✦⁹

306 37 20
                                    

Ben yazarken öldüm bittim siz okurken nasıl bayılmadan durcaksınız merak ediyorum 🤩

ɞʚ

Jaehyuk gelenleri görünce ayağa kalkıp "hoşgeldiniz" diye bağırmıştı.

"Hoşbulduk Jaehyuk." dedi mashiho da.

Bir kaç saniye mashihoyla göz göze gelmiştik ama hemen kaçırmıştı benden.

Dışarıdan nasıl görünüyordum bilmiyorum ama "Bir sorun yok değil mi hyung?" diyen doyoungla ona döndüm.

"Hayır. Bir sorun yok. Söylediğin gibi Jaehyuk çok tatlı biri."

"Demek benden bahsettin ha? Kızmıyor mu Haruto sana?" diyerek kahkaha atmıştı.

"Ya hyung onu ne ilgilendirir benim arkadaşlarım?" sesi sinirli gibi çıkıyordu ama şaka yaptığı belliydi.

Mashihoyla tekrar göz göze gelince bir adım atmam gerektiğini düşündüm. Çok tatlı ve masum görünen bir yüzü vardı. Jaehyuk anlatmasa asla böyle şeyler yaşandığını tahmin edemezdim.

Elimi uzattım. "Merhaba. Mashihoydu değil mi? Ben de Junkyu memnun oldum." yüzüme sıcak olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yerleştirip konuştum.

O da bana gülümsemişti hemen elimi sıktı.
"Ben de memnun oldum Junkyu."

Bir süre hiçbirimiz konuşmadık.
"Hadi dışarı çıkalım. Oturalım bir kafeye."
Kafamı sallayarak Junghwanı onayladım.

Mashihonun olduğunu düşündüğüm arabaya bindik. Mashiho şoför koltuğuna oturdu. Doyoung ve Junghwan da arkaya geçtiğinde ben de oraya yöneldim. Tam binecektim ki Jaehyuk kolumdan tutup çıkardı beni. "Öne otur sen rahat ol." Omuz silkip öne, mashihonun yanına oturdum.

Beraber bir kafeye geçtik ve siparişlerimizi verdik. O sırada biraz instagrama girdim.

Sukkie -37.012-

Sukkie çok hot bir şeye dönüştü bu çocuk @/paji

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sukkie çok hot bir şeye dönüştü bu çocuk @/paji

Paji: dönüşmedim zaten öyleydim araştırmanı öneririm hyunsuk
➥ Sukkie: hyung demeyi bırakmışız
    ➥ paji: bir yaşın lafı mı olur hyung
        ➥ sukkie: e hyung dedin şimdi
             ➥ paji: ağız alışkanlığı

D: SHİPLEDİM GİTTİ
➥ H: herkesi herkesle shiplemen çok komik amk
    ➥ D: saol aşkım 😘

A: imdat bu Jihoon olamaz

Jihoonu o halde görünce pek şaşırmamıştım zaten böyle biriydi ama kendini hemen göstermezdi kimseye.

"Bir sorun mu var?"
Kafamı mashihoya çevirip gülümsedim.
"Hayır bir sorun yok. Hyunsuk post atmış da Jihoonla ona bakıyordum."
Kafasını sallayıp tekrar önüne döndü

"Bunu sorması gereken benim sanki mashiho?"
Sorar gözlerle bana bakıyordu bu sefer.
"Bir sorun var gibi. Beni ilgilendiriyor mu bilmiyorum ama."

"Aslında senden biraz çekiniyorum."

Hayretle ona bakıyordum
"Neden çekiniyorsun ki?"

"Haruto."

"Seni tanımıyorum mashiho. Ön yargıyla sana yaklaşmam, yaklaşmamalıyım zaten."

"Jaehyuk anlatmıştır. Zorbalık olaylarını. Tutamaz pek kendini."

"Seni duyuyorum shiho."

Sırıtıp devam etti.
"Çok kötü davrandım harutoya. Farkındayım her şeyin. Ama çok geç artık. Ben de onun gibi zorbalık görüyordum. Keşke o berbat insanlarla arkadaş olmak yerine Harutoyla arkadaşlığıma devam etseydim. Çok pişmanım gerçekten."

Elimi omzuna koydum.

"Yaptığın şey affedilebilir mi bilmiyoeum ama pişman olduğunu görebiliyorum. Umarım Haruto da bunu görür ve seni affeder. Elimden geleni yapacagıma emin olabilirsin."

Gülümseyerek teşekkür etti ve önündeki milkshake e geri döndü.

Mashihoyu sevmiştim. İyi birine benziyordu ve yaptıklsrı için pişman görünüyordu. Ayrıca Jaehyuk da çok kafa dengi biriydi. Hatta tam harutonun kafa yapısına sahip diyebilirdim. Eminim tanışsalar çok iyi anlaşırlardı.

Rutoo
Benim eve gel

Ne oldu

Rutoo
Gel dedim

Korkutma beni
Bir sorun yok değil mi

Rotoo
Hayır var
Hemen gel

Tamam geliyorum

Harutonun attığı mesajlardan sonra izin isteyip yanlarından ayrıldım. Bir taksiye binip harutonun evini tarif ettim. 10 dakikalık bir yolculuktan sonra onun evinin önündeydim. Taksiciye parayı verip zile bastım. Kapıyı Haruto açtı. Kolumdan tutup beni içeri çektiğinde sürüklendiğim için düşmek üzereydim.

"sen ne yaptığını sanıyorsun Junkyu?"

Anlamamış bakışlarla gözlerine bakmaya devam edediyordum. Neyden bahsediyordu?

"Nasıl Kevin'in yanına gidersin? Bir de fotoğraf paylaşıyorsun. İnanamıyorum sana."

"Gerçekten beni bunun için mi çağırdın haruto?! Gelirken aklımdan neler geçti sen biliyor musun?"

"Yoksa gelmeyecektin?"

"Hayır gelirdim. Abartıyorsun cidden. Aranızda sorunlar olması benim de onlarla sorunum olacağı anlamına gelmiyor."

Kolumu birakıp merdivenlere yöneldiğimde onu takip ettim.

"Nereye gidiyorsun? Buraya gel konuşmamız bitmedi."

"Benim söyleyecek bir şeyim kalmadı Junkyu. Çok istiyorsan sen konuşmaya dev-" susmuştu. Susmak zorundaydı çünkü onu kendime çevirip dudaklarımı dudaklarıyla birleştirmiştim.

Bir dakika BİZ ÖPÜŞÜYORDUK?!

ɞʚ

Çok ayıp öpüşmek falan no 😡
First kissleri böyle olsun istemiyodum ama napalım 🙄🙄

Bölüm kısa olduğu için diğer bölümü daha hızlı atarım sanırım. Ama elimde bölüm kalmadı pek haberiniz olsun 😔👎

Yorum yazın tamam mı
Öptüm 😘😘

güncelleme-2312
derin nefesler alarak kendi yazdığım şeyleri okumaya çalışıyorum imdat ya

YA BENİM MAXXXXX YAZDIĞI BÖLÜM AMK

social media | harukyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin