Gözlerimi sesler yüzünden açtığımda pek mutlu değildim.
"Tony, uyuyorum."
"Sonunda uyandın yanında ben varken bu kadar uyuman bile saçmalık."
Gülerek konuştum
"Üzgünüm bay stark egonuzu yitirmenizi istemezdim"
"Bu asla olmayacak bir şey"
"Neyse ne uykuma devam edeceğim"
Yastığa sarılacakken kollarımdan tutup ayağa kaldırdı.
"Hayır uyumayacaksın bugün işlerimiz var""Öyle mi? Belki bir gün izin yapabiliriz."
Kollarımı boynuna doladım ve bedenimi ona yapıştırdım.
"İşe yaramayacak"
"Öyle mi düşünüyorsun?"
"Hayır"
Elleri belimde yerini aldığında bedenimi hızla duvara yapıştırdı. Gülümsedim bir süre öpüştük.
"Hadi aşağıya""Hayır clint sana turşu almaya gitmeyeceğim"
"Işınlanabiliyorsun ve turşucu buraya uzak! Tony gitmiyor"
"Karşılığında?"
"Sana bir sürü tatlı getiririm!"
"Anlaştık"
Elindeki kartı bana uzattı.
"Sakın ödemeden kaçma"Saniyeler içinde kendimi turşuların olduğu yerde buldum. Hangisi onun sevdiğini aramaya başladım göz hakkı diyerek bir kaç tanesinin tadına baktım.
"Hey, bunlardan alıyorum"
Karşımda ki kıza kavanozları uzattım.
"Aman tanrım, bir Avengers aynı zamanda bir tanrıça benim dükkanımdan turşu alıyor"
"Evet tatlım aramızda kalsın"
Göz kırptım paketi alıp geri döndüm.
"Siparişiniz geldi."
Poşeti ve kartı ona uzattım sıkıca sarıldı.
"Sen en iyisisin"
"Biliyorum"
"Gel hadi toplantı yapıyoruz"Toplantı salonuna giriş yaptık. Clint bir yere geçip oturdu. Bugün kalabalık olduğumuz için yer yoktu. Tony'nin kucağını gözüme kestirdim ve gidip oturdum.
"Konu ne?"
"Thanos"
Derin bir nefes verdim ve nebula konuşmaya devam etti.
"Geri dönebilir"
"Bunu zaten biliyoruz"
"Çocukları onu geri getirmeye çalışıyor"
"Tekrar yenebiliriz iki taş zaten bizde onları koruyabiliyoruz"
"Ama-"
"Bu konuyu kapatalım. En azından bir süre, oradan hemen çıkması mümkün değil."
"Bu önemli babamı tanımıyorsun"
"Umrumda değil, sizde bu zamanların keyfini çıkarın zamanı geldiğinde konuyu tekrar açarız."Herkes biraz düşündü, ayağa kalktı ve gittiler. Tony ile yalnız kaldık bedenimi ona döndürdüm.
"Haklısın, keyfini çıkarmalıyız."
İkimizde kalktık elimden tutup yürümeye başladı.
"Nereye gidiyoruz"
"Sevişmeye"
Kahkaha attım
"Fikrimi beğendin, ne yazık ki şimdi değil gece olabilir ilk önce biraz zaman geçirelim Bayan Odinsdottir"
"Bana uyar Bay Stark"
"Nereye gitmek istersin"
"Normal insanlar nerelerde eğlenirse oraya""Tamam şimdi bana öğretmelisin"
Bowlinge gelmiştik ve Tony bana nasıl oynandığını gösterdi.
"Anladım izle tatlım"
Atışımı yaptıktan sonra iki duba kalmıştı.
"İyi mi bu?"
"Berbat beni izle"
Hepsini devirdi ve bana döndü.
"İşte bu iyi bir atış"
Gidip yeni bir top aldım ve tekrar attım tekrar iki tane kalmıştı.
"Siktir! Neden olmuyor?"
Bana tekrar bir top getirdi arkama geçip beni yönlendirdi ve birlikte attık hepsi devrildi.
"Tamam sıradaki lütfen"Buz pateni, bunu daha önce yapmıştım. Biz nereye girsek Tony sadece ikimizin olması için orayı kapattırıyordu.
Yavaşça ilerleyip kaymaya başladım alıştıktan sonra hızlandım
"Sen neden gelmiyorsun?"
"Asla yapmam"
"Saçmalama"
Elinden tutup onu da çektim ve dudaklarından öptüm ikna oldu ve beraber kaymaya başladık. Sonrada kaymayı bıraktım.
"Herşeyden hızlıca soğuma sorunun mu var"
"Senin yok mu?"Elimizle değişik bir hamurdan tabak gibi şeyler yapıyorduk. Ortada dönen bir şey vardı. Ellerimle şekil vermeyi deniyordum ama başaramadım durdukça biraz sertleşti ve kırılma durumuna geldi sinirledim ve yumruk attım.Kırılmış ve yamulmuştu
"Sorun ne neden onun ki gibi olmuyor!"
"Bu kadar yeter"
Kollarımdan tutup beni kaldırdı. Hızla başka bir şey yapmaya gittik.Vitrinde ki resimleri görüp içeri daldım.
