16.

388 36 4
                                    

Grup, saatler gibi gelen planlarını gözden geçiriyordu, güneş batmıştı ve sahip oldukları tek ışık fenerleri ve gölün diğer tarafındaki evlerin parıltısıydı.Plan gerçekten basitti. 'Yetişkinler' bir kapı aramak için göle çıkarlar ve çocuklar nöbet tutmak için kıyıda kalırlardı.Nancy, Robin, Steve ve Eddie tekneye bindiler ve y/n onu takip etmeye çalıştı ama ayak bilekleri hâlâ aşırı derecede ağrıyordu.

y;Bana yardım edecek misin yoksa ne?

Eddie'ye yönelik dedi y/n.

e:Kesinlikle hayır. Burada kalıyorsun.

y:Şaka yapıyorsun değil mi? Lütfen bana şaka yaptığını söyle...

Eddie başını salladı.

e:Hala düzgün yürüyemiyorsun. Ayrıca bu pisliklerin gözetime ihtiyacı var.

d:Pislik anana benzer. (ŞALDİWLDLWĞFKE)

Y/n sinirlendi.

y:Yürümeme gerek yok. Bir teknede oturuyor olucam!

s:Y/n, burada kal.

Dalga geçtiler ve teknenin tam önüne gelene kadar topallayarak tekneye yaklaşmaya başladılar.

y:Evet... Sanmıyorum.

Onlar içeri girmeye bile fırsat bulamadan Eddie elini uzattı ve tuttun.

Yukarıya, doğrudan onun gözlerinin içine baktın.Gözlerin korkudan irileşmişti.

e:Lütfen, y/n. Güvenli değil.

y:O zaman bizde gitmiycez!

Eddie göz temasını kesti. Gerçekten hissettiği korkuyu gizlemek için zorla gülümsemeye çalışıyordu

e:.Sorun değil. Ben, uh... Hemen döneceğim.

Y/n, Eddie'nin omzunu nazikçe itmeden önce bir saniye bile kaybetmedi.

y:Neden böyle söylüyorsun?!

Kafası karışmış bir şekilde ona döndü.

e:Ne?"

Başını salladı.

e:Hemen geleceğim?

y:Korku filmleri izlemiyor musun Eddie? Bu en önemli kurallardan biri gibi! Böyle bir boku asla söyleme, çünkü söylediğinde geri dönmüyorsun!

y/n bu noktada neredeyse bağırıyordu, gözlerinde yaşlar birikiyordu. Duyguları kontrolü ele geçirmişti ve herkesin onlara baktığından tamamen habersizdiler.

Eddie hızla tekneden atladı ve doğrudan y/n'nin önünde durdu. Ellerini tekrar avucunun içine aldı ve diğeriyle yüzünden süzülen tek gözyaşını sildi.

e:Hey, üzgünüm. Bütün bunlar nereden geliyor?

Y/n burnun çekti.

y:Ben... Sadece zamana ihtiyacım var. Tamam mı? Sadece bana aptalca bir şey yapmayacağına söz ver?

Daha önce gözyaşını silmiş olan elini aldı ve nazikçe yanaklarına koydu.

e:Söz veriyorum. Tamam mı?

Eddie'nin elinin sıcak dokunuşuna karşı nazikçe başını salladın.

y:Peki...

Eddie'nin ona bakmak için nazikçe y/n'yikaldırdı. Onu umutsuzca burada öpmeyi çok istiyordu ama herkesin önünde geri dönmelerinin utancını göze almak istemiyordu. Bu yüzden hafifçe gülümseyip tekneye geri döndü.Grup denize açılmaya başladı. Y/n çaresizce Eddie'ye baktı, ta ki o çok uzaklaşana kadar neredeyse hiçbir şey göremeyecekleri kadar.

Y/n yere yığıldı, çok uzun süre ayakta kalmışlardı ve acı şimdi dayanılmazdı.

d:Ona söylemeliydin...

Dustin yanına  çömelmişti.

y:Ona ne söylemeliydim?

d:Ne olduğunu biliyorsun.

Y/n gözlerini devirdi.

y:Kesinlikle ne olduğuna dair hiçbir fikrim yok...

Konuşmayı bitiremeden Dustin araya girdi.

d:Bu çok saçma! Köprücük kemiklerim eksik, gözlerim değil y/n.

Y/n aslında Dustin'in neden bahsettiğini biliyordu. Ama buna kendisi inanmayı reddetti. Kesinlikle gülünçtü, adamı sadece birkaç gündür tanıyordu. Elbette anlaştılar ve onunla dünyanın sonu durumuna düştüler, ama... doğru olamazlar mı? Ona gerçekten aşık olmasına imkan yok.Doğru değil mi?

Dustin akıllıydı, bu yüzden ona yalan söylemenin bir anlamı yoktu.

y:Ben... Döndüğünde ona söylerim...

Dustin içini çekti.

d:y/n...

Dustin'e konuşmayı kesmesini işaret etmek için ellerini kaldırdı. Ne söyleyeceğini biliyordu.

y:Yapma. Sadece yapma. Geri gelecek.Gelmek zorunda.

Lucas dürbünüyle teknedeki grubu izliyordu.

l:Sadece orada oturuyorlar.Onlar ne yapıyor?

Bununla birlikte Dustin telsizine konuşmaya başladı.

d:Çocuklar? Orada neler oluyor?

Herkes bir cevap bekleyen Dustin'e bakmak için döndü ama cevap gelmedi. Radyo sessiz kaldı.

t:Tekrar dene.

d:Merhaba? Bu Dustin, kopyalıyor musun?

Sonunda bir ses gelmeden önce radyo statik bir ses cızırdamaya başladı.

r:Ben robin, uh... onu bulduk.

Daha kimse bir şey söyleyemeden ya da yapamadan, seslerin ve onlara doğru parlayan ışıkların sesiyle yarıda kaldılar. Dustin, Lucas ve Max'i yakaladı ve onları yere çekerek yn'nin yanına indi.

d:Siktir! Polisler.

Max, Dustin'e döndü.

m:Şimdi ne olacak?!

Başını ovuşturdu.

d:Y/n'nin kaçabilmesi için onların dikkatini dağıtmamız gerekecek.

Y/n ona inanamayarak baki.

y;Dustin, bu kırık bacakla ormanda tek başıma dolaşacağımı sanıyorsan sen delisin!

d:Başka seçeneğimiz yok. Seni bulurlarsa sorguya çekerler. Ve sen çok kötü bir yalancısı

y:Kaybolacağım! Burayı bilmiyorum!

Dustin çantasını karıştırdı ve başka bir radyo çıkardı.

d:Bunu al, hava açık olduğunda telsizle haber vereceğim ve gelip seni bulacağız.

Y/n'nin onunla tartışma şansı yoktu. Sesler artık tam tepelerindeydi.Max ayağa fırladı ve

m:Katili buldum! O burada!

diye bağırdı. Y/n hızla ayağa kalktı, acı içinde yüzünü buruşturarak aksi yönde olabildiğince hızlı koştu. Birkaç dakika sonra geriye baktı ve bir polis memurunun Dustin ve diğerlerini yere çivilediğini gördün.

Dustin y/n'nin yönüne baktı ve 'koş!" dedi...


Arkadaşlarr özür dilerim uzun zamandır bölüm atamadım ama evde olmadığım için yazmam çok zor oluyor ama atmaya çalışacağım sizi seviyoruuummm

751 kelime <3

Eddie Munson ve YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin