19 Ochi De Șarpe

370 13 0
                                    

Am venit pana la urma și la nunta...

- Ochi De Șarpe!

De ce îmi e cunoscuta vocea asta.....

- Ți-a fost dor de mine ?

Ah ! Amanda !

- Sa fiu sincer ,chiar deloc !

- Hai ochisor ! Nu mai fi atât de morocănos! Mai ales când ai oe cineva ca mine !

- Amanda ! Dute de aici pana nu ma enerveaz !

- De ce as vrea sa fac asta ?

Are niște grețuri pe ea ! Mi s-a stricat toată seara!
Poate fi ceva mai groaz....

- Bună sera !

Ma uit și o vad pe , Lora !

- Bună sera !

Se adresează părinții mei .

- Noi suntem familia Forté ! Eu sunt Mirabela , soțul meu Roberto și fii mei Apolo și......ii arunc mamei o privire , Ochi De Șarpe!

- Încântați! Noi suntem familia Rosa ! Eu sunt Angelina , soțul meu Marcus și fiica mea Lora !

- Aveți o fiica încântătoare!

E semn bun ! Dacă și mama o place...

O vad pe Lora cum se roseste , dar i se schimba privirea când o vede pe Amanda lângă mine.
Oh! Femeia asta îmi aduce doar necazuri ! Ii fac semn lui Apolo sa o alunge cumva pe vulpea asta !

Îmi recepționează mesajul și ii se adresează cu :

- Domnișoara Amanda , ca rog sa părăsiți proprietatea acestei mese pana când fratele meu o sa ii crească coarne și ii va ieși fum pe nas ! Va mulțumim!

Am început sa radem în hohote ! Amanda ii arunca o privire urata și pleacă. Pe Apolo oricum nu l doare de ce ii supăra pe alții, deci nu e o mare problema .

Încep sa o privesc pe Lora. Are o rochie de catifea superba roșie care ii se potrivește perfect , si-a înlocuit parul cret cu niște bucle și un machiaj mai simplu decât are mama ! E ca un trandafir...Oh , a mea Belle !

Începe dansul mirilor și jumătate din invitați încep sa planga. Dar cu toate astea , în vizorul meu era doar Lora . Care se uita cu o frumusețe de parca ar vrea ea sa fie acolo .

Și eu as vrea.....Dar imediat după începe un vals,melodia pe care am dansat eu si Lora in proma seara cand ne-am intalnit , o sera perfecta... Părinții noștri se duc pe ring și rămânem doar noi trei .

Apolo îmi face semn sa o invit la dans..dar nu știam sigur dacă o sa accepte . Dar când eram gata sa o fac o vad pe Amande care vine spre mine ! Și ca un vultur se repede Apolo și o invita la dans . Aceasta din fericire accepta și se duc și ei oe ringul de dans.

Îmi fac curaj și o întreb:

-Lora ! Vrei sa..sa dansezi cu mine ?

Se uita puțin ciudat . Nu prea pare dornica . Dar da din cap afirmativ și îmi întinde mana.

O duc pe ring și începem sa dansam lent...Totul e perfect. O observ or Amanda care se uita cu ciuda , dar nu îmi pasa ! Acum totul este perfect ! Sunt cu femeia pentru care as distruge planeta , pentru care mi-as scoate sufletul .

Ne privim unul pe altul. Dar de data asta stau potolit . Un zâmbet fin se arata pe chipul ei alb..:

- Îți aduci aminte melodia asta ? Ii spun..

- Da ! Mi-o amintesc ...

- Lora ! Știu ca poate nu ma crezi , dar eu , chiar țin la tine .

- Oh , Ochi De Șarpe.....

Dar o vad pe Amanda cum se repde și o împinge pe Lora , aceasta căzând. Apoi se uita în jur , se ridica și fuge luând un taxi.

- Amanda ! Care e problema ta?

- Eu..

- Mi-e scârbă! Apoi plec și eu

Ochi de SarpeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum