Hande:"Tuğba nereye getirdin beni?"Tuğba:"Biraz sabret hande neredeyse geldik."
Hande:"Ne çeviriyorsunuz siz, zaten bugün herkes bir garip davranıyor noluyo ya?"
Tuğba:"Simge bize önemli bir şey anlatacakmış."
Hande:"Korkmam gerekiyor mu?"
Tuğba:"Bilmiyorum valla bana da bir şey demedi."
Hande:"Sen emin misin simge'nin olduğuna belki de organ mafyası orada bizim böbreklerimizi alacak."
Tuğba:"Sen ciddi misin."
Hande:"Tamam sadece şaka yapmıştım,o zaman simge bizi niye çağırıyor."
Tuğba:"Bilmiyorum hande bilmiyorum, sorgulaman bitti mi."
Hande:"Evet bitti, acaba ne söyleyecek."
Tuğba:"Umarım iyi bir şey söyler."
Hande:"Artık kötü haber almak istemiyorum valla inşallah iyi bir şeydir. "
Tuğba:"Tamam geldik işte burası."
Hande:"Burası neresi Tuğba?"
Tugba:"Simge buranın konumunu atmış, hadi içeri girelim."
Hande:"Emin misin burası olduğuna."
Tuğba:"Evet, eminim hadi girelim."
Hande ve Tuğba içeri girdiler,her yer karanlık olduğu için hande telefonun ışığını açtı, tam salona girdikleri anda bir ses duyuldu.
-"İYİ Kİ DOĞDUN HANDE"
Hande o an bütün arkadaşlarının burada olduğunu gördü demek ki bu yüzden garip davranıyorlardı.
Hande:"Siz manyak mısınız benim de burada aklım çıktı bizimkilere ne oluyor diye.
Tuğba:"Kusura bakma canım küçük bir oyun oynadık.
Elif:"Hadi üfle artık."
Zehra:"Dur dilek tut."
Hande dilek diledikten sonra mumları üfledi sonrasında tek tek kızlarla sarılmaya başladı ve hediyeleri aldı,sonra diğer arkadaşlarına sarıldı.
Merih:"Doğum gününüz kutlu olsun hande hanım."
Hande:"Teşekkür ederim merih bey."
Merih:"Buyurun hediyeniz, sizin kadar zarif değil ama kabul edin lütfen"
Hande:"Aa Estağfurullah koskoca merih demiral bana hediye almış, hiç olur mu öyle şey."
Hande o sırada daha önce tanıştığı ama adını bir türlü hatırlayamadığı o adamı gördü.
Çağlar:"Doğum günün kutlu olsun hande, umarım beğenirsin.
Hande:"Çok teşekkür ederim."
Hande aniden adama sarıldı bunu ikisi de beklemiyordu ama içinden bir ses hande'ye bunu yapması gerektiğini söylemişti ,geri çekildiklerinde ikisi de şaşkındı.
Hande:"Şey, ben hediyeleri bırakayım size iyi eğlenceler."
Cansu:"Hande nereye gidiyorsun?"
Hande:"Benim lavaboya gitmem gerekiyor, hemen geleceğim.
Hande aynada kendine baktı,yanakları kıpkırmızı olmuştu, alt tarafı bir arkadaşıyla sarılmıştı niye bu kadar kızarmıştı ki?
Hande:"Kendine gel hande, hiç bir şey yok sakin ol."