Totul este atât de complicat.....Pe autobuz Sebi nici nu s-a uitat la mine , Ochi De Șarpe ma face sa simt tot felul de emoții de fiacare data când ma privește, îmi i-a florile preferate , ma îmbrățișează.
Se întâmplă prea multe lucruri deodată ca să pot reacționa la ele....
Vreai doar sa stau în pat și sa ma relaxez....Sa încerc sa clarific totul în mintea mea....
Ma bucur ca vine și vacanta de Crăciun curând..
( trebuie sa fac timpu sa treacă m-ai repede sau va ve-ti plictisi , scuze )
Am sa stau și voi manca dulciuri , dar mai întâi trebuie sa cumpăr cadouri...sa îmi cumpăr și mie un cadou sau poate doua......Ma duc mâine în mall sa caut niște chestii drăguțe....Oare sa-l întreb pe Sebi dacă vrea sa vina cu mine?
Cred ca da ! Vreau sa clarificam lucrurile împreună.
Pun mana pe telefon și îl sun , nicidecum sa ii trimit un mesaj.
"TRRRRrrrr"
- Alo ?
- Hei Seb , ce faci ?
- Acasă..
- Vrei sa mergi cu mine la mall mâine?
- Eu..
- De fapt nu te intreb ci ai sa vii ! Nu accept refuzuri !
- Bine ! Ne vedem mâine..
Și închid telefonul. Nu prea ma așteptăm să accepte dar e ok și asa.
Vine ziua următoare, mergem la mall și încep sa caut cadouri drăguțe pentru mama și tata.
După ce le găsesc mamei o geanta și tatei un ceas merg cu Sebi la cafeneaua de la etaj sa luam o pauza.
Eu îmi iau un meniu și un bubble tie și el tot un meniu și o cafea , apoi mergem la o masa.
Totul e tăcut.. prea liniște pentru mine....Voiam sa vorbesc cu el despre cele întâmplate...Oare era corect ? Trebuie sa -l întreb!:
- Sebi , suntem prieteni de mult timp...am avut și am încredere în tine dar sunt curioasa de incidentul cu florile...De ce ai spus ca mi le-ai dat tu ?
Se uita la mine și apoi oftează..
- Lora...Hai sa vorbim pe terasa...
Mergem pe terasa se întoarce cu fata la min și ma tine de mâini dupa care începe:
- Eu...eu te-am văzut mereu mai mult decât o prietena foarte bună...mereu am vrut mai mult..
- Ce vrei sa spui ?
- Lora , eu te iubesc ! Mereu am făcut-o , dar mereu tu m-ai văzut doar ca un prieten....Dar stai liniștită...Am sa plec după vacanta în străinătate..O firma de IT ma vrea sa creez jocuri...
- Seb...eu....De când?!
- Inițial nu vrut sa plec...dar e mai bine pentru amândoi....
- Oh....Sebi.... Și îl iau în brate.
A fost prietenul meu mi-a fost mereu alături....Și acum vrea sa plece...Știu ca mereu a vrut asta..Dar acum... Oh !- Seb..Mi-ai fost și vei fi cel mai bun prieten..Îmi cer scuze ca nu ti-am văzut sentimentele..
- Nu e vina ta !
Începem sa plângem amândoi.
După ce ne trece luma ce mai avem de luat și plecam acasă. Înainte sa ne despărțim îl iau pe Sebi în brate și ii dau o brățară:
- Le- am luat cât nu erai atent. Am și eu una exact la fel. O sa îmi lipsești..
- Mulțumesc ! O sa-mi lipsești și tu....
Și ne luam la revedede , după care ne vedem fiecare de drumului lui..
PS : As vrea sa setam o zi din săptămână în care sa postez 4 capitole . Mulțumesc!
CITEȘTI
Ochi de Sarpe
Teen FictionDin seria : Dragoste si lacrimi .O poveste romantica plina de gelozii și neacceptari în care Lora da peste fiul unui mafiot ce nu pare a fi prea gentil . Minciuni despre adevărată fiinta . Dar dragostea lor devine tot mai mare și asta ca la sfârșit...