2.BÖLÜM
Bir haftanın sonunda nakil başvurum kabul edilmiş ve ben planımın ilk adımını başarıyla atmıştım.
Babam bizden birkaç adım geride olan insanların hayatlarını görüp yaşadığım hayatın değerini anlayacak olmamın nedeniyle nakil aldırmamı mutlulukla karşılamış olsa da annem babamın aksine hâlâ bir dönemden fazlası olmayacağını söyleyip huzursuzluk çıkarıyordu.
Annemin şikâyetlerini bardağın dolu tarafından bakmasını söyleyerek engelleyen babam sayesinde odama geçip gideceğim okulda,Wai'nin yaşamının son bulmasına vesile olan o insanları ve kişiliklerini Wai'nin anlattığına göre defterime not etmeye başladım.
Ohm:
Ohm, Wai'nin en başından beri hoşlandığı,benim bakış açıma göre belki de bir süre sonra takıntılı olduğu o çocuk.
Wai'nin söylediğine göre özünde uysal,sakin birisi fakat arkadaşlarının yanında cesur davranmaya çalışıyor ve onlara adapte olmak için çabalıyor.
Başlarda sınıfı tarafından dışlanmış, yalnız başınayken savunmasız, futbolla ilgileniyormuş ve gönlünü almak kolaymış.
Rain:
Rain, Wai'nin her şeyi yaşamasına sebep olan asıl kişi.
Egolu, saygısız, kendini üstün gören bir kişiliğe sahip.
Genel olarak okul dışında da belalı bir tipmiş.
Wai'ye iftira atan,insanlara kötüleyen ve fiziksel özellikleriyle dalga geçen o şeref yoksunu Rain.
Poly:
Poly,Wai'nin okuldaki en yakın kız arkadaşı.
Wai'nin insanlara olan güvenini tamamen yok eden o arkadaş.
Wai'nin tüm sırlarını Rain'den hoşlandığı için Rain'e anlattı ve Rain'le beraber olunca ona zorbalık yaptı.
Not defterini kapatıp çantama koyduktan sonra Wai ile olan mesajlarımızı okuyarak olayları tekrar gözden geçiriyordum.
Onunla olan mesajlarımızı okumak garip geliyordu,her mesajda daha çok özlediğimi fark ediyordum.
Ölü birini özlemek çok zordu, imkânsızın da ötesinde.Son konuşmalarımızda kurduğu cümleler belli ediyordu kendinden yavaş yavaş vazgeçtiğinin."Aynı yüz,aynı isim ama farklı kişileriz.Ben artık o kişinin yaptığı hataların yükünü taşımak istemiyorum Nanon."
"Her şey benim suçum,her şeyi başlatan o mahluk bendim.Neden o çocuğu rahatsız etmek gibi bir aptallık duydum ki?"
"Ben bugün ilk kez tanrıya dua ettim Nanon.Benden uzak dursunlar diye saatlerce yerde tek başıma hıçkıra hıçkıra ağladım."
"Benden ne istediklerini bilmiyorum.Ohm'un tam olarak bir suçu olmayabilir fakat izin vermemeliydi arkadaşlarına.Bana bir gün yeşil ışık yakıp diğer gün tüm yolları kapatmamalı, istemediğini bana direkt söylemeliydi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Something You Hide/OhmNanon✓
FanfictionNanon;zengin bir aileden gelen,modern bir liseli gençtir.Şimdiyse bir grubun yaptığı zorbalık nedeniyle intihar eden Wai isimli arkadaşının intikamını almak için özel okulundan,kendi seviyesinden daha düşük görülen bir devlet okuluna nakil aldıracak...