Płomień pod skórą II

320 21 0
                                    

Wchodząc do sypialni Serkan postawił Edę na podłodze i popatrzył na nią. Pochylił się i pocałował delikatnie. Eda odwzajemniła pocałunek, sięgnęła dłońmi do jego koszulki i ściągnęła ją, rzucając ją na podłogę. Serkan oparł ją o ścianę i wbij w nią swoje usta. Po chwili przeniósł swoje pocałunki na szyje Edy i usłyszał jej cichy jęk. Uśmiechnął się delikatnie. Podniecało go to, w jaki sposób Eda reagowała ne jego dotyk. Serkan delikatnie całował jej ramię zsuwając z niej sukienkę, zostawiając ją w samej bieliźnie. Odsunął się od niej lekko i spojrzał na nią

- Zdajesz sobie sprawę z tego jaka jesteś piękna? - zapytał Serkan

Eda podeszła do niego bliżej i chwyciła klamrę paska i odpięła ją. Zaczęła zsuwać delikatnie z niego spodnie przenosząc pocałunku na jego kaletkę piersiową i schodząc niżej. Uklękła przed nim i delikatnie muskała miejsce, gdzie kończyły się jego bokserki. Chwyciła je i jednym pewnym ruchem ściągnęła je z Serkana. Przełknęła głośno ślinę widząc jak hojnie był obdarowany. Eda chciała zrobić to, czego nigdy po sobie by się nie spodziewała. Wzięła penisa Serkana delikatnie w dłonie, zaczynając masować delikatnie. Serkan obserwował to co robi Eda i uśmiechał się. Kiedy Eda wzięła go do ust Serkan odchylił głowę do tyłu i wydał z siebie głośny jęk rozkoszy, opierając jedną rękę o ścianę. Eda przyspieszyła biorąc go głębiej w usta, ssała go, oblizując go językiem. Po chwili poczuła jak Serkan chwyta jej podbródek i podnosi do góry.

- Co się stało? - zapytała niepewnie patrząc na niego

Serkan patrzył na nią a kciukiem ocierał jej dolną wargę - Nie chce skończyć zbyt szybko - powiedział i pocałował ją, biorąc na ręce. Położył ją delikatnie na łóżku. Sięgnął dłońmi do jej majtek i ściągnął je pewni, rzucając gdzieś na podłogę i wszedł między jej nogi.

Eda jęknęła kiedy poczuła jego gorący oddech na wzgórku łonowym. Oddychała szybko, gdy Serkan zaczął pieścić ją delikatnie, liżąc i całując jej najdelikatniejsze miejsce.

- Seeerkaaaannnn - wyjąkała kiedy wsunął w nią palec

Serkan przyspieszył czując jak robi się coraz bardziej morka i podniecona. Smakowała cudownie. Była delikatna i bardzo wrażliwa na jego dotyk i pieszczotę, co podniecało go jeszcze bardziej. Nigdy nie czuł nic podobnego.

- Proszę Cię - jęknęła cicho

Serkan podniósł się i zawisł nad nią - O co prosisz malutka? Powiedz mi czego chcesz? - zapytał patrząc jej w oczy

- Chcę Ciebie - powiedziała zagarniając jego usta

Serkan odwzajemnił pocałunek i podniósł się zblizając się do najczulszego punktu Edy. Zatrzymał się milimetry od wejścia i spojrzał jej w oczy

- Jesteś pewna? - zapytał

Eda spojrzała na niego i uśmiechnęła się. Ujęła ją jego troska i delikatność.

- Pragnę Cię Serkan - powiedziała pewnie całując go

Serkan wszedł w nią delikatnie a Eda odchyliła głowę do tyłu i jęknęła cicho.

- W porządku? - zapytał gładząc jej policzek

- Yhy - powiedziała cicho. Musiała przywyknąć do jego rozmiaru i do nowego uczucia jakim był Serkan.

Serkan dał jej chwilę i zaczął delikatnie wchodzić w nią głębiej. Eda zacisnęła dłonie na prześcieradle i jęczała cicho, kiedy Serkan pieścił jej piersi. Nagle Eda poczuła jak Serkan wychodzi z niej i przekręca ich tak, że teraz to ona była na górze.

Gwiazd naszych winaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz