✦¹⁵ pt1

240 30 3
                                    

3 yıl sonra
ɞ Harutonun ağzından ʚ

Junkyu başıma gelen en güzel şeydi. Onun sayesinde 12miz beraber bir aile olmuş, bir çoğumuz hayatının aşkını bulmuştu burada. Beraber bir hesap açmış adını da Treasure koymuştuk. Beraber bir mini dizi bile çekmiştik. Birçok programa katılmıştık. Hatta beraber bir ev aldık ve 12miz birden orada kalıyoduk. Takipçi sayılarımız bu birkaç yıl içinde tavan yapmıştı. Nereye gitsek kesin bizi tanıyanlar oluyordu.

Ben Junkyuyla hala sevgiliydim. Bunca yıl ilişkimiz adına bir ilerleme olmasa da artık birbirimizi en iyi şekilde tanıyorduk.

Hyunsuk hyungla Jihoon hyung ise bizden daha hızlılar. Özellikle Jihoon hyungu her gördüğümde hyunsuk hyungu herhangi bir yerinden öpüyor konumda oluyordu. Gerçekten ilişkileri çok güzel. Kıskanmıyor değilim.

Yoshi ile Yedam. Yedam, her yönelimini sorduğumuzda heteroyum dese de Yoshi geldikten birkaç ay sonra Yoshiyle daha öncesinde de sevgili olduklarını ve şuan da birbirlerini sevdiklerini söylemişlerdi. Bize bu konuda konuşmak düşmezdi ama her fırsatta Yoshiye Yedamın hetero olduğunu söylüyordum. İnanmıyor tabiiki ama yine de böyle yapmak hoşuma gidiyordu.

Mashiho, aramız çok iyi, hatta mükemmel. Bunca yıl o hayatımda yokken nasıl gülümseyip eğleniyormuşum hayret ettim gerçekten. Junkyudan sonra en büyük ikinci mutluluk kaynağım sanırım.

Jaehyuk, tanıştığımız ilk ay Kevin diyip dursam da artık benim için de jaehyuk olmuştu. Sırf mashihoyu sevmiyorum diye ona ve Junghwana kötü davranmam çok saçmaydı o yüzden kendimi suçlu hissediyorum. Ondan uzak durmaya çalışsam bile hep etrafımda ve benimle konuşmak için birçok kez saçmalıyor. Doğruyu söylemek gerekirse, Treasureda benim için top5e girebilecek birisi.

Asahi, zor güldürdüğümüz yüzü artık asla ifadesiz kalmıyor. Sebebi de Jaehyuk. Her zaman beraberler. Asahi normalde bizi odasına sokmaz ama Jaehyuk her öğününü onun odasında yiyor. Jaehyuk Asahi için gerçekten değerli biri. Uzun zamandır gözümüzün önünde flörtleşiyolar ama henüz birbirlerine bir adım atmadılar sanırım.

Doyoung ve Junghwan, gördüğüm en iyi ikili. Uzaktan bakıldığında çok çok yakın iki arkadaş gibi görünüyorlar, hani şu yediği içtiği ayrı gitmez dedikleri türden. Evet öyleler ama arkadaş değiller. Doyoung milyonlarca kez Junghwana aşkını itiraf etse de Junghwan hep dostluğa çekip ben de seni seviyorum diyerek geçiştiriyor onu. Çok üzülüyorum doyounga. Ama Junghwan bir ilişki için hala küçük -aramızda bir yaş olması beni ilgilendirmiyor onun beyin yaşı küçük hala- o yüzden doyoung da pek üzerine gitmiyor zaten. Yakında da Junghwan kabullenir diye düşünüyorum.

Ve son olarak Jeongwoo. En yakın arkadaşım olduğunu söylememe gerek yoktur diye düşünüyorum. Benim için çok değerli birisi gerçekten. İyiki onu tanımışım. Jeongwoo şu sıralar bir kızla görüşüp duruyor ama ne olayları var bilmiyorum. Henüz çok yeni olduğu için sorma fırsatım da olmadı ama en kısa sürede bunu da sorup öğreneceğim.

ɞʚ

Hadi Jaehyuk pastayı getirsene." diye bağırdı Asahi.

"Ya pasta şimdi getirilmez. Akşam Junkyu içeri girince mumları yakıp getiririz."

"Olmaz Jaehyuk getir şu pastayı." diye seslendim Jaehyuka.

"Benim doğum günümde böyle yapmayın tamam mı? Tüm sürprizi kaçıyor çünkü." dedi pastayı masaya bırakırken.

"Junkyudan önceki doğum günü senin değil miydi zaten hyung?" diyerek yanımıza geldi Junghwan.

"Aptal. Junkyudan önce Asahininkini kutladık ya. Ondan sonra ben." Junghwan kafasını tutarak uzaklaştı Jaehyukdan.

social media | harukyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin