37 Lora

257 10 0
                                    

Am pregătit doisprezece domnișoara de onoare și doisprezece cavaleri pentru nunta.

Eu și Adam am stat în clădiri separate și nu avem voie sa ne vedem pana nu ajungem la altar. El trebuie sa fie primul acolo și sa aștepte pana ce vin eu.

Domnișoarele m-au ajutat cu îmbrăcatul rochiei , parul l-am făcut bucle și un machiaj simplu. Am uitat sa spun ca data nuntii a fost pusa pe data când ne-am întâlnit la concert.

Am optat pentru un buchet de lavanda pentru a fi totul cum trebuie , i-ar verighetele sunt inspirate din Belle și Bestia , a mea cu un tranfmdafir și al lui cu niște cornițe finuțe, ambele placate cu aur.

Atatea emoții am ! Abia aștept sa-l vad pe Adam îmbrăcat în costumul de mire !

Vin mii de mașini și vim în urma mea către biserica .

Un covor rosu este întins din drum . Voalul meu lung se târăște pe el. Când intru toată lumea se mira cât de frumoasa sunt , mai ales Adam care începe sa planaga !

Apoi urmează partea cea mai importanta:

- Lora Rose, îl iei de soț pe Ochi De Șarpe Forte ? ( Adam a ținut morțiș sa nu își spună numele real )

- Da !

- Ochi De Șarpe Forte , o iei de soție pe..

- Da !

- Atunci , va declar soț și soție! Poți săruta mireasa !

Toată lumea începe sa aclame. Iar eu și Adam am pornit către petrecere unde am dansat " Dansul mirilor " , a fost furata mireasa , cu toate ca nu dorea , i-ar la fina am aruncat buchetul și Isabela l-a prins.

A , și între ea și Apolo a început sa se înfiripeze ceva , nu știu sigur dar au fost foarte apropiați în ultima vreme.

După ce s-a terminat toată pentrcera , Adam m-a luat în brate și m-a dus la noua noastră casa , pe care am proiectat-o cu câteva luni în urma.

Ma duce in pat și ma întreabă:

- Câți copii ai vrea sa avem ?

- Câți? Eu una mi-am dorit mereu gemeni!

Zâmbește și apoi îmi spune..

- Cred ca a venit timpul sa ii aducem acești gemeni la viata....

Ochi de SarpeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum