Medya:Hande ve Cansu.
Saliha:"Handem iyisin değil mi?"
Hande:"İyiyim merak etmeyin sadece biraz ağrım var o kadar."
Meryem:"Bizi çok korkuttun hande, bir isteğin var mı?"
Hande:"Yok abla hiç bir şey istemiyorum sağol, sizi endişelendirdiğim için özür dilerim."
Eda:"Ne özrü tabi ki yanında olacağız, böyle şeyler söyleme hande sen iyi ol yeter."
Hande:"Bu arada Çağlar Nerede?"
Simge:"Onun bir işi vardı birazdan gelir."
Hande:"Gerçekten mi?"
Zehra:"Gerçekten hayatım hem gelir birazdan."
Hande:"Yalan söylüyorsunuz, bana doğruyu söyleyin çağlar nerede?"
Simge:"Hande gerçeği söylüyo...
Hande:"Simge ÇAĞLAR NEREDE?"
Zehra:"Yoğun bakımda."
Hande:" Zehra lütfen onun yanına götürün beni lütfen."
Hande çağlar'ı gördü, sevdiği adam orada cansız bir halde yatıyordu,o çok sevdiği ruhuna işlenen bakışları göremiyordu,her zaman gülen,hande'yi de güldüren çağlar ifadesiz bir şekilde yatıyordu,yüzü solmuştu,göğsünde bir sürü kablo vardı, hande bir kere daha kahroldu.
Hande:"Ne oldu ona."
Simge:"Senin durumun iyiydi çok fazla bir şeyin yoktu ama çağlar'ın durumu ciddiydi hande, onu hemen ameliyata aldılar, doktor durumunun daha iyi olduğunu söyledi ama çağlar 2 haftadır yoğun bakımda."
Hande:"Ve siz bana yalan söylediniz, o iyi dediniz."
Zehra:"Seni düşündüğümüz için...söyleyemedik."
Hande derin bir nefes aldı, o günü hatırlamaya çalıştı, nasıl kaza yaptıklarını, çağlar'ın handeyi korumak için üstüne kapanmasını,sonra... sonrasında tek hatırladığı şey gözlerini hastane odasında açmasıydı.
************************************
Hande elindeki fotoğrafa bir kez daha baktı sevdiği adama baktı bir süre, evlendikleri zaman çekildikleri fotoğraftı, bütün dostları oradaydı, ne kadar mutlu olduklarını,birbirlerine verdikleri sözleri hatırladı oysa ki çağlar söz vermişti "seni hiç bırakmayacağım" demişti, hande gülümsedi.
Hande:"Sözünü tutmadın sevgilim."
Cansu:"Hande yukarıda mısın?"
Hande:"Evet buradayım gelsene."
Cansu:"Benim de en sevdiğim fotoğraf bu çünkü en iyi çıktığım fotoğraf bu."
Hande:"Hatırlıyor musun o gün ayakkabılarımı evde unutmuştuk, sen yine panik halindeydin."
Cansu:"Hatırlamaz mıyım sonrasında parti yapmıştık, zeze o kadar sarhoştu ki üstüme içki dökmüştü."
Hande:"Naz abla 2 saat lekeyi çıkarmak için uğraşmıştı."
Cansu:"O kadar uğraştan sonra çıktı tabi, ama canımız çıktı."
Hande:"Keşke o günde kalsaydık cansu, keşke o an zaman dursaydı."