Oh , Belle ! Soarta ne-a unit dinou.....
- Da ?- Ma scuzi! Te rog!
- Nici o problema! Stai liniștită...
Ce te-as strânge în brate....
- Ce cauți pe aici? Ii spun eu
Dar ea intorce privirea și da sa plece, asa ca o prind de mana . Sa întoarce și îmi arunca o privire în care citesc cuvântul dă-mi drumul !
Dar o trag după mine pana ajungem intr-o cabina :- De ce te comporți asa ?!! Ma scoți din sărite!
- Lasă-mă neghiobule !
Și începe sa dea cu mana libera în mine. O prim și pe aia și i le întorc la spate .
- Nu te preface ca nu ma cunoști!
- Nu știu, tu sa îmi spui! Te cunosc ?
- Lora , nu face asta , te rog...
- Ochi De Șarpe, lasă-mă sau jur ca tip !
- Știu ca estu supărată pe mine ! Și imi pare rău!
- Nu îmi pasa!
- Lora ! Îți jur nu am vrut sa te supăr, nu vreau și nici nu am sa vreau vreodată sa o fac !
- Și de ce ai făcut-o?
- Pentru ca m-ai înnebunit femeie ! Am fost gelos când am văzut cu el imbratisandu-va !
Sta o clipa și se uita la mine apoi da sa spună ceva.
" trrr trrr "
Își baga mana în geanta și scoate telefonul :
- E el...nu e asa?
- Da ! Acum ma scuzi trebuie sa plec !
- Nu ! Nu pleci
- Ochi De Șarpe! Dă-mi drumul !
- Atat de mult ma urăști? Doar ti-am spus ca am fost gel..
- Nu te cred !Apoi își smunceste mâinile și pleacă..
Îmi suna în cap cuvintele " Nu te cred !" . Da ce ae trebui sa fac sa ma creadă?! Sa o cer de nevasta ?!
Acum stau și privesc cu ciuda și o dorința arzătoare de al bate pe prichindelul ala, cu care , acum , sta și o se uita cum probează rochii ! Am sa mor dacă mai stau aici ! Ma duc sa îl caut pe Apolo . Aparent el si-a găsit un costum destul de elegant :
- Tu nu iti iei nimic ?
- Nu mai am nici un chef !
- De ce ?
- M-am întâlnit cu Lora....
- Aaa ! Și, i-ai spus ceva ?
- I-am spus ca îmi pare rău!
- Tu?! Ca îți pare...Doamne ! Am ajuns zilele astea ! Și ce o zis ?
- Ca nu ma crede !
- Fratioare...eu or mor de nervi din cauza asta , ori ca iubesc fata asta ca te-a înnebunit în halul asta ! Nu știu cum faci, dar o vreu cumnata !
- Taci și nu mai fa mișto!
Ne mai învârtim pe acolo după o camsa și o pereche de pantaloni i-ar apoi mergem la casa .
Ma uit după Lora ,dar nu mai era acolo....presupun ca a plecat ... Ma scoate din sărite fiinta asta ! Nici o fata nu m-a respins vreodată! Dapă sa aibă și tupeu !
Defapt..cred ca asta ma atrage la ea..Trebuie sa o am ! Trebuie !Plătim noi tot ce trebuie plecam și ne punem la somn , am nevoie de o încărcare!
Ma întreb totuși....De ce și- a cumpărat o rochie de ocazie ?
CITEȘTI
Ochi de Sarpe
Novela JuvenilDin seria : Dragoste si lacrimi .O poveste romantica plina de gelozii și neacceptari în care Lora da peste fiul unui mafiot ce nu pare a fi prea gentil . Minciuni despre adevărată fiinta . Dar dragostea lor devine tot mai mare și asta ca la sfârșit...