4

341 40 21
                                    

4.BÖLÜM

Okulun yemeklerini tatmak için asla sonlanmayan,izdiham yaşadığımı sandığım o sıradan zar zor aldığım yemeğimle beraber masaya oturduğumda ileride Rain ve Poly'in, elleri yemek dolu olmasına rağmen Ohm'u benim yanıma gelmesi için ittiğini,Ohm'un da utanarak reddedişini izliyordum.Görünmediklerini falan düşünüyorlardı muhtemelen akıllarınca.Rahatsız olmuyordum,aksine işimi çok kolaylaştırıyordu.Ohm'un yalnız başına gelmeyeceğini anlayınca Poly ve Rain yanıma geldiler, hâliyle Ohm da kaçamayacağına göre gelmek zorunda kaldı.

Poly yanıma oturup elleriyle kollarımı sardı.Ne olursa olsun kirli ellerinin üzerimde dolaşmasına katlanmak zorundaydım.Benim gözümde kana bulanmıştı bu eller.

"Merhaba Nanon,seninle yemek yiyebilir miyiz?Yeni geldin,arkadaşın yoktur."

Yiyemezsiniz,var mı başka soru?

"Tabii." diyerek cevap verdim.Poly'in koluma girdiğini gören Rain öksürerek yapmaması gerektiğinin işaretini verdi.Poly de ellerini nihayet üzerimden alarak sevgilisi Rain'in yanına oturdu.Yüzlerini görünce şeytan görmüşe dönüyordum,mamafih şeytan bile masum kalırdı bunların yanında.Kurtlar sofrasına dönüşmüştü burası anlaşılan ama tek kurt ben olacaktım günün sonunda.Kendi kendilerine soğuk sularımda yüzüyorlardı.

Sabah gözlerimi açtığımda test kitaplarımın üzerinde olduğumdan dolayı boynumda hafif bir ağrı vardı.Alışmıştım gerçi, bunca yıl masabaşı benim yatağım işlevindeydi.
Ağrıdan boynumu tuttuğumu gören,tam karşımda oturan Ohm Rain'in dürtmesi ile soru sordu.

"Boynun mu tutuldu?Revire götürebilirim seni istersen."

"Hayır,ders çalışırken uyuya kalmışım.Sağ ol yine de."

"Ders mi çalışıyorsun?" dedi Rain küçümsercesine.Onların alışkanlığıydı insan küçümsemek.

"Evet,siz çalışmıyor musunuz?"

"Hayır,test kitaplarımız falan da yok bizim."

"Neden almıyorsunuz?"

"Paramız yok."

Rain ve Poly dediğinin ardından gülse de Ohm mutlu görünmüyordu söylerken.Gözlerim çoğunlukla onun üzerindeydi,Wai'nin dediklerini şimdi anlıyordum.O biraz daha farklıydı.

"Bir hedefimiz de yok zaten." diyerek ortaya atladı Ohm.Gözlerindeki nemin parladığını görebiliyordum.

"Her insanın bir hedefi olmalı bana sorarsan.Hatta düşününce,savcılık yakışırdı sana."

"Neden?"

Ohm'un gözleri şimdi merakla parlıyordu.İçinde bir yerlerde yolunda gitmeyen bir şeyler olmalıydı.Eğer bunları öğrenip yara bandı olursam,rezilliklerini ortaya çıkarmak adına daha çok ilerlemiş olurdum.Normal şartlarda kimsenin duygularıyla oynayacak birisi değilim fakat şartlar normal değil.Duygularıyla oynanan tek kişi o değildi sonuçta.

"Bilmem,savcı kıyafetiyle düşününce bir yakıştı sanki."

Neden olduğunu ben de bilmiyordum,tamamen ağzımdan kaçmıştı.Wai'ye bunları yaşatanların adaletle uğraşmasını beklemek kabahat olurdu.

Ohm gülümseyince bir cevap vereceğini düşünmüştüm,ama vermedi.Belki de Poly daha Ohm sözüne başlamadan lafa atladığı için söyleyemedi.

"Sen zengin birisine benziyorsun.Öyle misin?"

"Açıkça,maddi durumumuz ortalamanın üzerinde.Neden bu okulda herkes bunu soruyor ki?Bahsetmekten hoşlanmıyorum."

"Yani,zengin birisinin bu okula gelmesi sence de garip değil mi?"

Something You Hide/OhmNanon✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin