15.

377 31 2
                                    

Eddie yaklaşık 10 dakikadır y/n'yi sırtında taşıyordu. Kolları boynuna dolanmıştı ve kolları beliyle bacaklarını destekliyordu.Y/n kendini hiç bu kadar güvende hissetmemişti...

y:Bunun iyi olduğuna emin misin Eddie?

e:Tabiki öyle.

y:Ben, uhh - istersen inebilirim?

Eddie hafif bir kahkaha attı.

e:Ve dahi yürüyemezken bunu nasıl yapacaksın?

y:Atlayabilirim.

e:zıplamak mı?
Tekrar güldü.

y;Evet neden olmasın?

e:Çünkü güzelim, muhtemelen tekrar ayağına takılıp diğer ayak bileğini mahvedeceksin.

Bu sefer gülen y/n oldu.

y:Vay canına! Bana çok az inancın var! Tekrar ayağımı kırsam tekrar bana yardım eder misin?

e:Tabii ki yardım ederdim. Sana gülmem bittikten sonra yani...

y:Çok naziksin Eddie.

İkisi de birkaç dakika daha sessizlik içinde yol aldı. Konuşmalarına gerek yoktu, Eddie'ye bu kadar yakın olmak y/n için yeterliydi. Bu anda donup kalabileceklerinden çok daha uzun süre kalabilmeyi diledi, ama y/n ona dönüp bakan bakan gözleri görmezden gelemezdi.

y:Steve bize bakıp duruyor...

Eddie homurdandı.

e:Evet. Fark ettim.

Sözler Eddie'nin ağzından çıkar çıkmaz Steve tamamen döndü ve onlara doğru yürümeye başladı.

s:Orada iyi misiniz çocuklar?

Y/n basit bir gülümseme sundu.

y:Evet, iyiyiz, teşekkürler Steve.

Steve, Eddie ile konuşmadan önce sadece başını salladı.

s:İstersen ben devralabilirim dostum... biraz yorgun görünüyorsun.

Eddie çenesini sıktı. Steve'in ne yapmaya çalıştığını çok iyi biliyordu ve y/n'den bu kadar kolay vazgeçmeyecekti.

e:Dediği gibi. Biz iyiyiz.

y:Eddie sorun değil, beni uzun zamandır taşıyorsun. Bir ara ver.

Eddie cevap vermedi ve sadece Steve'e baktı. Y/n bacaklarını daha sıkı kavradı, sanki onları bırakmak istemediğini ima etti.

Y/n onun elini tuttu ve nazikçe yanağına koydu, kulağına fısıldamadan önce ona bakmak için başını hafifçe çevirdi.

y:Endişelenecek bir şey yok, sorun değil.

Bununla Eddie tutuşunu gevşetti ve y/n'nin aşağı inmesine izin verdi. Doğrudan ona bakmak için döndü ve bundan mutlu olmadığını anlayabilirlerdi. Eddie arkasını dönüp önlerindeki gruba yönelmeden önce güven verici bir gülümseme sundu, nefesinin altından y/n'nin duyamadığınız bir şeyler mırıldandı.Y/n Steve'in sırtına atlar atlamaz başladı.

s:Yani... sen ve Eddie o zaman?

İçini çektin. Steve'in gerçek niyetinin bu olduğunu hissettin.

y:Hmm ben ve Eddie?

s:Artık birlikte misiniz?

y:Steve, adamı birkaç gündür tanıyorum. Yani hayır. Birlikte değiliz.

s:Yani duyduğum şey, o zaman hala bir şansım var mı?

Sözleriyle kaçan küçük bir kahkaha attı. Y/n gözlerini devirdi.

Eddie Munson ve YnHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin