7 Ochi De Șarpe

511 12 0
                                    

Apare Apolo*

- Frate ,ești ok ?

* își șterge lacrimile * - Da, sunt bine !

- De ce naiba plângi?!

- Nimic..eu..doar ( și izbucnește în plans)

Apolo își pune mana pe umărul lui :

- Adam...

- Nu-mi spune Adam !

- Bine , Ochi De Șarpe! Îmi spui o data ce ai ?! Sau vrei sa înnebunesc și sa te bat ?

- Cred ca ar merge o bătaie sincer sa fiu....

- Auzi ? Îți dau o palma sa ai de ce plânge!

Îl vede ca se supăra mai tare :

- Frățioare? ..hă....Hai sa mergem acasă.....O partida de gloanțe?

- Ar merge super !

Apolo e un frate bun. Oare sa ii spun de ceea ce s-a întâmplat? Oricum, pana la urma ajungem acasă și mergem în camera speciala pentru antrenament:

- Deci? Ce ai ?

* I a o arma în mana și ince0e sa tragă cu furie* - Nimic ! Nu am nimic ! Decât sunt cel mai idiot om de pe planeta asta !

- Fratioare! Dacă ții în tine nu faci decât sa mori de durere ! Și mai lasă afurisita aia de arma! Ca strici și pereții! Ai degand sa dărâmi casa ?!

- Apolo, ai fost vreodată îndrăgostit?

- Ce întrebare e asta ?

- Da sau nu ?

- Am fost odată dar....I a stai...tu...HA HA HA .. frate ? Tu te-ai îndrăgostit? Nu cred !

- Da ! cred...și ce e cu asta ?

- Tu ?! Cel ce omoară lumea doar dintr-o privire ? Te-ai îndrăgostit! Trebuie sa sărbătorim! Trebuie sa....

- APOLO ! Termina !

- Ok . E clar ca " dragostea " asta te-a supărat cu ceva ... Când s-a întâmplat? sau mai bine zis , Cum și ce s-a întâmplat?

- Oh Apolo...astăzi!

- Astăzi?!

- Da ! La concert....

- Ok..pare interesant! Povestește!

- Eram în fata scenei și ma bucuram de moment..când vad lângă mine o fata...

- Normal ca era sa vezi o fata ! Doar nu ești pe invers ...

- Ma asculți?

-Da ,iartă-mă .

- Avea un par de culoarea ciocolatei , cret....un chip alb și suav....ochii căprui și strălucitori...La un momentdat începe o piesa lenta asa ca m-am dus la ea și am invitat o sa danseze . Spre surprinderea mea a acceptat și am apropiat-o de mine. Mi-am plecat capul pe umărul ei , apoi și ea si-a plecat capul pe pieptul meu și am dansat asa câteva clipe pline de fantezii...apoi mi - am ridicat capul și si-l ridica si ea , apoi ii observ buzele...ma apropii ușor.. și se apropia și ea..dar apoi se retrage , ma privește speriata și fuge...

- Nu știu dacă sa te îmbrățișez ori sa te împușc ! Măcar știi cum o cheamă...?

- Știu un nimic ! Ca nu am întrebat-o ! Apoi ,Apolo îmi da cu arma peste cap.

- Ești un dobitoc !

- STIU ! Nu trebuie sa ma mai necăjesti și tu !

Apoi își bate ușor mana peste spatele meu si-mi zice:

-Lasă frate , ca de e aleasa o sa va mai întâlniți..Acum pregătește-te ca un doua zile începi a xi a !

Ochi de SarpeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum