20 Lora

397 17 0
                                    

           * plange *

    De ce trebuia sa se întâmple neapărat ceva ? De  ce am dansat cu el ? Doar am vazut-o pe fata aia la masa , ori este vreo fosta ori e nebuna !

   Trebuie sa stau departe de el.....
Nu vreau sa ajung ca în serialele alea turcești! Nu  vreau o astfel de drama!

  Totul părea atât de perfect...el ma ținea de talie , ma privea în ochi ca în seara de la concert , muzica , ambientul , totul ! Totul era perfect  pana a venit afurisita aia de Amanda sau cum o chema !

   Atat de mult ma urăște universul ? N-am putut eu sa știu la masa potol ? Nu , n-am putut ! Ca ce m-am gândit eu " Poate o sa fie un moment frumos ca la concert !" A fost frumos de nu se putea !

  - Domnișoara,  am ajuns !

  - Mulțumesc,  d-le ! O seara buna !

Plătesc și apoi ma duc incasa . Tot ce voiam acum este sa ma pun în cada și sa spăl tot machiajul și aranjatul asta , ca și asa nu mai are nici un sens sa le port !

   * în timp ce sta în cada *

   De acum nici nu am sa-l mai privesc ! Maine la liceu nu am sa ies din clasa și asta e . Nu vreau sa m-ai dau ochii cu el! Nu ne este dat sa fim împreună..

  Ma simt stanjenita! M-ai bine m-as culca! Nu e ca și cum ar veni cineva după mine....

Ochi de SarpeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum