(Medya:Hande)
Çağlar elindeki gitarı bir kenara bıraktı.
Merih:"Niye bıraktın oğlum ne güzel çalıyordun işte."
Çağlar:"Bilmiyorum abi kafam çok karışık."
Merih:"Handeyi düşünüyorsun değil mi?"
Çağlar:"Onu düşünmediğim tek bir an bile yok ki,şimdi ne durumda onu bile bilmiyorum. "
Merih:"Çağlar,kardeşim bak sen de yanımdaydın,zehrayla konuştum az önce durumu gayet iyiymiş,dinleniyormuş şimdi."
Çağlar:"Duydum abi duydum da kız daha beni tanımıyor bile ben de onun için hiçbir şey yapmıyorum. "
Merih:"Çağlar konuştuk bunları,çık karşısına anlat her şeyi. "
Çağlar:"Ya onu üzersem,onu üzeceğime ölürüm daha iyi merih."Zehra:"Minik kuşum nasıl oldun,biraz daha iyi misin?"
Hande:"İyiyim miniğim iyiyim, çok önemli bir şey değildi zaten yürüyebiliyorum. "
Saliha:"İkinci bir yumruk vakasıydı valla."
Elif:"Ya niye hatırlatıyorsunuz,ilk ve son yumruğumdu."
İlkin:"Bence de son olsun elo."
Zehra:"Sen bırak bunları hafta sonu planımız var."
Hande:"Benim niye haberim yok. "
Zehra:"Şimdi oldu işte. "
Hande:"Zehra yine merihle buluşacaksın ben de yanında çantan gibi dolaşacağım,yok ben almayayım sağol. "
Zehra:"Ya Hande tek olmayacaksın hem merih'te bir arkadaşını getirecek,siz de tanışırsınız. "
Hande:"Zehra niye evlendirme programında ki insanlar gibi konuşuyorsun."
Zehra:"Handanım ne olur sen de gel,gelmezsen kırk yıl bundan bahsederim. "
Hande:"Tamam zehra tamam geliyorum oldu mu?"
Zehra:"Oldu oldu çok güzel oldu teşekkür ederim. "Hande bebeğinin elini tuttu ve merdivenlerden inmeye başladılar.
Zehra:"Çiçeğim sen ne kadar güzel olmuşsun böyle. "
-"Zehra teyze biliyor musun,ben rapunzel oldum. "
Zehra:"Çok güzel olmuşsun aşkım, gel bakalım bana hediyeleri açalım. "
Eda:"Hande sen nasılsın?"
Hande:"İyiyim eda abla bugün bebeğim 5.yaşına giriyor mutluyum yani."
Naz:"Öyle değil bitanem, gerçek anlamda nasılsın?"
Hande:"Bilmiyorum abla nasıl olduğumu bende bilmiyorum artık."
Meryem:"Hala bilmiyor değil mi?"
Hande:"Hayır bilmiyor,ne zaman söylerim bilmiyorum ya da söyleyebilir miyim onu da bilmiyorum. "
Ebrar:"Hande kızın saçlarıma hayran oldu galiba."
-"Ebrar teyze senin saçların pamuk şeker gibi çok tatlı."
Ebrar:"teşekkür ederim minik rapunzel,sen de saçlarını böyle yapmak ister misin?"
-"Ama ben Meryem teyzem gibi yapmak istiyorum, anne ben de saçımı Meryem teyzem gibi yapabilir miyim?"
Hande:"Büyüyünce karar verirsin buna olur mu hayatım. "
-"tamam olur annecim."
Cansu:"Ama sen böyle de çok güzelsin kelebeğim. "
-"Cansu teyze annem saçlarımın babama benzediğini söylüyor biliyor musun?"
-"Anne babam yine gelmeyecek mi?"
Hande:"Bugün gelemeyecek bebeğim ama sana çok güzel bir hediye yolladı,hadi sen cansu teyzenle biraz oyun oyna."
Cansu:"Hadi kelebeğim gel saklambaç oynayalım."
Zehra:"Hande o bir mucize biliyorsun değil mi?"
Hande:"Biliyorum zehra bilmez miyim,en zor anımda Allah bana öyle bir emanet verdi ki, o benim her şeyim."
Eda:"Çağlara çok benziyor."
Hande:"Sanki çağlar hiç gitmemiş gibi her gün onunla uyanıyorum ben,sadece dış görünüşü değil bütün her şeyiyle çağları hatırlatıyor."
Naz:"Hande çağları ne kadar özlediğini biliyoruz, tabi ki onun yerini tutamayız ama şunu bil Hande biz her zaman yanındayız, ne olursa olsun."
Hande:"Biliyorum abla bunun için size ne kadar teşekkür etsem az,o gittiğinden beri bir an olsun bırakmadınız beni,ama bu beni bırakmıyor, bu his beni asla bırakmıyor ölene kadar da bırakmayacak."
Tuğba:"Hande ne yaparsan yap buna engel olamazdın, çağların gidişine engel olamazdın. "
Hande:"Belki de olabilirdim tuğba, bir şekilde olabilirdim..."Gece yarısına doğru herkes evine gitti,hande bir yandan hikaye okuyup bir yandan gözlerini ovuşturarak onu izleyen kızına bakıyordu.
-"anne?"
Hande:"Efendim bebeğim".
-"Babam neden hiç gelmiyor?"
Hande:"Baban çok uzakta bebeğim çalışıyor, ama bir gün gelecek."
-"Gerçekten gelecek mi?"
Hande:"Tabi ki gelecek bitanem hem sen söyle bakalım,baban geldiğinde sana ne getirsin?"
-"Kocaman bir ayıcık getirmesini istiyorum annecim,sen söyler misin babama?"
Hande:"Söylerim bebeğim,başka bir şey ister misin?"
-"Anne bir de çabuk gelsin olur mu,ben babamı çok özledim."
Hande:"Tamam bitanem söylerim çabuk gelir."
-"Anne benim adımı kim koydu?"
Hande:"Baban koydu bitanem senin adını masal koydu çünkü sen bizim masalımızsın."
-"iyi geceler annecim."
Hande:"İyi geceler bebeğim. "Hande:"Masal benim sana bir şey söylemem gerekiyor,baban aslında uzakta değil..."
Sonunda hem bebeğimizin adını öğrendik, hem de gerçekleri yavaş yavaş öğrenmeye başladık ,zaten olayları az çok anlamışsınızdır, ilk bölümde de dediğim gibi sık sık geriye dönüşler olacak,hikaye şu an istediğim gibi ilerliyor, umarım ilham perilerim böyle devam eder ndbdhdhshsh,bu arada keyfiniz nasıl, sınav sonuçları da açıklandı umarım her şey istediğiniz gibidir ve istediğiniz yere yerleşirsiniz, şimdiden 12.sınıf olanlara da başarılar dilerim, bunlar son bölümlerimiz olabilir çünkü stajımın başlamasına az kaldı ve pek vaktim olmayacak, o zaman kendinize çok iyi bakın,en kısa zamanda bir sonra ki bölümde görüşmek üzere, sevgiyle kalın, hoşçakalın.(bu arada kitabıma destek veren herkese çok teşekkür ederim).