3 osoba
Pewna kobieta o imieniu Nanami Namikaze (głowa klanu). Była piękną blondynką o niebiesko-zielonych oczach. Jej klan był oddalony od wioski Konohy. Klan Namikaze miał sojusz z klanem Uchiha i Uzumaki. Jej klan pomagał klanie Uzumaki podczas walki z pięcioma wielkimi narodami.
Nieliczni przetrwali tą wojnę. Klan Namikaze szybko się rozrosnął, a klan Uzumaki poszedł w różne zakątki świata.
Na przykład Mito Uzumaki zamieszkała w Konohagakure.Poznała wiele lat temu mężczyznę z klanu Uchiha. Isao Uchiha. Był innym niż inni Uchiha. Byli sobie zakochani po uszy. Planowali ślub i założyć dużą rodzinę.
Po ślubie postanowili postarać się o dziecko.
Po wielu miesiącach w końcu im się udało. Po dziewięciu miesiącach pojawił się chłopiec.
Nazwali go Minato Uchiha-Namikaze.Minato tak jak każdy Uchiha miał czarne włosy ale miał za to niebieskie oczy. Gdy miał z dziesięć lat. Jego ojciec zginął podczas walki z wrogimi ninja. Dzięki temu uratował całą wioskę Ukrytą w liściach.
Przed śmiercią ojca Minato okazało się że jest cudownym dzieckiem. Minato miał sześć lat jak odblokował Sharingan'a. Przez trzy lata trenował Sharingan'a. Po śmierci ojca odblokował Mangekyō Sharingan.Uważał że Sharingan'a będzie używał tylko wtedy kiedy będzie potrzebny. Umiał dużo Jutsu. Spodobała mu się także Kushina Uzumaki. Jego zdaniem miała piękne czerwone włosy.
Na początku nie rozmawiali że sobą. Potem ocalił ją. Przez to się zakochała w nim.
Gdy ukończyli po osiemnaście lat. Chcieli się że sobą pobrać i założyć rodzinę.Po ślubie i weselu Kushiny i Minato. Zmarła na raka Nanami Namikaze. Minato był załamany śmiercią rodzicielki. Po kilku miesiącach pozbierał się po śmierci matki. Miał ogromne wsparcie swojej żony. Doskonale wiedział że Kushina jest Jinchuriki. Powiedzieli sobie prawdę.
Pochodzili z klanów.
- Minato! Będziemy rodzicami Dattebane!- krzyknęła Kushina. Minato ucieszył się. Będą rodzicami!Minato był Hokage. Miał własną drużynę geninów. Kakashi Hatake, Obito Uchiha i Rin. (Nie pamiętam nazwiska).
Obito Uchiha i Rin umarli młodo. Kakashi został członkiem Anbu.
Czwarty Hokage był szczęśliwy.
- Mam przeczucie że nasze dziecko będzie omegą.- powiedział do swojej żony.
- Męska omega! To nie możliwe Dattebane!- krzyknęła.
- Możliwe. W klanie Uchiha rzadko pojawia się męska omega.Po dziewięciu miesiącach pojawił się Naruto. Właśnie tego dnia pojawił się tajemniczy Uchiha. Podał się za Madara Uchiha.
Napisał do swojego najlepszego przyjaciela Fukagu Uchiha aby zajął się jego synem.
Fukagu spełnił wolę swojego przyjaciela i dał mu mieszkanie w dzielnicy klanie. Nie mógł całkowicie zająć się synem najlepszego przyjaciela. W końcu sam miał rodzinę. Był świadom że Naruto jest Uchiha.Jego starszy syn był omegą przez to byli w szoku. Gdy on i jego żona dowiedzieli się że Naruto też jest omegą.
Minato Uchiha-Namikaze i Kushina Uzumaki-Senju właśnie dni narodzin syna umarli zapieczętowali Kyuubi'ego w Naruto.Naruto był naprawdę ładnym chłopcem. Miał czarne włosy i niebieskie oczy. Lisie wąsy na policzkach. Fukagu dał Naruto pod opiekę przyjaciółce Mikoto.
Yumiko Uchiha. Była samotną i bezpłodną kobietą. Marzyła o byciu matką. Gdy dali jej pod opiekę Naruto była szczęśliwa. Postanowiła zająć się jak najlepiej chłopcem.Chłopiec rósł i zaczął nazywać kobietę Kaa-san. Był tak jak ojciec cudownym dzieckiem. Odblokował Sharingan'a. Poznał Itachi'ego Uchiha i jego przeznaczonego Shisui Uchiha.
Nazywał ich braćmi.Miał pięć lat gdy odblokował Sharingan'a. Gdy miał z osiem lat umarła Yumiko Uchiha. Naruto się załamał się i odblokował Mangekyō Sharingan. Postanowił się schować w domu i nigdy nie wychodzić.
Schował się w domu. Ukrywał swoją druga płeć. Jedyne wsparcie miał w Shisui Uchiha. Sam wychował się bez rodziny. Potem Naruto znalazł list od Yumiko i dowiedział się że ona nie jest jego matką.
Musiał by spytać się Fukagu Uchiha.Nigdy nie spotkał Sasuke Uchiha. Itachi sporo mówił o swoim braciszku. Także pomagał Naruto w rui.
Gdy on i Sasuke mieli po jedenaście lat doszło do morderstwa klanu. Itachi pozostawił tylko trzy osoby przy życiu: Shisui, Sasuke i Naruto.
Teraz przejdziemy do historii..
CZYTASZ
Naruto Uchiha: Wybrany (Omegaverse)
FanficNaruto Uchiha chłopiec wychowany przez samotność. Jego ojciec Minato Uchiha-Namikaze poświęcił życie aby uratować wioskę razem z jego matką Kushina Uzumaki-Senju. Chłopiec mieszka w klanie Uchiha. Naruto nie ma bladego pojęcia że pochodzi z czterech...