De ce trebuie sa mi se întâmple mie una ca asta ? Dacă afla Amanda de relația mea cu Lora o sa ii facă viata amară ! Și mie !
Trebuie sa scap de ea ! Dar asta ar insemna sa ne punem rău cu familia ei.
Oh , atatea batai de cap ! Trebuie sa vorvesc cu parintii mei!
- Mama !
- Da , Adam ?
- De ce vine Amanda la noi? Nu are unde sa stea ?
- Asa am vorbit..
- Ei bine , eu am sa stau la bloc ! Pana vine îl decorez și asa mai departe. În sfârșit sunt împreună cu Lora și nu vreau ca ceva sau cineva sa îmi strice aceste momente!
- Prea bine ! Dute la apartament , nu vreau sa fii nefericit mai ales când ti-ai găsit și tu o fata care simți tu ca e potrivita!
- Mulțumesc, mama !
Imi strâng lucrurile și Apolo vine în urma mea :
- Ma lesi singur cu nebuna ?
- Hai și tu!
- Acum îmi strâng lucrurile !
Și plecam amândoi la apartament.
Îl organizam cum ne place noua și ne bucuram de moment. Am mai stat o perioada și acasă deoarece Amanda vine din clasa a doisprezecea.Între timp am vorbit și cu Lora , i-am spus despre plecarea mea , despre apartament și tot asa.
Am început sa ieșim în oraș, mergem la film , am mers chiar și la zoo .
După ce am terminat acest an de liceu am devine sa o duc la mare in Turcia . Își dorea foarte mult sa ajungă si acolo.
Am petrecut cred ca una dintre cele mai frumoase vacante din viata mea. Am petrecut cele mai frumoase momente cu Lora.
Mai venea în weekend-uri la mine și ne uitam la seriale. Ea adormea pe umărul meu și eu îmi plecam capul pe al ei și ne trezeam asa .
Apoi chicoteam și ne băteam cu perne. Totul era perfect pana a început dinou liceul.
Amanda a venit de pe la începutul verii . Da' cine o bagat-o în seama.
Când îmi spuneau părinții ca vine la apartament ma luam și plecam , la mall , în parc .Oriunde .Știu ca Lorei nu ii prea convenea toată fugareala asta dar nu am ce face.
Ce e mai rău, urma la liceu.
Intr-o zi am vrut sa ma vad cu Lora la o cafenea dat nu mai venea. Ma ingrijoream. Nu știu unde întârzia.
Încep sa o sun , nu răspunde ! Mai stau puțin , dar nu vine !Ce s-o fi întâmplat?!
CITEȘTI
Ochi de Sarpe
Ficção AdolescenteDin seria : Dragoste si lacrimi .O poveste romantica plina de gelozii și neacceptari în care Lora da peste fiul unui mafiot ce nu pare a fi prea gentil . Minciuni despre adevărată fiinta . Dar dragostea lor devine tot mai mare și asta ca la sfârșit...