książce bohater/ka udaje taką ''toxic bad bitch'' xD

D : A wolisz czytać np. Komiksy, papierowe, e booki, audiobooki?

P : Papierowe.

D : A ile lat mają mieć bohaterowie żeby pisało się Tobie najlepiej?

P : Między 14 a 20 rokiem życia.

D : Okey, Czy jak szukasz książek to szukasz skończonych, rozpoczynających swoją przygodę czy nie zwracasz na to uwagi?

P : Raczej nie zwracam na to uwagi.

D : A troszkę cofając się do początku skąd wzieła się Twoja nazwą?

P : Moja nazwa była raz zmieniana właśnie na tą, niektórzy mogą jeszcze mnie kojarzyć spod pseudonimu vvvvvvvvvvvv666. Ale twierdziłem że potrzebuje ją zmienić więc zaczeło się od poszukiwania pomysłów na nazwę w innych mediach. No a na koniec to nazwa zastała taka, w skrócie czerpałem 'pomysły' z portalów takich jak zapytaj onet xd o ile dobrze pamiętam.

D : Okej hahah. A masz coś czego nie lubisz w książkach?

P : Raczej nie.

D : A czy spotkałeś się tutaj z hejtem ?

P : Nie przypominam sobie żebym miał do czynienia z hejtem.

D : Dobrze ja Tobie dziękuję za wywiad, miło się rozmawiało. Czy chciałbyś tu kogoś pozdrowić lub polecić?

P : Mi też, pozdrawiam bff _bunnymund_

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz