2.BÖLÜM

470 12 0
                                    

9 Eylül 2020

"Bugün yine onu gördüm;bal rengi gözleri, ipek gibi saçları var,o kadar güzel gülüyor ki o gülünce dünya duruyor benim için ama onun bunların hiçbirinden haberi yok aslında onunla tanışabilirim, yakın arkadaşı Zehra Merih'in sevgilisi ama korkuyorum ya onu üzersem, ya kalbini kırarsam, onu üzmek istemiyorum, böylesi en iyisi onun kalbini kırmadan, yıpratmadan seviyorum zaten bir türlü cesaret edemiyorum, eğer bir gün gerçekten ona layık olabilirsem her şeyi anlatırım, umarım yarın yine onu görebilirim, yüzüne karşı hiçbir zaman söyleyemesem de seni seviyorum hande, seni her şeyden çok seviyorum o kadar güzelsin ki sana bakmaya kıyamıyorum."

-Çağlar


Çağlar:"Sevgilim mutfakta mısın?"
Çağlar son günlerde olduğu gibi yine karısının mutfakta erik yediğini düşündü ama hiçbir yerde bulamadı o sırada kapıdan sesler gelmeye başladı.
Hande:"Sorma zeze son günlerde çok belim ağrıyor" diyip elini iyice belirginleşen karnına koydu.
Çağlar:"Hande,güzelim neredeydin, bütün evi dolaştım."
Hande:"Çağlar bizde çilek bitmiş biliyor musun, Zehra çağırdı beni onlarda varmış ben de onlara gittim, kızdın mı" dediği anda gözleri dolmuştu, hande normalde bu kadar duygusal değildi ama hamilelik onu iyice duygusal yapmıştı.
Çağlar:"Kızmadım sevgilim niye kızayım gel buraya" diyip kollarını açmıştı,hande usulca kocasının kolları arasına girdi.
Zehra:"Ee bir çay, kahve bir şey yok mu hayrına?"
Çağlar:"Mutfak orada sevgili Zehra yengem geçip alabilirsin."
Zehra:"Ne kadar ayıp ya ben misafirim bu evde."
Çağlar:"Estağfurullah sen ev sahibisin."
Zehra:"İşte böyle yola gel,zaten miniğim ile evlendin,sana bir tık  sinirliyim"
Hande:"Ay tamam tamam ikiniz de beni çok seviyorsunuz biliyorum."
Tam bu sırada tekrar kapı çaldı,zehra kapıyı açtı tabi ki karşılarında kavga eden bir abla kardeş beklemiyorlardı.
Saliha:"Elif yeğenimin ilk hediyesini ben vericem dedim."
Elif:"Ya saliha benden büyüksün diye niye her şeye ilk sen atlıyorsun."
Saliha:"Doğru konuş ben senin ablanım ayrıca hediyeyi ilk ben aldım o yüzden ben vericem."
Elif:"Ne alakası var abla çekil ben vereceğim. "
Saliha:"Asıl sen çekil elif ben vereceğim."
Elif:"abla çekil ben vereceğim."
Saliha:El...
Elif:Ab...
Hande:"Yeter susun artık başımı şişirdiniz, çabuk geçin içeri."
Saliha&Elif:Ama hande...
Hande:"İÇERİ GEÇİN DEDİM"
Elif ve Saliha sessizce içeri geçtiler.
Hande:"Tamam hadi ikinizde verin hediyeyi"
Hande iki hediyeyi de açtı ikiside peluş ayıydı.
Hande:"Zaten aynı hediye niye kavga ediyorsunuz."
Elif:"Sana inanamıyorum abla bir de beni kıskanıp aynı hediyeyi mi aldın?"
Saliha:"Asıl sen beni kıskanmışsın, ben senden önce almıştım hediyeyi."
Elif:"Hiçte bile ben seni niye kıskanayım sen kıskanıyorsun"
Hande:"Yeter artık yeter kavga etmeyin."
Zehra:"Ayrıca yeğenimin ilk hediyesini ben aldım."
Elif ve Saliha:"NE!HANDE?"
Hande:"Teşekkür ederim Zehra."
Zehra:"Siz daha yeğeninizin cinsiyetini bile bilmiyorsunuz,bir de sürekli kavga edip duruyorsunuz."
Saliha:"Hande best kankanı öğrenmiş olduk,helal olsun."
Elif:"Helal olsun be hande maşallah zehra her şeyi biliyor,daha yeğenimizin  cinsiyetini bile bilmiyoruz."
Zehra:"İşte ben her şeyi biliyorum, çünkü yeğenim ilk benimle iletişim kurdu."
Hande ve Çağlar: Kızımız olacak...

Bu bölümde zamanda geriye dönüş yaptık(bu arada en başta ki tarih Hande ve Çağlar tanışmadan öncesi sonrası onlar evlendikten sonrası)hepinize şimdiden iyi bayramlar...

BİZİM MASALIMIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin