"Sevgilim bugün nasıl hissediyor?"
Gelip yanağımdan öptü arkamdan sarıldı
"Daha iyi"
"Bugün işlerim yoğun beni göremeyeceğin için üzülebilirsin"
Dudak büzdüm.
"Gerçekten yıkıldım"
"Neyse ki dün yarım kalan filmimizin finalini izleyecek kadar zamanım var"
"Ahh, onu unutmuşum çabuk gidip filmi açıyorum sende yiyecek bişey getir"
"Aslında ben filmi açsam-"
"Hayır"Ondan önce davranıp salona doğru koştum yiyecekleri Tony'e kitledim şu dünyada en sevdiğim şeylerden birisi film izlemekti. Aslında Tony pek izlemezdi ama ben fazla izliyordum en azından şu aralar.
Tony geldi ve kaldığımız yerden devam ettirdim.___________________
"Tony sanırım ağlayacağım"
"O kadar değil"
"Ne?!"
Nasıl o kadar olmazdı en sevdiğim ikinci karakterimin ölümü hiç hoş olmamıştı.
Kısa süre sonra filmin şokunu atlatmıştım.
Tony saatine baktı,
"Vakit doldu canım gitmem gerek "
"Haklısın benimde çoklu evreni araştırmam gerek"
Dudağına bir öpücük kondurdum o gitti bende evden çıktım.Çoklu evren olayı kesinlikle gerçekti ama daha önce hiç evren değiştirmemiştim denedim ama pek bir şey öğrenememiştim. Strange sabah bir kızdan bahsetmişti onları bulmam gerekiyordu.
"Gelmeyeceğini düşündüm"
Kınarcasına ona baktım.
"Gerçekten gelmeyeceğimi mi düşündün? senelerdir bunu merak ediyordum ben"
"Bende buradayım"
Kız elini kaldırıp bize baktı.
"Tamam ufaklık dikkatimiz tamamen sende, bana kendinden, hayır gücünden bahset"
"Her evrende kırıcısın"
"Ne dedin?"
"Başka evrenlerde de varsın, yaşıyorsun, adın aynı falan ve heryerde kırıcısın"
"Umarım her evrende tanrıçayımdır?"
"Öylesin"
"Oh, rahatladım"
"Birde egolu""Tamam şimdi bizi o evrenlere gönder"
"Yapamam"
"Nedenmiş o? Karşılık falan mı istiyorsun?"
"Hayır öyle değil, bunu kontrol edemiyorum"
Elimi anlıma vurdum gerçekten yıkıcıydı
"Hangi durumlarda evren değişiyorsun ondan yapalım"
"Yapamam"
"Papağan mısın sen? Ve kesinlikle beceriksizsin aklını kullanıp nasıl yapabildiğini bile düşünemiyorsun"
"KESİNLİKLE HER YERDE KÖTÜ VE KALPSİZSİN"Strange araya girmeye çalıştı elimle onu durdurdum.
"Yalan mı söylüyorum? Kabul et, daha kendi gücünü tanımayan bir ucubesin"
"YETER"
Bağırmasıyla birlikte kendimizi başka başka yerlerde bulduk uçuyorduk ve kusmak üzereydim.Sonunda durmuştuk birbirimize baktık
Kızla göz göze gelince gördün mü bakışını attım.
"Bazı şeyleri görebilmek için kalp kırmak gerekebilir"
"Şimdi anlıyorum ve seni affediyorum"
Strange iyi gözükmüyordu.
"Sanırım kusacağım"
Bende pek iyi değildim bir köşeye geçip kusmaya başladım.
"İlk seferde normal"
"Ee, anlatsana bu evrende ne yapıyorum"
"Görebilirsin"Yolda yürüyorduk strange ve beni tanıyorlardı burada da popülerdim.
Bazı sesler duyuyorduk.
"O ikisi nasıl yan yana?"
"En son şehri yıkacaklardı"
"Kavga ederken bir çok binayı yıkmamışlar mıydı?
"Duyuyor musun Stephen? Neler yapmışız"
"Buradaki davranışlarımdan sorumlu değilim"
Acaba burada Tony ile birlikte miydik?
Sormam gerekiyordu.
"Burada Tony ile olma şansım ne?"
"Yarım kaldınız çünkü sen baya kötü şeyler yaptın"
"Aslında kendi evrenimden bu duruma alışığım"
Dalga geçsemde yarım kaldınız kelimesi içimi soğuttu resmen.______________
Bir kaç evren değiştirip durduk tamamen kontrol dışıydı. Şimdi de sahte yenilmezler bizi tutsak etmişti şansıma bu evrende de bir çok halt yemiştim.
Sıkıldım ve konuşmaya başladım."Sayın sahte Avengers sürüsü, ben burada ki tanıdığınız Asteria değilim bazı araştırmalar yapıyorum ve sizde vaktimizi boşa harcıyorsunuz."
"Afedersin ama sence bu bir şakamı?"
Stephen atlayıp konuşmaya başladı
"Orada kafasında çatal olan bir adam var evet biraz"
O söylemeden önce farketmemiştim bile gerçekten komikti gülmemek için zor durdum.
Adam ellerini vurdu ve dudağına götürdü.
"Black Bolt seninle konuşmadığı için şükretmelisin"
Stephen kesinlikle lafı koyacaktı."Neden nefesi mi kokuyor"
Bu sefer tutamadım ve gülmeye başladım. Durduramadığım için gülerken konuşmak zorunda kaldım.
"Üzgünüm arkadaşımın komik olması ve benim gülmem kesinlikle benim suçum değil."
"Bu dünyada ki insanların ölmesinde büyük bir payın var. Tanrıça Asteria bu da sana komik geliyor mu?""İnsan öldürmeye alışığım bu yabancı olduğum bir durum değil ama burada ki kişiliğimle ilgim olduğunu sanmıyorum ve eğer sizi kendi evrenimde bulursam nasıl biri olursanız olun parçalara ayıracağıma söz veriyorum."
"Yanılıyorsun burada ki herşeyi sen yaptın"
Ne diyordu bu ben ne ara ne yapmıştım?
Dilimi dişlerimde gezdirdim ve güldüm."Bakın ne diyeceğim, ben size fazla kıl oldum kendi evrenimde sizi aramama gerek yok"
Biraz zorlayarak kollarımdaki saçmalıklardan kurtuldum.
"İnanamıyorum, beni tanıdığınıza Emin misiniz? Bunlardan kurtulabileceğimi düşünmediniz mi"
"Düşündük, aksi takdirde dövüşecektik"
"Size şimdiden acıdım"Stephen'ı kelepçeden kurtardım. Ve arkamı dönüp koştum amacım geniş alanda rahatça dövüşmekti.
Peşimden gelmişlerdi.
"Kızı bul Stephen""Hey çatal adam hadi konuş neyi bekliyorsun?"
"Kaşınıyorsun"
Çatal adam konuştu bana doğru ses dalgaları geliyordu aslında bana değil kopyama.
Onlar kopyamı görüyordu ses dalgaları kopyanın içinden geçmişti ve bir el hareketi gösterdim.
Onlar ne olduğunu anlayamadan çatal adamın arkasından saldırdım.Steve in kız versiyonunda kıçına bir tekmeyi indirdim sonuçta o kol gücüyle dövüşüyordu. Bazen uyum sağlamak gerekiyordu.
"Heyyy, sen Carol un başka halisin, ah canım arkadaşım bayadır görüşmüyoruz en son uzayda dolaşmıştık"
"Ne saçmalıyorsun?"
"Dinlenmek amaçlıydı ama eğer istemiyorsanız öyle olsun"
Kısa sürede hepsini perişan etmiştim neredeyse öleceklerdi ama öldürmeyecektim."Sizin gibi zayıfların Avengers ismini alması, çok acınası sizin adınıza utandım.
Yanlarından geçip gittim.
Kız yanıma geldi şok olmuştu
"Öldürmedim"
"Çok merhametlisin"
"Öyle olmalıyım"Karşımıza yaşlı bir adam çıktı iki parmağını başına koymuş bana odaklanmıştı onu zihnimden atmıştım.
"Ne öğrenmek istiyorsun?"
"Göstermek istiyordum, herşeyin düzenini bozdun."
Ellerimi kaldırdım.
"Ben bir şey yapmadım""Seninle tanışıyoruz hemde eskilerden"
"Hiç sanmıyorum, yani gerçek benimle"
"Yanılıyorsun"
"Bugün bunu ikinci defa duydum ne olduğunu anlamıyorum, sadece çekil önümden"
"Sana kendim unutturdum kendim düzeltmeliyim"
"Kendi evrenimde sık sık bir çok şeyi unuttum ve hatırladım inan bana başka hiçbir şey hatırlamak istemiyorum"Sadece adım attım ve yine uçuşmaya başlamıştık.
"SENİ BECERİKSİZ ŞUNU YAPMAYI KES ARTIK KUSMAK İSTEMİYORUM"
"BENİM BİR SUÇUM YOK"
"İKİNİZDE SAKİN OLUN"
"BEN NEDEN BAŞKA TARAFA DOĞRU GİDİYORUM"
"BİLMİYORUM"
Stephen bana elini uzattı ama başarılı olamadı. Onlardan ayrı bir yere doğru savruldum.
"Şansımı sikeyim" diye mırıldandım ve kendimi bıraktım. Yalnız olmak hiç hoş olmayacaktı.En son sırtımı bir yere çarpmıştım, acıyla inlediğimi hatırlıyorum.
_________
Asteria 1962 yılında çoklu evrenle olan araştırmasında başarılı olmuştu ama kız bilmiyordu çünkü hatırlamıyordu bazı şeylerin dengesi bozulmuştu gittiği evrende ki insanlardan uzaklaşması gerekiyordu o da gerekeni yaptı ama o evrende başka bir benliğinin yaşaması gerekiyordu kız ve adam kızın o evrende ki halini o gittikten 50 küsür yıl sonra dünyaya geleceğini ayarlamışlardı hatta bu işe babası Odin bile karışmıştı yoksa bu pek mümkün değildi. Babası kızın 50 yıl sonra gidebilmesi için kopyasını yaratmıştı ve bu süre dolmadan dünyaya gidemezdi. 1962 de yaşadığı şeyleri sadece o hatırlamıyordu. Adam kızın hafızasını istemeyerek silmişti. Asteria nın kopyası Asteria o evrene gelince gidiyor o gittiğinde geliyordu. Şimdiki zamanda ki hafıza sorunları bu olayın sebebiydi bir nevi ceza sayılırdı.
_______________________________
BURDAN SONRASI YANİ 12. BÖLÜM 1962 YILINDA GEÇECEK YANİ ASTERİANIN UNUTTUĞU ŞEYLERİ OKUYACAĞIZ ASTERİA ORALARI HATIRLAMAYACAK SONRA HAYATINA DEVAM EDECEK ÇOK KARIŞTI AMA OLSUN BWŞMDWŞÖDĞWÖDŞEMD
BİLİN BAKALIM 1962 NEREDE GEÇİYOT EPDMEŞDMEĞDMX MEN🤙
Ben ayran gönül olduğum için kitapta tonyi birazcık satıcam ama sonra onunla devam aldatma fln yok ondan öncekiler olucak maksat baska baska erkoları görmek wpdmwpdmed
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Goddess Of Water || Tony Stark
FanfictionThor ve Loki'nin su tanrıçası olan kız kardeşi "Asteria" . . . Bana birçok lakap takıldı birçok şey söylenip benzetmeler yapıldı. "Kahraman" hiçbir zaman bunlara dahil olmamıştı. İlk defa abimden duymuştum. ******************* -Bence itiraf etmezse...