emoemo76- Pisarz
Creatikgraf- DziennikarzD : Hej! Wiec na wstępie chciałabym zapytać jak znalazłaś wattpada, długo na nim jesteś?
P : Wattpada znalazłam uf.. . Ponad dwa lata temu przez fanfiction pewnego shipu. Po kilku miesiącach czytania chciałam i sama napisać, więc założyłam tu konto. Jestem tu prawie 2 lata więc.
D : Ooo super, wspominasz o tym, że trafiłaś tu przez ff. Masz jakieś fandomy do jakich należysz ?
P : Obecnie jedyne fandomy, jakimi się interesuję to te muzyczne. Należę do Killjoys, BvB Army i nie wiem, czy nazwać to fandomem, ale "wyznawcy" Emo Quartet. Plus shippy - Frerard, Ryden, Petrick.
D : Okey, zobaczyłam, że piszesz dzieła w tych tematykach. Czy masz w planach napisać swoją ,,książkę,, lub już coś piszesz ?
P : A masz rację, trochę o tym piszę, hahah. Nie do końca wiem, w jakim sensie swoją, jednak w planach mam kilka kolejnych, a obecnie w pisanych - jednak nie opublikowanych - mam nadal kilka fanfików, jednak i zwykłe książki, nie o tej tematyce.
D : Ooo super, Czy miałaś jakieś trudności z opublikowaniem ? Stresowałaś się? Bałaś się opini ? Jak nastawiałaś się do publikacji ?
P : Stres zawsze jest, jednak tylko przed pierwszym rozdziałem. Na początku bałam się bardziej pokazywać te dzieła, jednak teraz jest lepiej. Opinii tak - boję się nadal. Jak się nastawiałam? Nie wiem. Obiecałam obserwatorom, że opublikuję tego czy tego dnia lub... Mówiłam, że nie będzie źle, to tylko... Książka.
D : Hehe, a masz jakieś rady dla początkujących pisarzy na wattpadzie?
P : W sumie nie wiem, co Ci powiedzieć. Na pewno by nie liczyć na szeroki odbiór od początku. Nie oznacza to oczywiście, by się nie starać. Po prostu myślę, że warto pisać to, co się chce i co się kocha. W końcu ktoś, kto też się tym interesuje to znajdzie, przeczyta. No i nie stresować się za bardzo. Wiem, że to nie popłaca.
D : Super, bardzo fajnie napisane. Czy masz jakieś autorów tu lub wydających swoje książki którymi się inspirujesz ?
P : Nie inspiruję się książkami innych za bardzo. Oczywiście - czasami coś mi się spodoba, jakaś scena, spróbuję zrobić coś podobnego w swoim opowiadaniu. Jednak są to tak losowe sytuacje i książki, że nie podam autorów. Wolę zdecydowanie inspiracje czerpać z piosenek.
D : Aha okej, a masz ulubionych twórców na wattpadzie ?
P : emenius_sleepus, _bunnymund_ _Killjoyka_ przyjaciółki same :D
D : Dobrze, Czy jak szukasz książek to szukasz skończonych, rozpoczynających swoją przygodę czy nie zwracasz na to uwagi?
P : Raczej szukam skończonych. A jeśli już nie to bardzo lubię nieskończone, ale prowadzone, nie porzucone. Najgorsze są te bez zakończenia, którego już pewnie nigdy nie ujrzymy.
D : Oj tak czytasz, czytasz a tu ostatnia aktualizacja parę lat temu. A istnieje jakiś charakter jakiego nie lubisz u bohaterów książek?
P : Dokładnie o to chodzi! To wkurzające, uh. Nie lubię, gdy bohaterzy wyśmiewają się z innych, takich, którzy nic im nie zrobili. Nienawidzę zbytnych atencjuszy. Ogółem te najbardziej niefajne typy charakterów, jakie i w realu nie mają zbytnio dobrego odbioru społecznego.
D : Dobrze, a czy jak piszesz utożsamiasz się z bohaterami?
P : Z większością z nich, zwłaszcza głównymi. Umówmy się - głównie piszę fanfiction z idolami. Kocham ich, oczywiście. Nadaję im problemy, jakie same mnie spotkały, moje doświadczenia, czasami także zachowania. Innym bohaterom, wyimaginowanym, czasem również. Choć są w tym wyjątki. Nudno by było, gdybym wszystko tylko na tym opierała.
D : Dobrze wracając do wywiadu. Ile lat muszą mieć bohaterowie żeby pisało Ci się najłatwiej.
P : Byli nastolatni albo młodo dorośli
D : Okej, a co jest Ci lepiej czytać komiksy, ebooki, zwykle książki...itp?
P : Zdecydowanie zwykłe książki. Z e-booków nie korzystam, komiksy... Nie miałam wielkiej styczności z nimi.
D : Okey, skoro papierowe to masz ulubiona ksiazke, lub ulubionego autora?
P : Autora nie, książek ulubionych mam wiele. Modlitwa Za Skazańca, Akta Rozbitka, Dziewczyna Z Pomarańczami, Stowarzyszenie Umarłych Poetów - wiele perełek!
D : Dobrze, jak Tobie dziękuję za wywiad, bardzo miło się rozmawiało. Czy chciałabyś kogoś pozdrowić lub polecić?
P : Nie ma sprawy, rozmowa naprawdę była miła, hahah. Pozdrawiam wszystkich, którzy to widzą, przyjaciół. A polecam to muzykę All Time Low ;P With love, sunshines.
CZYTASZ
Wywiady
RandomWywiady na wattpadzie- Możecie zgłosić siebie a ja z przyjemnością przeprowadzę z wami wywiad na temat waszej twórczości