12-Tanışma

2.4K 141 5
                                    


    Cenk Aseli tebrik etmek için ona döndüğünde gozleri kayan kizi gordü.

  " Asel sen iyi misin ?" Dedi Cenk

    " Taş gibiyim " dedi Asel

  Cenk Aselin elini koyduğu yere bakti. Elleri kanlıydı.
 
  " Murat Asel yaralanmış " dedi Cenk

  Murat korkuyla kardeşine baktiktan sonra aracın hızını arttırdi. Eve geldiklerinde Muratın doktor arkadaşı Ece de onlari bekliyordu.

Murat Aseli kucağına alıp içeri taşıdı. Yarım saat sonra Ece Aselin yarasıni dikip sarmıştı.

" Durumu iyi merak etmeyin. Sadece sıyrık olmuş. Siz iki gün sonra pansumanıni yenileyin. Bir de dikkat etsin. Zorlamasın kendini" dedi Ece

Asel uyandığında Muratın odasındaydi. Hemen kalkip salona indi. Murat onu bir süre azarladıktan sonra yemek icin hazirlanması gerektigini hatirladı. Önce Aselin yapması gereken bir iş vardı. Onu hallettikten sonra Murat Aseli kendi evine biraktıktan sonra babasınin evine gitti.

  Asel önce yarasina baktı. Önemli bir sey yoktu ama bir sure crop giyemeyecekti.
  Dolabina bakıp siyah uzun kollu mini bir elbise giyinip ince topuklu botlarini giyindi. Örgu yaptığı saçlarını açtığinda hazirdi.

  Serkan evine geldiğinde makyajını yeni bitirmişti.

" Abi hoşgeldin. " dedi Asel

  Motorcu ceketini giyindiğinde Serkan ona çatık kaşlarla bakıyordu.

  " Canım kardeşim bu etekle bir de motora mi bineceksin. Al arabamın anahtarlarini " dedi Serkan

  " Evet abi motorla geleceğim" dedi asel

  Serkan onun inadıni biliyordu. Motorunun anahtarıni ondan önce Anahtarliktan aldi. Kendi anahtarini Asele fırlatti.

  "Binebiliyorsan bin bakalim" dedi ve koşarak çıktı.

  Asel peşinden koşup çıktığında Serkan çoktan motoru çalıstırmışti. Mecburen arabayla gidecekti.

     Akşam için hazırliklar yapılmıştı. Bade bir pantolon ile kırmızı bir gömlek giyinmişti. Bir günde Aseli özlemişti.
Kapı sesi duyulurken Bade kosarak aşağı indi. Kapıda Yavuz bey ile el sıkışan Aslan beyi görünce koşup ona sarıldi. Yavuz bey onu kıskansa da zamanla kızının kendine de alışacağını biliyordu. Murat ve Serkan da aile ile tanıştı.

" Asel nerede ?" Dedi Bade

" Gelir şimdi. Motorla gelmesin diye anahtarı çalmıştım da " dedi Serkan

Belli ki Asel yine kısa bir etek giyinmişti.
  On dakika sonra kapı çalınca Bade hizmetliden önce kapıya koştu. Asel gelmisti. Bade kapıyı açar açmaz Asele sarıldı. Asel Badenin en sevdiği pastadan almıştı .

   Bade Aselin elinden tutup onu salona götürdü. Herkes kapıdaki esmer kıza bakıyordu ama Serkan ve Muratın bakışları Aseli delip geçiyordu. Bu kadar adam arasında kısacik elbise ile gelmişti.

" Yavuz bey zaten Asel ile tanışıyorsunuz. Sultan hanım kardeşim Asel " dedi Bade

  Sultan hanım kalkıp Asele sarıldı. Ona hemen kanı ısınmıştı. Asel herkesle tanıştıktan sonra Murat ve Serkanın arasına oturdu.

" Canım kardeşim eteğinin devamı nerede ? Evde mi unuttun " Dedi Murat

  " Hayır abicim hepsi burada " dedi Asel

  " Sonunda dolabını yakacağim" dedi Serkan

  " Babam da seni yakar abicim " dedi asel

Kapı tekrar çalınca Sultan hanım açtı. Yusuf gelmişti. Sultan hanım Yusufu salona alıp Bade ile tanıştırdıktan sonra Yusuf odadaki tanıdığı tek kişiye bakti.
  Murat arkadaşını görünce kalkıp sarıldılar.

ASEL - İKİ AİLEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin