FİNAL

235 8 2
                                    

Genç kadın elinde ki çiçeği toprağa bıraktı, dua ettikten sonra oturdu, bir süre hiç konuşmadı, sonra konuşmaya başladı.

-"Buraya gelirken korktum çünkü geçmesini istemiyorum,haklıymışsın acı zamanla geçmiyormuş sadece insan zamanla acıya alışıyormuş,çok garip,sonsuza kadar birlikte olacağımızı düşünürdüm ama öyle olmuyormuş sen gittiğinde öğrendim...

Nasıl katlandın bilmiyorum, ben katlanmakta zorlanıyorum,beni niye bu kadar erken bıraktınız,biliyor musunuz evlendim,1 sene oldu,voleybolcu oldum,senin izinden gidiyorum yani, gerçi bu tahmin edilebilirdi değil mi?

Artık yemek yememek için inat etmiyorum ya da artık bahçe de gün boyu oturup beklemiyorum ya da artık günlük tutmuyorum,siz gittikten sonra yapamadım, biliyor musunuz o haberi ilk size vermek isterdim, biliyorum siz hep benimlesiniz ama keşke bu kadar erken gitmeseydiniz, keşke benimle kalsaydınız,herkes sizi çok seviyor sizinle gurur duyuyorum,o kısa hayatınızda bile bir sürü insanın kalbine dokundunuz.

Neyse,bu kadar ağlamak yeter değil mi? Biliyor musunuz Deniz de evlendi, tabi yusuf amcam ilk tanışma da biraz çıldırdı ama Saliha teyzem onu bir bakışıyla susturuyor, ondan korkuyor galiba,İlkin teyzem sonunda evlendi, onun çocuğu yok daha çok gençmiş öyle söylüyor,Elif teyzem eşi Burak amcayla bir veteriner açtı, zaten ondan bunu bekliyorduk, Eda teyzem milli takımın antrenörlüğünü yapıyor,Meryem teyzem akademi de sizin gibi olmak isteyen bütün kız çocuklarına örnek olmaya devam ediyor,Cansu teyzem Mira ile sürekli antrenman yapıyor, Meliha Teyzem Fırat bilgisayar mühendisliği için Amerikaya gidince arada onun yanına gitmeye başladı, Simge teyzem hala bildiğiniz gibi, Eczacıbaşı altyapısında eğitimler veriyor, son olarak Zehra teyzem o benim annem gibiydi her zaman,Emre ile evlendiğimizden beri hep bize destek oldular,beni emreden hiç ayırmadılar.

Size biraz kırgınım, gittiğiniz için ama her zaman dediğim gibi iyi ki sizin kızınızım, kısa da olsa beni böyle bir sevgiyle yetiştirdiğiniz için teşekkür ederim,sizi çok seviyorum, söz veriyorum en kısa zamanda tekrar geleceğim,hoşça kalın...


Genç kadın arabasına doğru ilerledi, annesi ve babası yanında olamasalar da her zaman kalbindeydi,onların hikayesi bitmiş olabilirdi ama o hikayeyi kalbinde devam ettirecekti...










BİZİM MASALIMIZ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin