8-Parti

2.7K 158 3
                                    


  Asel kulübe geldiğinde saat henüz ögleden sonra ikiydi. Bu saatlerde burada kimse olmazdı. Akşam sekizden sonra ise yer bulunmazdı. Asel Muratın odasına çıktı.

  " Asel aileleri bulabildin mi ?" Dedi Murat

  " Abicim çok ilginç bir şekilde aileleri tanıyoruz " dedi Asel

  Murat şimdi daha fazla merak etmişti. Iki aileye düşman olan biri varsa mutlaka onu da tanıyor olmalıydılar.

  " O gece üç bebek doğmuş. Hastanede 1999 üç mayıs tarihine  ait kayıtlarda Yavuz Alpay ve Hasan Sabri nin de bebekleri olmuş. Ikiside kız" dedi Asel

  Murat bir süre düşündüktan sonra hatırladı. Hasan sabri beraber iş yaptıkları bir inşaat şirketinin sahibiydi. Asel devam etti.

  " Hasan sabrinin kızı ölmüş. Yavuz Alpayın kızı ise aynı gece kaçırlmış "

" Öyleyse Bade ikisinden birinin kızı. Peki diger kız ?" Dedi Murat

  " Ejder araştırıyor. Onu bulduktan sonra mı Badeye söyleyelim ?" Dedi Asel

   " Hayır önce aileler ile konuşalım. Ben Hasan bey ile konuşurum. Sen de Yavuz bey ile konuş. Bir arkadaşımdan da yardım isteyeceğim " dedi Murat

 Ortaklık yemeğinden sonra Hasan bey ve Yavuz beyle konuşmaya karar vermişlerdi. Önce tanışmaları ve ailelerin güvenlerini kazanmaları gerekiyordu.

" Sen gidebilirsin Asel. Bu gece Joker gelecek . Burada kalmam lazim " dedi Murat
 
  Asel heyecanlanmıştı. Joker çok ünlü bir Dj sanatçısıydı. Bu gece o da burada olacaktı.

  Asel kulupten çıkıp şirkete gitti. Bade çoktan Alpayların toplantısından çıkmıştı. Odasında dosyaları duzenlerken Asel geldi.

  " Asel sonunda teşrif edebildin. " dedi Bade

   "Canım. Bırak şimdi işleri. Aksam kulube gidiyoruz . Ünlü bir dj gelecek " dedi Asel

  Biraz olsa da Badeyi ikna etmişti. Aksam Bade kot ile şık tek kollu bir bluz giyinmişti. Asel ise kısa kırık Beyaz pileli bir elbise giyinmişti. Ince topuklu ayakkabılarını da giyindiginde hazırdı.

  " Asel Murat abi biliyor degil mi gidecegimizi " dedi Bade

  " Hayır. Sürpriz olacak " dedi Asel

  Badenin arabasi ile geldiklerinde kapıda magazin vardı. Bu kulube çogu zaman ünlü ve zengin insanlar geliyordu. Asel henüz hiç magazincilere fotograf vermemişti. Sokaklarda rahatça dolaşabilmek icin tanınmaması gerekiyordu.

  " Asel bu kez yakalanacaksin galiba " dedi Bade

  " Ben arkadan girerim . Sen git " dedi Asel

  Arbadan inip arka sokağa girdi. Arkada da bir koruma bekliyordu. Arkada iki gençten biri kapıdan gecmek için koruma ile tartışırken diğeri onu durdumak için uğraşıyordu. Biri gözlüklü ve zayıfken digeri kaslıydi. Yine de ikiz oldukları belliydi. Ikisininde aynı renk karamel saçlari ve esmer tenleri vardı.

   Adar bu geceki partiyi duymuştu ama bilet bulamamıştı. Mutfakta bir tanıdığı vardı. Ikizi Arda ile arka kapiya geldiklerinde ise bir koruma ile karşılaşmışlardi. Arda kardesinin kavga etmesini istemiyordu. Burasi onlara gore fazla lüks bir yerdi. Hemen gitmek istiyordu. Arda sokağın başında duyduğu topuk sesleri ile Adarı bırakıp o tarafa baktı. Beyaz elbiseli guzel bir kız ile göz göze geldiğinde nefes almayı bile unutmuştu.
 
