Wywiad z @panmichal10

18 3 2
                                    

panmichal10 - Pisarz
Creatikgraf- Dziennikarz

D : Hej, pierwsze pytanie jakie chciałabym zadać to jak rozpoczęła się Twoja przygoda tutaj na wattpadzie? Długo tu jesteś?

P : Na wattapd pojawiłem się w 2020 roku. Po tym jak zakończył się jeden z moich ulubionych seriali animowanych poczułem taki niedosyt. Przeglądając internet natrafiłem na książkę, która o nim opowiadała. Zacząłem się coraz bardziej wgłębiać w tą stronę aż wreszcie postanowiłem założyć tu konto.

D : O ciekawy początek, a kiedy tu trafiłeś byłeś tylko czytelnikiem czy odrazu rozpocząłeś pisanie ?

P : Jeżeli chodzi o pisanie to zacząłem w 2021 roku. Po przeczytaniu kilkudziesięciu książek stwierdziłem, że warto tego spróbować.

D : Hehe zawsze warto próbować. A jeżeli chodzi o Twój nick jak powstał pomysł I czy był on zmieniany ?

P : Nick powstał dość dawno już nawet nie pamiętam kiedy. Było to spowodowane tym że chciałem sobie pograć z ludźmi online. Od tamtego momentu zacząłem używać go wszędzie również i tu. Jeżeli chodzi o jego zmiany to były one tylko czysto kosmetyczne. Otóż dodałem do niego moją ulubioną liczbę 10.

D : Okey, masz jakiegoś ulubionego pisarza tutaj na wattpadzie?

P : Moim ulubionym pisarzem na wattapd jest DJmcghost. Bardzo spodobała mi się jego książka dzięki której sam rozpocząłem pisanie.

D : Fajnie, że się przekonałaś. A autorow wydajcych książki,,papierowe ,,?

P : Bez wątpienia jest nim Antony Beevor. Genialnie on opisuje wszystkie operacje, które miały miejsce podczas II wojny światowej. Oprócz czysto wojskowych rzeczy opisuje również wspomnienia zwykłych ludzi dzięki czemu możemy poczuć jakie piekło przeżywały te osoby.

D : Ciekawie, wspominasz ze interesujesz się czasami,,wojennymi,, czy sam piszesz lub spisujesz gdzieś swoje przemyślenia lub historie ?

P : Nie posiadam żadnego takiego typowego pamiętnika lub dziennika, ale mam swój osobisty zeszyt gdzie czasem zapisuję moje historie oraz przemyślenia.

D : Dobrze, czy uważasz jakąś książkę tutaj za najmniej docenioną ?

P : Trudno powiedzieć. Jest wiele prac na tej witrynie, które posiadają swój potencjał, ale mają mało wyświetleń. Głównie są to dzieła, których fandom na wattapd jest bardzo mały.

D : A tak ze swoich dzieł?

P : Nie, uważam, że wszystkie moje książki są w jakimś stopniu docenione. Fakt, książki pt. "Giro d'Italia- historia najpiękniejszego wyścigu w historii" oraz "Tour de France- historia największego wyścigu w historii" mają mniej wyświetleń, gwiazdek oraz komentarzy niż moje inne opowiadania, ale i tak patrząc na liczbę osób, które interesują się kolarstwem na tej witrynie to nawet bardzo dobry wynik.

D : A co Ciebie najbardziej satysfakcjonuje gwiazdki, komentarze czy wyświetlenia?

P : Zdecydowanie komentarze. Dzięki nim wiem, że ktoś czyta moje książki i jest skoro przeczytać ją do końca. Fajnie też poczytać czyjeś reakcje na daną sytuację, która nastąpiła w książce, bo różnie ludzie reagują na zwroty akcji.

D : Oj takk zgadzam się. Pamiętasz co było twoim pierwszym dziełem? Czy jest jestecze na profilu?

P : Moim pierwszym dziełem było "Starco- miłość przezwycięży wszystko". Jest ona na moim profilowym i jest jak na razie moją najpopularniejszą książka. Oczywiście jak na pierwsze książki przystało widać w niej mój postęp jeżeli chodzi o styl pisania.

D : Pierwsze książki to takie pierwsze koty za ploty. A jak piszesz to utożsamiasz się z bohaterami?

P : Tak, część bohaterów którzy zostali przeze mnie wymyśleni ma podobne cechy charakteru co ja. Ich historie czerpane są z moich własnych przygód, które przeżyłem.

D : A czy masz w planach nie długo wstawić jakaś nową historie ?

P : Na razie nie. Teraz piszę książkę pt. "Życie pomiędzy wymiarami" i na niej szczególnie się skupiam. Jeżeli zostanie zakończona albo będzie w połowie wtedy postanowią napisać kolejne opowiadanie.

D : Okey, czy jak szukasz książek to szukasz skończonych, rozpoczynających swoją przygodę czy nie zwracasz na to uwagi ? 

P : Szukam książek już skończonych. Ma to swoje plusy, ponieważ nie muszę się martwić, że zostaną one porzucone, ale za to nie jestem "na czasie" co też jest fajne kiedy oczekujesz na nowe rozdziały oraz czasami również wraz z autorem toworzysz jego dzieło. Mam na myśli sytuację kiedy twórca przychyla się do propozycji czytelników i realizuje je w opowiadaniu.

D : Ooo, zgadzam się, fajnie być w trakcie ale nie żeby rozdziały były np. Co miesiąc. Dobrze ja Tobie bardzo dziękuję za wywiad, miło się rozmawiało. Czy chciałbyś tu kogoś pozdrowić lub polecić?

P : Chciałbym bardzo pozdrowić ciebie za to, że chciałaś ze mną zrobić wywiad, wszystkich moich obserwujących oraz całą społeczność wattapd, która robi niesamowitą robotę.

WywiadyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz