Daniel pozoruje, ako sa Aurora vzďaľuje od jeho auta a smeruje k svojmu domu. Nepovedala mu ani jediný dôvod, prečo sa nemôžu priateliť. Posledné, čo mu povedala bolo, že jej má veriť, pretože takto to bude lepšie. Obyčajné kecy. Snaží sa mu zatajiť skutočný dôvod svojho rozhodnutia. A Daniel to neplánoval nechať len tak. Zaslúžil si to predsa vedieť.
Vystúpil z auta a skôr, ako Aurora vstúpila do domu ju dobehol a zastavil. Ostala šokovane stáť, čo Daniel využil a spustil: ,,Jeden dôvod Aurora. Daj mi jeden dôvod, prečo my dvaja nemôžeme byť priatelia."
,,Prečo by som ti ho mala dať?"
,,Lebo si to zaslúžim! Správaš sa ku mne odmerane, arogantne a ja som ti nikdy nič nespravil. Nemáš najmenší dôvod sa ku mne takto správať."
Aurora zúži oči a zavrčí: ,,Vôbec ma nepoznáš."
,,Pretože si mi nikdy nedovolila ťa spoznať! Neviem o tebe absolútne nič. Nemôžeš sa potom čudovať, že chcem vedieť dôvod, kvôli ktorému ma odbíjaš a neznesieš moju prítomnosť."
Nič nepovie. Chce opäť ujsť, dostať sa do domu a zabuchnúť pred ním dvere. To sa jej však nepodarí, pretože Daniel jej svojím telom zatarasí dvere.
,,Neodídem, kým mi nepovieš pravdu."
Stojí pred ním, v očiach má zúfalosť, zatína zuby a je na pokraji výbuchu. Daniel však stojí pevne ako skala pripravený dodržať to, čo povedal. Bude tu stáť, kým mu nedá odpovede.
Aurora tam dlho takto stojí ako nazúrená čivava, ktorá je pripravená ho roztrhať v zuboch. Prepaľuje ho pohľadom. Daniel však naďalej čaká. Aj on vedel byť pekne tvrdohlavý.
Keď Aurora konečne pochopí, že mu to musí povedať, otočí sa mu chrbtom a od zúfalosti si potiahne korienky vlasov. Potom sa opäť otočí, no Daniel na jej tvári neuvidí žiadnu emóciu. Žiaden hnev, strach, smútok, zúfalosť, jednoducho nič. Vidí len prázdnotu. A tá ho zamrazí.
,,Prišla som do Austrálie, aby som si splnila sen a unikla pred svojím starým životom. Moja mama zomrela, keď som mala 6 rokov. Ostal mi len otec, no s ním som sa neustále hádala. Chcel totiž odo mňa, aby som raz prevzala jeho firmu. Nezaujímalo ho, že ja som chcela byť surfistka. Nútil ma robiť to, čo som nechcela. Vďaka tomuto som si znechutila všetko, čo sa týkalo otcovho sveta. Takže keď som mala 20 rokov, prisťahovala som sa sem v snahe zabudnúť na všetko predtým a začať odznova. Prerušila som kontakt s otcom a s kamarátom, ktorý bol pre mňa ako brat. Postavila som hrubý múr medzi mnou a svetom F1."
Danielom prebehne šok pri jej poslednej vete. Zrazu mu to všetko začne dávať zmysel. Snažila sa izolovať od sveta F1, takže bolo neprijateľné pre ňu začať sa s ním priateliť, keďže on do tohto sveta patril. Preto bola tak rozrušená, keď jej povedal, čím sa živí. Preto sa správala k nemu tak odmerane. Otázkou ostávalo, kto bol jej otec a ako on súvisel so svetom F1?
Aurora hľadí do zeme, snažiac sa nájsť odvahu vysloviť posledné vety, ktoré sa Danielovi chystala povedať. Po chvíli dvihne hlavu, zapozerá sa do jeho očí a povie: ,,Som Aurora Horner. Najlepšia surfistka pod slnkom. Dcéra Christiana Hornera a Geri Horner."
Daniel neverí vlastným ušiam. Asi len zle počul. Žiadne asi. Určite zle počul. No pri pohľade na Auroru si uvedomí, že jeho uši ho neklamú.
,,To si robíš srandu," šepne a oboma rukami prejde do svojich vlasov.
Bola to posledná chýbajúca skladačka k tomu, aby Danielovi všetko začalo dávať zmysel. Nemohol tomu uveriť. Práve teraz stál pred dcérou jeho bývalého šéfa. Tou dcérou, kvôli ktorej bol Christian mrzutý, keď sa reportéri na ňu spýtali. Tou dcérou, kvôli ktorej Christian zúril, keď v jeho prítomnosti bola spomenutá.
DU LIEST GERADE
Posledná vlna || Daniel Ricciardo
Fanfiction,,Vy ste tá slávna dcéra Christiana Hornera?" ,,Nie, ja som tá slávna surfistka." Sebavedomá, arogantná, no predovšetkým talentovaná surfistka menom Aurora Horner sa presťahovala do Austrálie, v snahe zabudnúť na svoj predošlý život. Keď sa však do...