" kaç yaşındasın sen ? Beni bırakirsan sana zarar vermeyeceğim "
" Badeyle aynı yaştayım " dedi Asel
Adam kaşlarını çatıp ona bakmaya devam ediyordu. Asel de gülümsemeyi kesti.
" Kızının kaç yaşında oldugunu bile bilmiyorsun değil mi ? Pislik herif"
Adam sinirlenip ona tokat atacakken Asel kolunu tutup boğazına yumruk attı. Nefesi kesilen kadir dizinin üstüne çökerken Asel başını tutup dizine vurdu. Kadirin burnu da kanamaya başlamıştı. Muhtemelen buradan çıktıktan sonra burnu endişeleneceği son şey olacakti.
Asel ona yerde vurmaya devam etti. On dakika sonra kalkıp ceketini çıkardı bir süre nefeslendi. Elleri yine yaralanmıştı. Artık adam döverken eldiven taksa iyi olurdu. Kadir hala yerde kıvranıyordu. Boy avantaji olsa da Asel daha hızlı ve çevikti. Kadir onu hafife almıştı." Seninle işim bittiğinde az önceki adamın gelmesi için yalvaracaksın " dedi Asel
Asel psikopatça gülerken Kadir sürünerek kaçmaya çalışıyordu.
" Kadircik benden kaçış yok" dedi Asel
Yarım saat sonra Asel de yorulmaya başlamıştı. Kadirin ise sadece zor aldığı nefesi duyuluyordu. Asel odadan çıkıp ellerini yıkadı ve bir adama kadirin yaralarıyla ilgilenmesi için emir verdi.
Kadir artık öleceğinden emindi o manyak kız iki tırnağını ve sağlam olan iki dişini çekmiş ve onu kemerle dövmüştü. Üstelik elinin de kırıldığına emindi.
Asel üstünü değistirdikten sonra odaya geri döndü. Kan olan kıyafetlerini abisinin siyah tişortü ve eşofmanıyla değistirmişti. Saçlarını örmüştü. Kadir onu görünce kaçmaya çalışsa da elleri yine sandalyeye kelepçelenmişti. Kız siyah eldivenler takıp kadire döndü." Bu eldivenler ne için biliyor musun ? Sana yapacaklarım sirasından narin ellerim kirlenmesin diye " dedi Asel
Kadir korkuyla yutkundu. Daha ne yapacaktı ki ?
" Bırak beni . Yalvarirım birak " dedi Kadir
" Çabuk pes ettin. Daha yeni ısınmıştım"" Daha ne yapacaksın psikopat " dedi Kadir
" Psikopat mı ? On beş yaşına kadar kızına işkence eden sensin. Psikopat ben miyim yani ?"
" Özür dilerim . Ne olur birak beni ?"
" Dileme. Özür dilemek işe yaramaz . Neden bu kadar iğrenç varlıklar olmak zorundaydınız ki ? Çok mu zordu kızınızı da oģlunuz gibi sevmek "Asel ona bir yumruk daha attı.
" Daha on beş yaşında bir kızı nasıl sattın lan ?" Dedi Asel
" O benim kızım degil " dedi Kadir
" Bak hala. Oğluna prens gibi baktın kızına kızım degil diyorsun "
Asel tam ona vuracakken adam bağırdı. Artık bunu daha fazla saklayamazdı. Bu kızın elinde ölmektense gerçekleri açıklamalıydı.
" Bade benim gerçek kızım degil . O evlatlık "
Asel duydukları ile bir süre adamın yüzüne bakakaldı. Kendine gelince bir süre odanın içinde dolandı. Sonra köşeden bir sandalye çekip Kadirin karşısına oturdu.
" Baştan anlat. Bir yalan falan söylemeye kalkma . Oğlunu da getirtir ikinizi sırayla döverim"
Kadir yutkundu. Belli ki kızın arkası da güçlüydü bu kadar rahat olduğuna göre mafya falan olmalıydı. Oğlunu bu kızdan uzak tutmalıydı. Gerçekleri anlatacaktı . Bu kızın elinde ölmek istemiyordu.
" 23 yıl önce karım ikinci çocuğumuza hamileydi. Bir kızımız olacaktı. Ama doğumda bir terslik olmuş. Kızımız öldü. Iyi giyimli bir adam gelip bana bir teklifte bulunduğunda eşim için kabul ettim. O gece hastanede iki kız bebek daha doğmuş. Benden bebekleri değistirmemi istedi. Bana para da teklif etti."
" Dinin imanın para zaten senin. " dedi Asel
Kadir ona aldırmadan devam etti
" Belgeleri o adam haletti. Bende bebeklerden birini aldım. Diğerini bilmiyorum"
" Digeri mi ? Iki bebeğin mi yerini değistirdiniz yani ?"
" Bilmiyorum benden sadece bir bebeği alıp gitmemi istedi. Diger bebeği o halledecekmiş. Ben de paramı ve bebegi alıp ayrıldım hastaneden. Hemen taşındık zaten. Gerçek babasını tanımıyorum. "
" Pislik herif. Hiç mi utanmadın lan. Bir aileye bebeklerinin öldüğü söylenmiştir. Insanlara böyle bir acıyı nasıl yaşattın "
" Bende bebeğimi kaybettim. " dedi Kadir
Asel aniden kalkıp odanın kapısını açtı. Iki adam iceri girdi.
" Bir tur daha dövüp evinin önüne atın " dedi Asel
Depodaki çalışma odasına girdi. Bir süre düşündü. Zavallı Bade bunca acıyı boşuna çekmişti. Diger kızın durumu meçhuldu . Belki daha kötü bir durumdaydı. Asel herşeyi düzeltecekti. Bade mutlu olmayı hak ediyordu.
Çalışma odasının kapısı açıldığında Asel koltukta uzanıyordu. Gelenin kim olduğunu biliyordu." Asel hanım iyi misiniz ? "
Bu en yakın adamı Ejderdi. Kendisi iri bir adamdı . Murat onu özellikle Aseli koruması için tutmuştu. Az konuşan zeki bir adamdı.
" Iyiyim Ejder iyiyim. "" Eliniz için buz ve krem getirdim " dedi Ejder
Elindekileri sehpaya bıraktı.
"Ejder Kadire dikkat et bir adam sürekli onu takip etsin. Kaçmaya çalışmasin "
" Tabi Asel hanım
Asel eline kremi sürüp oradan çıktı. Eve geldiğinde Bade henüz gelmemişti. Duş alıp uyudu.
Bade şirkette dosyalarla uğraşıyordu. Kapısı calınca bakmadan girmesini söyledi .
" Bade hanım Alpay holdingle toplantinız var. Hakan ve Ali Alpay burada. " dedi sekrerer" Tamam geliyorum"
Toplantı odasına geldiğinde ortakları ile taniştı. Ikiside fazlasıyla sempatik gelmişti gözüne . Onlarla ortaklıktan çok arkadaş olabilmeyi istiyordu. Ikisi de çok eğlenceliydi. Toplantı bittiğinde Hakan elini Badeye uzattı.
" Taniştiğima memnun oldum Bade hanım. Diğer ortaklarla da tanışacak mıyız ?" Dedi Hakan
Henüz sadece Muratla ve aslan beyle tanişmişlardı. Ününü fazlaca duydukları Asel Karaman ile de tanişmak istiyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASEL - İKİ AİLE
Humor" Bu eldivenler ne için biliyor musun ? Sana yapacaklarım sirasından narin ellerim kirlenmesin diye " dedi Asel Kadir korkuyla yutkundu. Daha ne yapacaktı ki ? " Bırak beni . Yalvarirım birak " dedi Kadir " Çabuk pes ettin. Daha yeni ısınmı...