K I L E N C E D I K

11 0 0
                                    

- Egy citromos szelet, egy Minion, és két Espresso - írta fel kis, rózsaszín noteszébe a kívánt dolgokat, majd rámosolygott a fiatal párra. - Mindjárt hozom.

Már egy jó hónapja, hogy Oklahoma cityben él, és vett magánakk egy saját kis lakást, mert nem akart semmiben sem a szüleitől függeni, ami meglátásom szerint érthető is. Már Williammel sem volt olyan viharos kapcsolata, sőt, szükőévente egyszer, egy kis szerencsével, még beszélgettek is. Mondom, kedves olvasó, szökőévente egyszer!

- Winter, William, szeretnék veletek beszélni - szólította meg őket Mrs. Hamilton. Winter épp kivitte a rendelést a párhoz, William pedig abban a pillanatban lépett be a helyiségebe.

Így aztán ketten egyszerre mentek be Violet Hamilton irodájába.

- Holnap este lesz apádnak egy céges bulija - pillantott a fiára, aki rosszat sejtve bólintott. - És a te érdekedben jobb lenne, ha valakivel jönnél... - itt már mindketten rájöttek, mi is a célja az asszonynak.

- Igen! Nem! Illetve.. nem tudom! - kiáltottk egyszerre, mire a nő hátrahőkölt. Nem számított ennyire heves reakcióra. Sőt, igazából nem számított reakcióra sem. Pedig kellett volna.

- Akkor ezt igennek veszem - csapta össze két tenyerét. - És most hess dolgozni!

Döbbenten ballagtak ki a kis irodából, de egymásra nem néztek. Winter rettegett William reakcióától, és bár nehezen is ment volna neki, hogy a legalább 20 centivel magasabb férfire nézzet, nem is mert.

William fejében is hasonló gondolatok cikáztak. Ám ő nem igazán a reakciózól félt, - merthogy az nem érdekelte, - hanem inkább attól, hogy mi lesz, ha a lányt megbántja valamivel, mert épp Emily jár az eszében. És félt attól is, hogy Emily esetleg meg fog a bulin jelenni.

És nem, kedves olvasó, itt most nem arról van szó, hogy mit fogsz szólni Emily Kingsman, ha meglátja őt egy másik lánnyal, hisz ő hagyta el Williamet, sokkal inkább arról, hogy hogyan fogja kezelni a helyzetet. Kellemetlen lenne, az egyszer biztos.

De...- kezdett kétségbeeseni a férfi - Ha Emily ténylegesen megjelenne, és Winter nem tudna semmiről, az milyen egy banális helyzetet eredményezne.

Meg kell hagyni, William Hamilton sem egy buta ember. Tudta. Pontosan tudta hogyha Winter nem tud semmiről, és a párjaként találkozik a partyn Emilyvel, az egy igencsak érdekes, de sajnos kellemetlen helyzetet jelentene.

Most mitévő legyek?

Szürke szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora