Y/n ve Eddie bütün gece aynı yerde oturdular. Az konuşarak geri döndüler. Eddie, y/n'ye biraz uyumasını önermişti ama bunun olmasına imkan yoktu. Gerçi bir noktada Eddie uyuyakalmıştı. Başı eğilmiş ve y/n'nin omzuna dayamıştı ki bu gerçekten umurunda değildi. Y/n bir şeylerin yanlış olduğunu fark ettiğinde güneş daha yeni doğmaya başlamıştı. Eddie'nin huzurlu uykusu şimdi ağır nefes alma, seğirme ve sızlanmaya dönüştü.
y:Eddie?
Y/n elini yüzüne götürüp başını hafifçe salladı.
y:Eddie, uyan.
Eddie'nin başı aniden kalktı, yüzünü korku kapladı ve gözleri dolmaya başladı.
y:Hey, sorun değil. İyisin. Sadece kabus görüyorsun.
Eddie y/n'ye baktı.
e:Kahretsin, ben... Çok üzgünüm."
Yn'ye baktı ve ellerini ellerine almadan önce hafif bir gülümseme sundu.
y:Kesinlikle üzülecek bir şeyin yok. Sorun değil. Bunun hakkında konuşmak ister misin?
Eddie başını salladı.
e:Senin üzerinde uyuyakaldığım için üzgünüm, beni hareket ettirmeliydin.
y;Seni neden haraket ettireyim?Biraz dinlenebildiğine sevindim.
e:Sen de biraz dinlendin mi?
y:Hayır. Ama iyiyim. Gerçekten yorgun değilim.
Eddie yalan söylediğini biliyordu. Gözleri zar zor açık kalıyordu. Yine de zorlamak istemedi.
e:Ee şimdi ne yapıyoruz?"
y:Hiçbir fikrim yok. Ama bir an önce çözmemiz gerekiyor.
e:Sıçtık. Tamamen batırılmış gibi.
Eddie tekrar ağlamak üzereymiş gibi görünüyordu, bu yüzden y/n ortamı biraz yumuşatmaya çalıştı.
y:Belki de ülkeyi terk etmeliyiz. Avustralya'nın iyi olduğunu duydum...
Gözleri aydınlandı.
e:Evet..?
y:Hayır Eddie, bu bir şakaydı...
e:Doğru, üzgünüm. Yine de fena fikir değil.
y:Eh, önümüzdeki birkaç gün içinde bizi kurtarmaya kimse gelmezse gideceğiz. Anlaştık mı?
e:Peki bizi kim kurtaracak?
Bununla kayıkhanenin kapısı açılır. Eddie ve y/n hafifçe geri çekildi ve y/n neredeyse Eddie'nin kucağına oturdu. Kapıdan içeri Dustin, Steve ve Robin girdi. Y/n'nin korkusu rahatlamaya dönüştü.
y:Onlar. Kahramanlarımız!
Dustin gülümsedi.
d:İşte buradasınız! Her yerde sizi arıyorduk.
Eddie kaşlarını çattı ve gözlerini devirdi.
e:Tanrı aşkına Henderson!
Y/n ayağa kalkıp kuzeninin yanına gitti ve kollarını ona doladı.
y:Bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama seni gördüğüme çok sevindim.
d:Eee, teşekkürler.
O uzaklaşırken Y/n güldü.
y:Bizi nasıl buldun ?
d:Eddie'nin bazı arkadaşlarını arayıp nerede olacağını bilip bilmediklerini sordum. Sonra eve gelmediğin için hâlâ onunla olacağını düşündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Eddie Munson ve Yn
FanfictionY/n Henderson, bir amigo kıza saldırdığı için önceki okulundan atıldıktan sonra Hawkins lisesine katılır. Yeni bir başlangıç umuduyla kuzeni Dustin onu Eddie Munson ile tanıştırır. Ancak geçmişlerinin umdukları kadar uzak olmadığı ortaya çıkar.. S...