   Asel bir sure gozlüklü ile goz goze bakışarak kaldı. Bu esnada Adar hala kavga ediyordu.
    Kız onlara yaklaştıkca Ardanın kalbi daha hizli atıyordu. Asel sonunda kapiya geldiğinde koruma önünu ilikledi. Kapıyı açtığında Asel gırmeden önce korumaya sessizce bir şey söyledi ve son kez dönup Ardaya bakıp iceri girdi.
 
  Kız içeri girdikten hemen sonra koruma kapıyı açıp geri çekildi.

  " Gecebilirsiniz efendim " dedi koruma

  Adar ve Arda içeri girdiklerinde ikisi de neden iceri alındiklarini bilmiyorlardi.

  "Arda gordün mü ? Kesin kiz yakışıklılığıma dayanamadı. " dedi Adar

  " Aynen Adar ondandır kesin " dedi Arda
 
  Bu esnada etrafa bakınıyordu. Kizı yeniden gorebilmeyi umud ediyordu.

  Asel ise abisinin locasına gelmiş alkolsuz bir şeyler almıştı. Bade Aslinda onu zorla getirmiş olmasina rağmen bu kadar durgun olmasina anlam veremiyordu. Sanki birini arıyor gibi etrafa bakınıyordu.

  " Asel sen iyi misin ? Senin çoktan dans pistine çıkaman lazımdi " dedi Bade

   " Iyiyim iyi. " dedi Asel

  Hala etrafa bakınıyordu. Sonunda bar taburesinde oturan gözlüklüyü gördü. Adam catık kaşlarla bir yere bakıyordu.

  " Asel şu adama baksana haka dansı yapıyor sanki " dedi Bade

  Asel Badenin bakıp güldüğü yere baktı. Gözlüklünün ikiziydi bu. O kadar komik oynuyordu ki etrafındakiler dansi birakmış ona gülüyordu. Asel de gülerken gözlüklüye baktı. Morali pek yerinde değil gibiydi. O da etrafına bakınıyordu.
   Arda çatık kaşlarla Adara bakıyordu. Kendini rezil etmişti ve bu umurunda bile değildi. Belki o kızi görebilirim umuduyla etrafa bakınıyordu. Telefonu çaldığında kalabalığı yararak sessiz bir yere geçti.

  " Arda benim acilen manisaya gitmem lazım " dedi Ardanin annesi

Teyzesi kaza geçirmişti . Tabi önce Arda ve Adar eve dönmeliydi. Tek araç onlardaydı ve annesi araçla gitmeliydi. Pistin ortasina gidip Adarı çekiştirdi.

  Asel gözlüklünün gideceğini anladığında kosarak aşağı indi. Kapıdan çıktığında onu gözden kaybetmişti. Bir daha karşılaşmaları zordu.

  Arda araca binene kadar sürekli arkasına bakmıştı. kızı görebilmek umuduyla kulup gozden kaybolana kadar bakmıştı.

  " Arda neye bakıyorsun sen ?"

  " Hic " dedi Arda 

  Bir daha karşılaşmayacağı birine ilk görüşte bir şeyler hissetmeyi fazlasıyla saçma bulmuştu.

  " O kızi arıyorsun değil mi ? Aşık mi oldun lan " dedi Adar

  Aşk olamaz. Diye düşündü Arda. Sadece kızı begenmişti. Hoş bir kızdı.

" Saçmalama Adar. Kiz bizi içeri aldırdı bir teşekkur edemedik " dedi Arda

   " Merak etme ederiz. " dedi Adar

  " Bir daha buraya asla gelmem Adar. Içeceklerin fiyatlarını biliyor musun ?" Dedi Arda

  Böyle mekanlar zenginler içindi.

  "Olsun ama mekan süperdi " dedi adar

  Yol boyunca boş boş konuştu. Arda ise sadece kızı düşünüyordu. Öyle güzel bir kız zaten Ardaya bakmazdı bile. Üstelik belli ki zengin ve saygı duyulan biriydi. Ardanın şuan en son isteği bile değildi imkansiz bir aşk.

ASEL - İKİ AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin