Т/і: ААААААААААААААААААААА
Розум дівчини не міг нормально обдумати та сконцетруватися на ситуації. Брюнетка навіть не могла зрозуміти чи вдома вона взагалі, але слова нападника виносят дівчину наче з туману.
Слон: Будеш кричати, вб'ю просто зараз (Я йому досі ім'я не придумала, тому він так і буде слоном)
Т/і: ☁️Невже це кінець? Чи ще можна щось вдіяти☁️
Очі зеленоокої потроху почали наповнюватися слізьми, Т/п бачили лише людину в масці, та ніж в його руках. Ніж можна було б вихопити з рук, але нікому не відомі вміння маніяка, і як він поставиться до таких рішучих дій жертви.
Пройшло якихось 2 хвилини, але в думках минула вічність, вічність яка ніколи не закінчиться, хіба що її захоче перебити смерть. Можливо те що відбувається, і мало статися. Яким би не був результат цих подій, вони будуть правильні, і доля думає що фінал вона обрала найбільш підходящий.
Єдиний варіант порятунку який був у думках дівчини, це боротися до останнього. Зібравшись з думками, вона вирішила діяти, аби як відпихнувши ворога на підлогу, (Я не вмію якось описувати момент протистояння, тому буде так) дівчина чим душ побігла до ванної кімнати, зачинивши двері на засувку.
Т/і: ☁️І що тепер? Втопитися, аби тільки мене не зарізали?☁️
Стоячи посеред кімнати, з роздумів дівчину виводить раптовий удар по дверях.
Слон: Відкрий, інакше я виб'ю двері, і тобі гірше буде
Від цього брюнетку накрила хвиля паніки, яка ще більше почала ускладнювати роботу мозку. Роздивившись ванну кімнату, дівчина побачила телефон який вчора поставила там заряджатися.
Т/і: ☁️Телефон, потрібно зателефонувати в поліцію☁️
Не гаючи часу брюнетка взяла телефон і зателефонувала в поліцію, повідомивши про причину.
Слон: Не варто було дзвонити копам
Пару гучних ударів по дверях рознеслися гуркотом та ехом по кімнаті.
Т/і: ☁️Якщо поліція не приїде швидко, то мені буде кінець. Може Ейдану подзвонити? Пропрощаюся хоча б☁️
Подзвонивши один раз, на тому кінці слухавку ніхто не взяв.
Т/і: ☁️Ну а що ти хотіли Т/і, третя ночі на дворі, звісно ніхто не відповість☁️
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мить між ними двома
FanfictionПро дівчину, яка жила нудним життям, до одного небезпечного випадку у провулку.