1.BÖLÜM
07.09.2014
"Üniversite sınavın yaklaşıyorken nasıl binlerce dolar yatırdığımız o okuldan basit bir okula nakil aldırmak istersin?"
Babam kendi çapında haklıydı,annem de destek oluyordu tabii.
"Üniversite sınavında ne yapacaksın?"
"Okul çok zamanımı harcıyor,devamsızlık yapmamam gerekirken üstüne üstlük her gün dershaneye gidiyorum.Çok yorucu oluyor,eve gelip çalışamıyorum bile."
"Sildiririz,olur biter.Parayla her şey hallolur."
"Hayır anne, iki yıl boyunca tüm iki yılı sildiremezsin.Hukuk sınırları çerçevesinde böyle bir hakkımız var mı sanıyorsunuz?Ne derseniz deyin,o okula gideceğim."
"Orda yazılmayacak mı sanki devamsızlıkların?"
"Umursamıyorlar,doğru dürüst yoklama bile almıyorlarmış."
"En yakın arkadaşın o okula giderken intihar etti,nasıl gitmek istersin?"
"Her şeyini benimle paylaşıyordu anne, intiharının okulla alakası dâhi yok."
Söylediğim yalana kendim bile inanmak üzereydim,oysa Wai tamamıyla okul hayatı nedeniyle olmasa da canına kıymasının en büyük nedeniydi okul hayatı.Bense doğduğum andan itibaren yan yana olduğum,tek kardeş olsam da sanki ikizimmiş gibi hissettiren arkadaşımın kaybettiği hayatının bedelini ödetmek zorundaydım.Ondan gülüşünü çalanlardan her şeyini çalmalıydım.
"Neden bu kadar ısrar ediyorsun Nanon?Tamamen okuldan alalım mı istiyorsun?"
"Pes ediyorum,sadece bir dönem olsun.Fakat bir dönem iyi geçerse,ne kadar istersem kalacağım o okulda.Son kararım bu,beni durduramazsınız."
Kararımdan dönmeyeceğimi gören babam, durumu avantajlarıyla değerlendirerek anneme kibarca karşı çıktı.
"Tamam hanım,istediği gibi olsun madem.Sadece bir dönem diyor,hem bu bir dönemde başka hayatları görüp ufkunu genişletmiş olur.Bu sefer de parayla değil,kendi çabasıyla okul hayatını sürdürüp yaşadığı hayatın kıymetini anlasın."
Annem tavana diktiği gözleriyle babamın dediklerini zihninin süzgecinden geçirmiş olacaktı ki,
"Bu seferlik taviz veriyorum,yalnızca bir dönem Nanon!" dedi.Yalnız bir dönemde hak eden insanlara hak ettiğini gösterecek,hayatlarını cehenneme çevirecektim.Benimle tanışmak en büyük pişmanlıkları olacaktı.Özellikle sevdiği o çocuk,kimsenin sevemeyeceği biri hâline gelecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something You Hide/OhmNanon✓
FanfictionNanon;zengin bir aileden gelen,modern bir liseli gençtir.Şimdiyse bir grubun yaptığı zorbalık nedeniyle intihar eden Wai isimli arkadaşının intikamını almak için özel okulundan,kendi seviyesinden daha düşük görülen bir devlet okuluna nakil aldıracak...