9.BÖLÜM

165 4 0
                                    

Hande'den

-"Simge saçım güzel olmadı sanki...makyajım da olmadı...hiç bir şeyim olmadı baksana."

Simge:"Hande sen azıcık manyak mısın,kız peri gibi oldun, maşallah sana."

-"Ama baksana olmadı, ben makyajımı siliyorum."

Zehra:"Sakın Hande sakın silme,o saçlarını tek tek yolarım."

-"O zaman saçımı bozayım."

Saliha:"Sen bizi delirtmeye mi çalışıyorsun, çok güzel oldun diyoruz, daha ne istiyorsun!"

-"Tamam özür dilerim, ama son b...

Hepsi aynı anda bana bakınca sustum, içime sinmemişti işte,çok heyecanlıydım çünkü bugün evleniyordum, kapı çaldı ve çağlar'ın sesini duydum.

Çağlar:"Kızlar hazır mısınız,gelebilir miyim?"

Ben heyecandan elimi kolumu nereye koyacağımı bilmezken, elif kapının önünde dikilmiş bize beklememizi söylemişti, kapıyı çok az açıp kafasını dışarı çıkardı ve konuşmaya başladı.

Elif:"Enişte vallahi kapı açılmıyor ne yapsak ki?"

Yusuf:"Çilingir çağıralım mı?"

Bu sefer de Saliha kapının yanına gidip o da kafasını dışarı çıkardı, konuşmaya o da dahil olmuştu.

Saliha:"Salak mısın o öyle bir şey değil."

Çağlar:"Ne yapmam gerekiyor?"

Elif:"Aslında bir yolu var ama..." elif eliyle cebini gösterdi, çağlar da anlamış olacak ki Elif'e bir şey verdi,ama para verdiğini sanmıyordum, çünkü kırmızı bir kese görmüştüm,sonra Elif'in sesini duydum.

Elif:"Bak ben buna handenin elini bile göstermem."

Merih:"Elif verdik işte açsana kapıyı."

Elif:"Ne açacağım ya,bak vallahi açmam, evlenemezsiniz ona göre."

İlkin bu durumdan sıkılmış olacak ki, Elif'i tamamen geri çekip kapıyı açmıştı,sonrasında Elif'e söylenmeye başladı.

İlkin:"Aldın paranı sus artık."

Çağlar ile göz göze geldik,Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki, onun da aynı şekilde hissettiğini biliyordum,beni baştan aşağı süzdükten sonra yutkundu, bir süre sonra konuştu.

Çağlar:"Çok güzelsin, yine çok güzelsin, her gün nasıl bu kadar mükemmel olabiliyorsun."

Saliha:"Helal be enişte,bazıları da örnek alsın!"

Yusuf:"Benimle ne alakası var ya?"

Saliha:"Bak biraz öğren,bir de ne alaka diyor!"

Yusuf:"Yine ben mi suçlu oldum."

Çağlar ile birbirimize bakarken,zehra tarafından dürtülmüştüm.

Zehra:"Bırakın birbirinizi süzmeyi,on saat sizi mi bekleyeceğiz,nikah memuru beklemez!"

Hepimiz zehra'ya gülmüştük,o ise merih'i elinden tutmuş çekiştiriyordu.

Zehra:"Hadi bakalım düğünümüz var!"

Onlar önden çıkarken biz birbirimize bakıyorduk,ikimiz de çok heyecanlıydık,çağlar elimi tuttu ve gözlerimin içine bakarak konuştu.

Çağlar:"Hazır mısın sevgilim."

BİZİM MASALIMIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin