4 İHANET

1.1K 55 28
                                    

Sabah koltuklara yayılmış oturuyorduk.
"Ne sıkıcı gün ama, olay falan yok mu yada görev falan?"
"Savaş mı çıksın istiyorsun?"
Steve'in duyarına göz devirdim. Bütün gün oturup hiçbir şey mi yapmayacaklardı? Çünkü ben her zamanki gibi sıkıntıdan patlayacaktım.
Nefesimi tutup seslice nefesimi verdim.

Arada birbirlerine bakıp duruyorlardı. Anlam veremedim bir şey mi saklıyorlardı? kendi aralarında bir şey olduğunu düşünüp ses etmedim.

Bunlar böyle devam ediceklerdi. Bende Loki'nin yanına gidicektim. Anlık ayağa kalktığımda gözler bana döndü.
"Nereye"
"Loki'nin yanına"
Yine aynı şeyi yapıp birbirlerine şaşkınca baktılar. Tony konuşmaya başladı
"Gitme"
"Sebep?"
Ne diyeceğini bulamadı ve sustu
"Bencede gitme"
"Şaka falan mı yapıyorsunuz? Sizene ben gidiyorum çok sıkıldım"
"Gidersen daha çok sıkılırsın."
"Saçmalama clint"
Tam diğerleri de konuşmaya başlayacaktı ki saniyeler içerisinde Asgard'a gelmiştim.

Loki'nin cezası bitmişti. Loki yi arayıp biraz sonra buldum.
"Nabersin"
"O kadar iyiyim ki"
"Belli oluyor neden bu kadar mutlusun?"
Yandan her zamanki sinsilik bakışını attı. Şüpheyle sordum.
"Ne boklar yedin"
"Güzel şeyler, şimdi öğreneceksin."
"Şimdi"
Daha neler olduğunu anlatmadan hamle yaptı.

*****

Loki Asteria'ya planında yanında olması için büyü yapmıştı. Asteria ile birlikle kazanacağına inanıyordu. Planlarında kız ona gerekliydi ve ona karşı savaşmak istemezdi ne kadar kötü denilse de kız kardeşini seviyordu. Kardeşi Loki ye dünyanın kıçını kurtardığını anlatıp hava atmıştı. Normalde gülüp geçerdi ama Loki beraber savaştıklarına karşı savaşacaktı.
Asteria nın bu büyü sayesinde onun yanında olup diğerlerine karşı olmasını sağlayacaktı. Loki büyü yapmada iyidi ve kardeşine de kötülük büyüsü yapmıştı.

******

"Planımız şuan için basit onların düşmanı olduğunu çaktırmayacaksın bir süre sonra Thor zaten anlayacaktır o zaman bile onlara karşı tehtit olmadığını göstereceksin. Planlarım henüz kusursuz değil o yüzden bir süre bekleyeceğiz onlara yakın olmaya devam et planlarını öğren kardeşim."
Uzun bir cümle kurup hafifçe güldü.

"Basitmiş sende işini çabuk halledersen iyi olur şahsen onlara ne kadar katlanırım ve Thor ne zaman anlar bilmiyorum."
"Herşey bizim lehimize olacak merak etme"

Büyü Loki tarafından yapıldığı için kız ona sadıktı.

2 gündür ortalıkta yoktum. Loki'nin yanına gideceğimi söyleyip bir daha gitmemiştim. Loki'den haberleri vardı o yüzden gerilmiştiler. Planda olduğu gibi belli etmemeliydim en azından şimdilik. Ve şimdi de onların içine, kuleye gidiyordum.

"Görüşmeyeli napıyorsunuz?"
Yüzlerinde pek belli etmedikleri bir şüphe vardı ama ben anlıyordum.
"Göreve gidiyoruz geliyoruz şansına senden sonra göreve gittik."
"Tüh keşke biraz daha bekleseydim"
"Gittiğin yerde eğlenmişsindir belki?"
Banner'ın imasını sallamayarak konuşmaya başladım
"Ah, her zamanki gibiydi. Görevi tercih ederdim"
Zor olsada sürekli samimi gülüp konuşmaya çalışıyordum. Belli ki benim gidişimden sonra da neler olabileceğini konuşmuşlardı.

1 ay boyunca onlarla birlikte zaman geçirmiştim. Eskisi gibi konuşuyorduk pot kırmıyordum lokiye baskı yapıp duruyordum hızlı olmasını istiyordum. 1 ayda bazı şeyler olmuştu. Büyüden önce Tony ile aramızdakilere devam etmiştik. Planı ondan dinliyordum. İlk hafta biraz daha şüpheliydiler ama bir sorun çıkmayınca herşey düzelmişti. Biliyordum çok az kalmıştı ve ben onları güvendikleri yerlerinden vuracaktım. Kendimi onlara sevdirmiştim gerçekleri öğrendiklerinde yüzlerini çok merak ediyordum.

Goddess Of Water || Tony StarkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin