TANITIM

277 14 0
                                    

Tanıtım

Ahu Hanzade
Siyah beline yaklaşan saçlarını sağa sola savurup elbiseyi bel kısmından kıvrıldığı için, kalçalarına doğru çekip düzeltti.
Son detay olarak, ayak bileklerine doğru ince iplerle gelen hafif topuklu ayakkabılarını giydi.

Yavaş ve odayı dolduran tok topuk sesleriyle kapıya yöneldiğinde,birşey unuttuğunu farketti.

Arkasını döndüğünde on adım sürmeden komidininin önünde durdu.Çekmeceden silahını alıp çamaşırının kenarına sıkıştırdı.Aynaya son kez baktığında siyah koyu gözlerinin yansımasına uzunca dikti gözlerini.

Hazırdı

Defne Taşoğulları
Pencerenin kenarında dalıp gitti Defne.Yine ne düşünüyordu kim bilir?Açık kumral saçları güneş sayesinde sarıya dönmüştü.Ela gözleri kalın dudakları,küçücük burnuyla harika bir kadındı.Dalıp gittiği pencerede artık 18 yaşında değildi.Otuz yaşındaydı Defne.

-Anneeee

-Annemm,söyle kızım!


                              ♠️

Seni hiç aklımdan fikrimden ayırmadım Defne.
Sen beni değişmek zorunda bıraktın.
Verdiğim sözlerin hiçbiri çocuk aklıyla değildi.
Eğer öyle olsaydı kader bizi şimdi burada bir araya getirmezdi.Verdiğin sözlerin hiçbirini tutmadın.Evet,belki seni şimdi bir beladan kurtardım.Ben seni aslında yıllarca defalarca kurtardım.O mor çiçekli sokakta babandan kaçarken seni kollarımın arasına aldım.Sırtıma yediğim bıçak izleri hala duruyor.Annemi kaybettim Defne.Elimi tutmadın,sana bir hayat vaadettim.Seninle yüzleşmek benim harcım değil artık.Yakında gideceğim buralarda işim yok.Buz dağının altını anlatmaya ise hiç mecalim yok.Sen kendi toprağında kal.Kızınla yaşamaya devam et,gereken herşeyi sağlayacağım.
Bana bir hayat borcun olmasın.Zamanında olmadığı gibi, şimdi de benim için birşeyler yapmak zorunda değilsin.

-Gitme Ahu

-Hanzade!


                              ♠️

Ahu tişörtünü yırtıp yaralı omzuna sıkıca bağladı.Kısa sürede kanlar tişörtü kıpkırmızı yapmıştı.Biraz yalpalayarak yürüse de dik duruşunu bozmadan silahını beline soktu.Yarım atletinden gözüken rengarenk anka dövmesinin parıltısı adım attıkça soluyordu.
Karanlığa karışmıştı artık..

Dikkat Dikkat!
Sevgili okurlar, gerçeklik dışı tamamen hayal ürünü bir çalışmadır.

Not;Hanzade Ahu'nun soy ismidir.İşi gereği ve özellikle yakın olmadığı insanlar yani neredeyse herkes  Hanzade ismini kullanıyorlar.İlerleyen bölümlerde Ahu ismini duyacaksınız.Kafanız karışmasın.

Tanıtım Tarihi-1Ağustos2022

İyi Okumalar🕯

AHU (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin