Wywiad z @S-SHERLY

19 6 5
                                    

S-SHERLY- Pisarz
Creatikgraf- Dziennikarz

D : Hej, na wstępie chciałabym zapytać jak natrafiłaś na wattpada?

P : Hej! wattpada poznałam dzięki mojej starszej siostrze, która pokazała mi tę aplikację jakieś pięć, sześć lat temu :]

D : Ooo Wow. A co do twojej nazwy skąd wziął się pomysł?

P : Mój nick powstał dzięki mojej fazie na Sherlocka Holmesa. Oczywiście samo sherly było zajęte, więc trzeba było jakoś pokombinować.

D : Pamiętasz może co było Twoja pierwsza książka, i czy jest jeszcze na profilu ?

P : O ile mnie pamięć nie myli, moją pierwszą książką (jeszcze na starym koncie) był chat youtuberów, który już niestety nie istnieje a jeśli chodzi o to konto, to tu pierwsze były nominacje.

D : Okey, a o czym chciałbyś napisać ff. O jakim fandomie ? Masz coś w planach ?

P : Mam w wersjach roboczych parę książek, między innymi one-shot z hannibala. Mam w planach napisać też parę krótszych opowiadań związanych z moimi oc, oraz jakieś ff z lucyfera.

D : A czy chciałbyś napisać swoją książkę że swoim zamysłem? Przeszło Ci przez myśl kiedyś taką wydać?

P : Jakiś czas temu bardzo chciałam napisać książę, która nadawałaby się do wydania, jednak moje umiejętności pisarskie w szybkim tempie zawiodły i zakończyło się tylko na wstępnym zarysie opowiadania.

D : Oo haha. Co według Ciebie jest najlepsze gwiazdki, komentarze czy wyświetlenia?

P : Chyba najlepsze są gwiazdki, najbardziej mnie motywują.

D : Oj tak to jest miłe, a które prace uważasz za najbardziej docenione ?

P : Na swoim profilu chyba najbardziej doceniona jest książka, w której opisuję swoje oc, ma ona ponad siedemset wyświetleń, ale nie narzekam na to, haha.

D : A masz ulubionego autora wattpadowego?

P : Staram się nie ograniczać do jednego wattpadowego autora, ale mam ogromny sentyment do książek użytkowniczki Blakiszcze

D : Ooo super, a z tych wydających swoje książki na ,,papierze ,,?

P : Edward Stachura, Albert Camus, Adam Mickiewicz, Agatha Christie, Arthur Conan Doyle, Thomas Harris, H.P. Lovecraft, Konstanty Gałczyński, Daniel Defoe, Aleksander Fredro, Henryk Sienkiewicz, Bolesław Prus, Homer, Zygmunt Krasiński i wiele więcej.

D : Długaaaaa lista. A czy jest coś co chciałabyś przekazać początkującym pisarzom tutaj ?

P : Może to dość odklepana rada, ale naprawdę nie warto się zmuszać do pisania. Jeśli nie ma się weny, trzeba na nią poczekać, nawet jeśli miałoby to trwać dni, tygodnie czy miesiące.

D : A czy jak piszesz utożsamiasz się z bohateram?

P : Tak, zazwyczaj utożsamiam się ze swoimi bohaterami, lubię przelewać swoje myśli i uczucia podczas pisania.

D : A ile lat muszą mieć bohaterowie żeby pisało się Tobie najlepiej?

P : Dla mnie wiek jest bez różnicy.

D : Dobrze ja Tobie dziękuję za wywiad, miło się rozmawiało. Czy chciałbyś tutaj kogoś pozdrowić lub polecić?

P : Mi również bardzo miło się z tobą rozmawiało! pragnę pozdrowić moją przyjaciółkę towarzysz-Stalin<3 

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz