İşim bittiğinde Asgard'a geldim. Benim gelmem ile birlikte yağmur yağmaya başladı. Kasvetli bir hava vardı. Ve evet bu zamanı da görmüştüm. Az önce yapabildiğimin en azını yapmıştım aslında fazlasını istiyordum ama birşey buna engel olmuştu. Sakince hela ve kardeşimin savaşını izliyordum.
Ve onlara katıldım. Biraz rolden zarar gelmezdi.
"Uzak dur ondan Thor"
"Çözümü bulduk seni geri getireceğim aptal o yüzden ters bir şey yapma"
Dudağımın kenarı kıvrıldı
"Demek öyle"
Hela elini uzattı
"Birlik olalım tahta ben oturacağım ve müthiş bir güce sahip olacağım. Bu anı çok uzun süre bekledim."
Ona başımı salladım
"Tabikide oturacaksın"
Elini tuttum.Şaşırtmacaları severdim. Elini tutunca kafasının arkasından tutup havada döndürdüm ve yere yapıştırdım.
Ve müthiş iltifatımı yaptım.
"Sürtük, senin tahtın anca klozet olur"Sanırım az önceki insanlarıda tanıyordum ama Hela alnıma dokunduğunda unutturmuştu aptal değildim ve kullanılmaktan hoşlanmamıştım büyüyü fırsat bilip yararlanmaya çalışıyordu. Tabikide sırf kötülük için yapmıştım onun hizmetçisi değildim. Loki'ninde değildim ama onunla bağım olduğu için işler farklıydı.
Ve bizim birleşip bu kadını ortadan kaldırmamız gerekiyordu."Naptın sen? Yoksa-"
"Hayır tatlım kendine gel ve savaş"
Thor kendine gelip kadını uzağa doğru fırlattı.
"Plan ne"
Köprünün yanındaki suya bakarak konuştum.
"Bil bakalım ne"
"Geçen seferkini diyorsun" dedi ama ne zamandan bahsettiğini bilmiyordum ve mutlulukla gülümsedi.Helanın dev hayvanı üzerimize uçmak üzereyken bir şey onu durdurdu.
Ben tabii ki
(ŞWŞSĞWLĞELDPEÖDPEÖDŞD)
"Alık gibi bakmayı kes"
Kendini sirkeleyip devam etti
İlk önce hayvanını pert ettik.
Sıra zor olandaydı.
"Öleceksiniz"
"Oh, çok korkuyorum titriyorum"
"Özellikle sen bana nasıl karşı gelirsin!"
"Hala orada mısın sen? Thor, bu şoku atlatamamış Biraz benim gibi soğukkanlı olmayı dener misin?"Onu fazla kızdırmıştım bunu beni pert etmesinden anlayabilirsiniz.
"Beni öldüremezsin ama sana yenilirsem mükemmel sarılarımı siyaha boyatırım ve bu asla olmayacak"
Sırıttı
"Bunu yerlerde can çekişirken söylemen çok acınası"
Yerimde doğrulup yüzümü ekşiterek gözümü kırpıştırdım ve elimi yüzüme yelpaze yaptım.
"Ahh, çok acı verici"
Kaşlarını çattı ve anlamaz gözlerle baktı.Sadece onu oyalıyordum.
Thor arkadan saldırsa da pek bir şey yapamadı bende fırsat bilip ayağa kalktım ve ona destek oldum.
"2 vs 1 pek adil değil gibi"
"Savaştayız bunu kim umursar?"Herkes perişandı ve gereksiz uzun sürmüştü.
Buna bir son vermek gerekiyordu
Onu havada yükseltip yere doğru hızla savurdum. Ve sonunda savunmasız bıraktık.
"Siz daha kötü haldesiniz"
"Bu gerçeği önemsemiyoruz"Bir ara yanıma aldığım kamerayı iç cebimden çıkardım ve anı kaydetmeye başladım.
"Gülümse sürtük"
Sinirle bana doğru bağırdı
"Sakin ol sadece bir kamera mağaradan çıkmış gibi davranma"
"Onun ne olduğunu biliyorum"
"Güzel, bunu arada açıp seni yendiğimi izleyeceğim"
Yanına yaklaştım.
"Oyunun sonu"Ellerini arkasından birleşmiş şekilde tutarak köprünün kenarına getirdim sırtına bir tekme koyup köprüden aşağıya suyun içine düşmesini izledim.
Thor'a baktım.
Suya doğru yıldırım gönderdi ve gözleri parlıyordu."Sonunda bir işe yarıyorsun, saçlar yakışmış"
"Eksik olma"
Suda fırtına çıkardım ve onun orada boğulup yok olmasına izin verdim
Yorgunlukla yere uzandımSanırım artık büyüye karşı gelebiliyordum. En azından öyle hissediyordum.
"Akıllandığını umuyorum"
"Buraya gelmeden önce bir çok kişiyi öldürdüm"
Ağzı açık kaldı ve öylece bekledi burada şuan durmak istemiyordum dünyaya gittim.Kesinlikle kötü hissediyorum. O kişileri hala hatırlamıyordum birilerine sormam gerekebilirdi.
***********
Malum yere gelip bekledim sadece bekledim.
Portal açıp geldi, yanıma oturdu.
Kafamı iki elimin arasına alıp öne eğdim
"Ağlıyor musun?"
Kıkırdadım
"Sarılacak mısın?"
Ona bakıp konuştum.
"Berbat şeylere yol açtım"
"Elinde değildi"
"Onlar kimdi?"
Derin nefes alıp konuştu
"Anlatamam, ama gösterebilirim."
Başımı salladım ve vizyonları izledim
"Seni neden unutturmadı"
"Ben sonradan geldim sanırım beni unutmuş"
Dudak büzerek üzülmüş numarası yaptı
Burukça gülümsedim.Thor geldi beni alıp kule dediği yere götürdü.
"Ne söyleyeceğim? Hala onları hatırlamıyorum"
"Sorun değil"
İçeri girdik.
Beni görmeleriyle ayağa kalktılar geçmişimiz olan adam koşarak gelip bana sarıldı ve saçımı öptü daha sonra alnımı ve son kez tekrar sarıldı. Kızıl güzel olan onu itip bana sarıldı.
"Hala hatırlamasan da sorun değil çözüm bulacağız"
Başımı sallamakla yetindim.
"Ölenleri geri getirmeye de çözüm bulacak mısınız"
Hepsi üzgünce bakıştılar.
"Ben buldum"
Göz kırptım.
"Onu halledip geleceğim sizde lütfen hafıza sorunumu çözün"Loki ile bulduğumuz gezegene göndermiştim ama ölü olarak en azından bedenleri benimleydi çok fazlalardı ama bunu yapmak zorundaydım eskiden Loki ile diriltme deneyini yapmıştık ve başarılıydı ama bunların sayısı fazlaydı
"Yapabilirim ben çok güçlüyüm"
Kendime moral verip övüyordum motive olup işime başladım.Bağdaş kurup odaklandım pişmanlık duygusu bana eşlik ediyordu oluyordu yavaş yavaş yapıyordum her birinde daha kötü hissediyordum ama başarabilirdim. Dakikalar ardından ölü bedenlerden nefes sesleri geldi atan kalpleri hissediyordum mutlu olamayacak kadar bitiktim son olarak onları önceden bulundukları yere gönderdim ve bir oh çektim.
Kuleye geri döndüm.Thor yoktu ama kalanlar buradaydı.
Halimi gördüklerinde yanıma yetiştiler
"Berbat görünüyorsun"
"Güzel olduğumu bende biliyorum"
Cevap bekliyorlardı.
"Cidden mi Beni tanıdığınıza Emin miyiz ? Tabikide başardım"
Tatlı tatlı gülümseyip onlara baktım.
Onlarda bana eşlik etti.
Adını büyücüden öğrendiğim Tony elimi tuttu.
"Hadi sen biraz dinlen"
Ona ayak uydurdum ve peşinden gittim.Odanın kapısını açıp içeriye girdi dönüp bana baktı gülümsediğimin farkında değildim. Bu adam çok fenaydı zevkime hayrandım.
Bende kapıyı arkama aldım ve kapattım kapıya yaslanıp konuştum.
"Benimle mi uyuyacaksın"
Çapkınca gülümsedi.
"Yani, sonuçta önceden birlikle değilmiydik?"
Bana yaklaşmaya başladı.
"Bilmem öyle miydik"
"Umarım öyleyizdir"
Daha çok yaklaştı ve dudaklarımızı buluşturdu. Bunu neden yaptığımı bilmiyordum.Geri çekildik başımı onun boynuna yasladım o da belimi kavradı bir süre öyle durduk
"Evet yakışıklı şu saatten sonra seni asla bırakmam"
Kıkırdadı.
"Bende bunu istiyorum zaten"
"Bence birlikte uyuyabiliriz"
Kafasını yana yatırıp beni izledi
"Demek istediğim herkes benimle uyumak ister bende seni seçiyorum şanslısın"
"Stark egosu görüyorum sende"
"Stark mı? Dolaylı yoldan mesaj mı veriyorsun?"
Gülerek beni yatağa yönlendirdi.
"Hadi, senin yüzünden hepimiz çok yorulduk"
"Üzgünüm"
Birlikle yatağa yatıp uyuduk.___________________________
HELAYI NASIL YENDŞK FLN DEMEYİN BURADA HERSEY OLABİLİR
KARAKTERİ NASIL BULDUNUZ ASTERİA YANİ
BEN NEDEN BAĞRIYORUM AMK
neyse inş begendiniz bide oylayın bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess Of Water || Tony Stark
FanfictionThor ve Loki'nin su tanrıçası olan kız kardeşi "Asteria" . . . Bana birçok lakap takıldı birçok şey söylenip benzetmeler yapıldı. "Kahraman" hiçbir zaman bunlara dahil olmamıştı. İlk defa abimden duymuştum. ******************* -Bence itiraf etmezse...