"Tony, resim yapmalıyız"
Bir sandalyeye oturdum ve beklemeye başladım önüme bir tuval ve çeşitli boyalar getirdiler bir de önlük Tony de aynı şekildeydi. İşte bunu seviyordum, kendimi çizmek istedim bu işte başarılıydım. Bir saat kadar sonra bitmişti kendi portremi yapmıştım mavi beyaz tonları kullanmıştım ve bir yere bakıyordum kuruduğuna emin olup Tony'e çevirdim. Tebrik bakışlarını bana yolladı hemen ikinciyi istedim bu sefer Tony'yi yaptım önceki resmin devamı gibiydi ve birbirimize bakıyorduk. Tony'nin övme seansından sonra yaptıklarımı alıp çıktık.Akşam olmuştu ilk tanıştığımız yerden geçmiştik ikimizde gülümsedik.
"Su gibi ha?"
"Su elementini yansıtıyorsun"
"O an ne düşündün"
"Seninle birlikte olacağımı, sen?"
O anlara geri döndüm.
"Kazanmam gerektiğini"
Tony'nin bakışından sonra gülüp yanağından öptüm.
"Belki biraz beğenmiş olabilirim"
"Ben biraz bile beğenmemiştim"
"Hiç altta kalmıyorsun"
"Ben Tony Stark'ım güzelim"
"Peki şuan olsa nasıl tanışırdık?"
Karşıma geçip elini uzattı
"Selam güzellik ben Tony Stark, ömür boyu uykumu kaçırmak ister misin?"
"Asteria Odinsdottir, ömür boyu uykunuzu kaçırmak gibi bir niyetim yok"
Gözlüğünün üstünden bana baktı.
"Tamam, beraber ömür boyu uykumuz kaçabilir bay Stark"
Memnuniyetle yürürken boş caddede bir yere oturduk."Peki ya gelecek?"
"Çok basit, sen ve ben"
"Biraz açalım biz onu"
"Sen ve ben sonsuza kadar birlikteyiz işte, gün içinde savaşırız kazanırız yemek yeriz uyuruz ve-"
"Buldum yemek yapabiliriz"
"O zaman eve gidiyoruz"
"Pasta olur mu?"
"Müthiş olur bebeğim"
Kısa bir süre duraksadım.
"Ben yapmayı bilmiyorum"
"Sadece bir kaç şey karıştırıp süsleyeceğiz"Eve geldik malzemeleri çıkarttım bir yumurta aldım ve kırmayı denedim. Biraz sert vurunca dağıldı ve elime bulaştı.
"İğrenç!"
Elimi suya tuttu yumurtadan kurtuldum. Beni oradan uzaklaştırdı.
"Bu kısmı bana bırak"
"Sen yapabiliyor musun?"
"Benim yapamayacağım şey yoktur"
Gözlerimi devirdim arkama yaslanıp beklemeye başladım.
Bir süre sonra fırına koydu ve yanıma oturdu. Sandalyemi kendisine doğru çekti.
"Beklerken bir şeyler yapabilirsin"
Önüme meyveleri ve bıçağı verdi
"Bunu yapabilirim"
"Meyve kesmek oldukça zordur"
"Dalga geçme"
Ben işimi bitirince hamur pişmişti bir krema hazırlamıştık özenle sürdük ve süslemeye başladık. Bol meyveliydi dolaba attık ve koltuklara geçip oturduk
"Benim uykum yok"
Saatine baktı gece olmuştu
"Bu saatte sadece bar açıktır"
"Gidelim o zaman"**************************
Uzun süredir yüksek müzik eşliğinde dans ediyorduk. Tony ile dans etmekten çok zevk alıyordum. Arkama geçmiş boynumu öpüyordu ve ben deli oluyordum başımı geriye yaslayıp kendimi ona bastırdım. Belimden tutup dışarı çıkardı arabaya doğru yürüdük barın arka tarafındaydı ve kimse yoktu. Arka kapıyı açtı beni soktu ve kendi binip kapıyı kapattı.
Kucağına ona dönük oturdum anında öpüşmeye başladık. Eli elbisemi sıyırdı ve kalçamda gezdi sıktığında daha sert öpüşmeye başladık elim gömleğine gitti ve düğmelerini açtım o sırada Jarvis araya girdi.
"Efendim bir sorunumuz var"***************************
Buluşma alanına geldik. Steve hızlıca geldi ve bana döndü.
"Ne yaptın sen"
"Ne yapmışım?"
"O döndü"
"Ne olsa benden biliyorsunuz zaten"**********************
Asteriaya mbti testi yaptim ESTP cikti
Burç testinde sırayla
Koç-Akrep-Aslan
PAPSPWPĞSSĞLDPSLD (bence doğru)Bide başka Asteria yok saniodum Tony hikayesinde az once gordum ve yıkıldım wşldwpdşwldşeldl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess Of Water || Tony Stark
FanfictionThor ve Loki'nin su tanrıçası olan kız kardeşi "Asteria" . . . Bana birçok lakap takıldı birçok şey söylenip benzetmeler yapıldı. "Kahraman" hiçbir zaman bunlara dahil olmamıştı. İlk defa abimden duymuştum. ******************* -Bence itiraf etmezse...