Wywiad z @_sad_heather_

17 5 4
                                    

_sad_heather_- Pisarz
Creatikgraf- Dziennikarz

D : Hej, pierwsze pytanie jakie chciałbym zadać to jak rozpoczęła się Twoja przygoda z wattpadem. Długo tu jesteś? Jak go znalazłaś?

P : Cześć. Na wattpada trafiłam jakoś w 2018 roku, tylko miałam wtedy inne konto. Aplikacje pokazała mi moja siostra, więc uznałam, że ją zainstaluje.

D : Wspominasz o wcześniejszym koncie, publikowałaś tam coś?

P : Opublikowałam tam swoje pierwsze prace, które nie były dziełem sztuki. Były to fanfiki o Riverdale. Moja największa praca tam miała tysiąc wyświetleń. Na szczęście udało mi się zalogować i usunąć tamte prace.

D : A jeżeli chodzi o Twój nick. Jak powstał pomysł?

P : Oh Bogowie, chętnie bym go teraz zmieniła, ale ludzie mnie przez niego w jakiś sposób rozpoznają. W 2020 na tiktoku trendowała piosenka "Heather", więc uznałam, że świetnym pomysłem będzie zmienić swój wcześniejszy nick na _sad_heather_.

D : Zawsze można spróbować zmienić albo na tablicy napisać hahah ale racja. Jak piszesz to utożsamiam się że swoimi bohaterami?

P : Hah ludzie, którzy mnie nie obserwują się nie dowiedzą, że zmieniłam ten nick. Ale wracając do pytania. Zależy, z którymi bohaterami. Każdy bohater ma jakąś część mnie, ale nie będzie mną w 100%. Myślę, że ci którzy nie są wzorowani mną, są wzorowani moimi przyjaciółmi. Przyjaciele są częścią mnie, więc oni są też częścią mojej twórczości.

D : Ooo jak fajnie. Czy opisałaś w książce jakiś fragment, historie że swojego życia?

P : Nie. Trochę zbyt się boję to zrobić. Kiedyś miałam taki pomysł, ale szybko z niego zrezygnowałam.

D : Okey, a ile lat muszą mieć bohaterowie żeby pisało Ci się najlepiej?

P : Najczęściej moi bohaterowie są już po 20. Nie potrafię pisać bohaterów dziecięcych.

D : Dobra, a czy masz taką książkę która uważasz za najmniej docenioną ?

P : Myślę, że nie. Każda z moich największych książek ma przynajmniej 1,7 tysiąca wyświetleń. Reszta to błachostki.

D : Ooo super, Czy jak szukasz książek to szukasz skończonych, rozpoczynających swoją przygodę czy nie zwracasz na to uwagi?

P : Zakończonych. Muszę przeczytać wszystko naraz, bo inaczej wszystko mi się miesza.

D : Albo kiedy nie ma aktualizacji od dawna hahah. A teraz zapytam czy masz zulubionych twórców na wattpadzie ?

P : Bardzo lubię twórczość chojrak. Niestety już nie tworzy na wattpadzie i niektóre jej książki są niedokończone.

D : Okey, a z tych tworzących na papierze ?

O : Stawiam na Tolkiena. "Władcę pierscieni" przeczytałam, gdy miałam 10 lat co jest trochę niewiarygodnie.

D : O Wow, a masz coś chciałabyś usunąć a co dodać do tej aplikacji?

P : Niech wattpad wprowadzi wysyłanie zdjęć w wiadomościach! Ciężko jest bez tego.

D : O fajnie by było.  Jeszcze pytam ale zapytam czy masz jakieś rady do pocztakujacych tutaj pisarzy ?

P : Nie bójcie się publikacji swoich prac. Na pewno znajdzie się ktoś co napisze coś przykrego, ale to będzie tylko motywacja!

D : A wolisz czytać one shoty czy dłuższe historie ?

P : Głównie czytam one shoty, po dłuższą historię sięgam po zwykłą książkę.

D : Dobra, a co wolisz pisać? Jaką formę?

P : Pisać wolę one shoty. Ale mam w planach zwykłą książkę.

D : Ooo a chciałbyś coś zdradzić na ten temat ?

P : W sumie to będzie fanfiacion na tyle formuły jeden. Narazie tyle mogę powiedzieć.

D : Dobrze ja Tobie bardzo dziękuję za wywiad bardzo miło się rozmawiało.
Czy chciałabyś kogoś pozdrowić lub polecić?

P : Też dziękuję! Pozdrawiam Sarkastyczny_Ssak oraz Tośkę (która to przeczyta ale wattpada jej nie będę zdradzać).

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz