📌Kurgu tamemen bana aittir. Çalınması veya kopyalanması durumunda gerekli işlemler yapılacaktır. Bu isimle olan ilk kitaptır!
Kapak tasarımı : ulksen♡
BAŞLAMA TARİHİ: 29/07/2022📌
Hepsi hayal ürünüdür.
Lanet Kapıda benim en büyük şanslarımdan birisi olabilir, ilk bölümden son bölüme kadar aklımda olan tek kitabım ve en değerli kitaplarımdan. Yazması ve ilerletmesi çok zor olsa da yılmadan devam ettim ama ilk bölümlerdeki acemiliğim yüzünden kitabın bölümlerini silmek ve yeni yeniden yazmaya başlamaya karar verdim. Eskisinden daha güzel daha iyi olacağına inanıyorum. En az 40 bölüm kadar yazmış ama final yapmamıştım bu sefer finalle beraber geldim. Bu arada eskisinden farklı olacak, eğer eski okuyucularım okursa fark edecektir eskisinden daha farklı olacak ve ekstra sahneler de olacaktır.
Satır arası yorumlarınızı bekliyorum.
Başlama tarih ve saatleriniz?
Kitabımı nerde gördünüz?
İyi okumalar, sizleri seviyorum...
Kitabın cümlesi;
◾Bir kadın düşünün intikam ile boyanmış,
Bir adam düşünün kadını intikama boyamış...◾
Kitabın şarkısı;
◾Sertab Erener - Olsun
◾T.A.T.U - All The Things She Said◾Eypio - Günah Benim (Çok alakası olmasa da benim için çok önemli ve yazmaya başlamamı sağlayan bir şarkı. Önemli olan içinde geçen kelimeler...)
⛓️⛓️
1. BÖLÜM: KUMAR BİR AŞK MI?
Kumar bir aşk mı?
Kuruyan yapraklar dökülüyordu. Gün yine aymak ve insanları uyandırmak için bekliyordu. Yine yeni bir güne başlıyor yeni maceralara atılmak için saniyeler sayıyordu insanlık. Kimileri sabahın olmasını bile istemezken kimileri sabahı dört gözle bekliyordu. Ben dört gözle bekleyenlerden olmamıştım hiçbir zaman. Çünkü beklemem için bir sebep doğmamıştı. Ben doğmasını istemeyenlerden yani hikayenin başrolü olanlardandım. Ya da kendini başrol sanan zavallılardan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LANET KAPIDA
Mystery / ThrillerYENİDEN ESKİSİNDEN BAĞIMSIZ BİR ŞEKİLDE YAZILIYOR! Lanetin ateşi bir yuvaya düştü, iki yuvayı çürüttü... İki çocuk lanetin yanışını, yok oluşunu izledi... Lanetin adı olan kadın, Kadına laneti veren adam, Onları lanetleri ile bağlayan kader, Bağlana...