Hudba. To čarovné slovíčko s piatimi písmenami, ktoré Daniel tak veľmi zbožňoval. Pred pretekmi mal vždy slúchadlá na ušiach a nechal svoje telo pohltiť hudbou. Pomohlo mu to odpútať sa od rôznych myšlienok a sadnúť tak do monopostu s čistou hlavou. Mohol sa tak plne sústrediť na pretekanie.
Ani pre dnešok tomu nebolo inak. Sedel v boxoch, opieral sa o stenu a oči mal zavreté. Nevnímal nič, len tóny skladby, ktoré naplnili jeho telo.
Zrazu mu však niekto slúchadlá strhol z uší. Otvoril oči v snahe zistiť, kto sa ho opovážil vyrušiť.
,,Mohol som si myslieť, že si to ty," zavrčí a snaží sa uchmatnúť slúchadlá späť, no neúspešne.
,,Čo počúvaš?" spýta sa ho Lando s úsmevom na tvári.
,,To teba nemusí zaujímať," odvrkne, ,,a láskavo mi vráť slúchadlá."
Lando sa zachmúri a prekríži si ruky na hrudi: ,,Kde sa podel ten stále vysmiaty Daniel? Odkedy si sa vrátil z Austrálie, je to s tebou jedna veľká katastrofa. Čo ti sadlo na nos?"
Konečne sa mu podarí uchmatnúť slúchadlá späť. Potom chvíľku premýšľal, či je jeho tímový kolega ten správny kandidát na to, aby mu všetko zavesil na nos. Jeho premýšľanie však prerušil krik, ozývajúci sa z druhej strany boxov.
,,NORRIS!!!"
Obaja jazdci McLarenu sa pozrú smerom, z ktorého krik prichádza. Keď Daniel zbadá, o koho ide, uškrnie sa.
,,Myslím, že máš obrovský problém," povie Landovi, ,,čo si jej vyviedol tentokrát?"
,,Nemám ani poňatia," šepne a nespúšťa zrak z nazúrenej Victorie.
,,Ak sa chceš dožiť dnešných pretekov, okamžite mi povedz, čo má toto znamenať!" zakričí po ňom a ukáže mu bielu Red Bull mikinu, na ktorej je vzadu napísaná s fixkou na textil obrovská štvorka.
Landovi sa ihneď pred očami premietne včerajší deň, kedy podpisoval svojím fanúšikom šiltovky a náhodou našiel Victorininu obľúbenú mikinu, a trošku ju doladil.
,,A že si nič nespravil," ozve sa Daniel a celú túto situáciu si náramne vychutnáva. Victoria býva minimum času takto nazúrená. Vyzerá ako taká malá čivava, a pritom nie je taká nízka. Je len o pár centimetrov nižšia od Landa.
,,Vic, veď tá mikina je teraz oveľa krajšia. Pierre ti mohol vylepšiť šiltovku, tak ja som sa rozhodol ti vylepšiť mikinu," povie, ako keby sa nič nedialo.
,,Raz vás oboch za toto všetko zabijem. Ale najprv si vás určite rád podá Max, ktorý bude určite nadšený, keď zistí, ako vylepšujete jeho oblečenie."
,,Jeho oblečenie?" spýta sa Lando šokovane. Celý čas si myslel, že sú to Victoriine veci.
,,Áno. Vieš, zvyknem si jeho oblečenie požičiavať."
Lando zbledne. Max ho istotne zabije a Victoria ho čiernou mágiou oživí a zabije ho druhýkrát. Títo dvaja vedia byť pekne nekompromisní. Hodia sa k sebe.
,,Kúpim ti novú, len to nehovor Maxovi," prosebne sa na ňu pozrie.
,,Ešte si to premyslím," povie nakoniec Victoria, ,,no tak ľahko ti to určite neprejde."
,,Spravím čokoľvek."
,,Čokoľvek?"
Lando prikývne.
Victoria sa diabolsky usmeje. ,,Tak sa môžeš tešiť na pomstu Victorie Beckham."
,,Zavaril si si kamarát," potľapká ho po pleci Daniel. Nemá niekto popcorn? Teraz by sa mu veru zišiel.
VOUS LISEZ
Posledná vlna || Daniel Ricciardo
Fanfiction,,Vy ste tá slávna dcéra Christiana Hornera?" ,,Nie, ja som tá slávna surfistka." Sebavedomá, arogantná, no predovšetkým talentovaná surfistka menom Aurora Horner sa presťahovala do Austrálie, v snahe zabudnúť na svoj predošlý život. Keď sa však do...