1-Tuvalet

291 32 63
                                    

Ruh eşleri, yıllar geçse de asla paslanmayacak çok güçlü bağlara sahip olan kişilerdir.

Bugün hayatımda ilk defa sınıfı temizleme işinden kaçamadım, normalde olsa birilerine bahaneler uydurup işi kitler sonrasında topuklardım ama bu sefer pekde işe yaramamıştı. O yüzden Seokmin'le birlikte sınıfı temizlemek zorunda kaldım.

10 dakika önce tuvalete giden Seokmin hâlâ dönmemişti ve bu durum sinirlerimi bozmaya başlamıştı biraz daha gelmezse tuvalete mi düştü diye kontrol etmem gerekicekti. Aklımdan bunları geçirirken arkadan da telefonumdan açtığım şarkının sözlerine eşlik ediyordum. Batan güneşin ışıkları açık olan pencerelerden içeri yansıyor bütün her yerin turuncu olmasını sağlıyordu. 

1 günde nasıl bu kadar çok kirlenebildiğini anlamaya çalışarak sıraların altını süpürüyor, oflayarak belimi ovuşturdum, kambur durmaktan belim ağrımıştı, yorulmuştum ve terlemiştim.
Kapı açılınca sonunda Seokmin'in tuvaletten döndüğünü düşünüp ön kapıya doğru baktığım anda karşımda gördüğüm kişinin "Kolay Gelsin" demesi ile kalbim küt küt atmaya başladı.

Dönemin başında ilk kürsüye çıktığında emin olmuştum ben ona sırılsıklam aşıktım. O ciddi yüz hatlarına o kadar yakışıyordu ki gamzeli gülümseme. Aylardır onu görebilmek için okulu didik didik etmiş yine de ona dair hiçbir şey bulamamıştım, büyük bir okulda değildik ama yine de kader bir araya gelmemizi istemiyor olucak ki, hiçbir zaman karşılaşamamıştık.

Ama şimdi işte karşımdaydın Seungcheol, yakanı istesende bırakmam artık. En sevdiği yemek olan kadınbudu köfteye kadar hakkındaki bütün bilgilerin en küçük ayrıntılarına kadar öğrenmiştim.
Şuan da karşımda olduğunu idrak ettikten sonra düşüncelerimden sıyrıldım ve yüzünü incelemeye başladım.

Hafif uzun ,siyah dalgalı saçları arasınada ki sarı tutamlar o sert çehresine ayrı bir hava katıyor biraz daha sempatik bir görünüme sahip olmasını sağlıyordu. Kalın kaşlarının gölgesinde kalmış o siyah gözleri içine çekiyordu sanki beni. Sert yüz hatlarına rağmen insanı mutlu edebilecek bir surata sahipdi. Güldüğü zaman ortaya çıkan gamzelerinin yerleri belirgin.Dolgun dudakları içimde anlamdıramadığım duyguların ortaya çıkmasına sebep oluyordu. Gözlerim biraz daha aşağıya indiğimde gördüğüm yapılı vücutla kesinlikle tatmin olmuştum, geniş omuzları "VÜCUT ÇALIŞIYORUM!!" dercesine bağırıyorlardı. Okul formamızın onun üstünde görene kadar bu kadar güzel olduğunun farkında bile değildim. Ona sanki büyülenmiş gibi bakıyordum.Onun bakışlarının da üstümde gezindiğini hissettim, farkında olmadan ellerimi saçlarıma götürerek parmaklarımı arasına daldırarak daha düzgün bir görüntüye ulaşmış olmayı diledim. Seungcheol'un yüzünde anlamdıramadığım bir şaşkınlık ve tatmin olduğunu belirten  gülümseme vardı.

Tam ağzımı açıp bir şey söyleceğim sırada, telefonda ki şarkı Nct-Sticker ile değişmiş ve arka kapı ani bir hareket ile açılmıştı kapıya doğru döndüğümde gördüğüm Seokmin hemen konuşmaya başlamıştı,"İNANAMAYACAKSIN AMA HAYATIMDA YAPTIĞIM EN BÜYÜK KAKAydı..."sonları doğru sesi sönmüş ve yanlış zamanlama olduğunu fark etmişti. Alnından küçük bir ter tanesi aktı ,hemen yüzünde masumane bir gülümseme kondurup bana baktı. Beni iyi bir şekilde tanıyabileceği kadar birlikte vakit geçirmiştik, Seokmin'nin içeri girmesi ile Seungcheol kendine gelip  tekrardan "Kolay Gelsin"diyerek sınıftan çıktı. 

Şimdi yaktım çıranı! Hiddetle ona döndüm, kaç aydır beklediğim konuşma fırsatmın bu şekilde yok olduğunu inanamıyordum. Ona sanki gözlerimden ateş çıkarmışcasına baktığımda ne bok yediğini biraz daha anlamıştı, ona daha önce hiç Seungcheol'dan bahsetmemiştim ama az çok davranışlarından anlayabileceğini düşünüyordum. Sakinliğimi korumaya çalışarak sıraya oturdum ve elime telefonumu aldıp beni daha da çok kışkırtan şarkıyı kapattım. WhatsApp'a girdiğim de ise okumadığım bir kaç tane mesaj olduğunu gördüm. Bizimkiler temizliği ne zaman bitiririz diye sorunca daha yapıcak bir sürü işim olduğunu hatırlayıp iç çektim.

Drift Away✩JeongcheolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin