10.Bölüm

62 1 1
                                    

Niye sürekli hafızamı zorluyordu bu kadın?Neden sürekli ela gözleri canlanıyordu kafamda, ama ben bir türlü onu tam olarak hatırlamıyorum?

Dalgındı ve bugün çok ciddiydi.
Takımlarını giymiş muhtemelen projenin başına gidip işleriyle ilgilenecekti.Bu kadının işlerini bu kadar güzel yapması ve bu denli rahat yaşaması beni mest ediyordu.Çok güçlü olduğu her halinden belli.Onun olmayı arzulamaktan kendimi alamıyorum

-Efendim kahvaltı hazır

-Olur oturup ye

?

Hiç umursamayarak çekip gitti.

Mahalledeki evlerin hepsi yıkılmış dümdüz olmuş.Tekrar inşaatlara başlanmıştı ve birkaç gündür ekiyorum.Bir ay sonra istediğime ulaşıp tekrar Amerika'ya asıl şirketimin başına dönmek istiyorum.Alışamıyorum ve burası beni geçmişle karşı karşıya bırakıyordu.

Siyah takımlar içinde arabaya bindi Hanzade.Arabayı kendi sürecekti kimseye tahammülü yok gibiyidi.

                                    🕯

Ne demek lan sorun çıkıyor
NE DEMEK SORUN ÇIKIYOR
BOOKK GİBİ PARAYI BU YÜZDEN Mİ VERİYORUM SİZE
BU YÜZDEN Mİ GELDİM BEN BURAYA

-Efendim durmuyor susmuyor,zor kullanmak istemiyoruz.

ULAN NEYİ KULLANIRSAN KULLAN LAN NEYİ KULLANIRSAN KULLAN

Şantiyenin başında aslan gibi sinirle kükrüyordu.Bütün sinirini orada atmış gibiydi.Gözlerinden sanki kızıl ateşler fışkırıyordu.Adamın omzuna vurup içeriye daldı.

Sen kimsin ne hakla benim işimi durdurursun

-Asıl sen kimsin?Ne hakla benim evimi yıkıp yeni ev yapabilirsin?

Ben buranın bütün sorumluluklarını aldım senetler imzaladım?

-Ben buraya ev falan yaptırmayacağım istediğini yap

Sen canına susamışsın!

-Sen kimsin ya?

HANZADE

Bağırışından sonra ela gözleriyle Hanzade'nin gözlerine korkuyla dikti gözlerini.Uzaklardan geldiğini ve evinin yıkıldığını iddia ediyordu.Kimdi bu kadın neden yoluna çıkmıştı?

Hanzade yumuşamaya çalışarak tekrar konuşmaya devam etti.

Gereken parayı sana vericem,hatta fazlasını.İşimin önünden çekil,kendini bana öldürttürme.

-Dağ başında mıyız ya?Bu nedir?

DAĞ BAŞINDAYIZ ULAN NE YAPACAKSIN

Kadın hızlıca ayağa kalkar ve dikilir

-Biraz sakin olmayı öğrenin,eşimle iletişime geçersiniz.Kağıda numara yazıp eline sıkıştırır.

Dua et canım olay istemiyor.İsmin ne senin?

-Defne

Defne yanından geçerken Hanzade'nin burnuna o sümbül kokusu çarpmıştı.Neye uğradığını şaşırıp arkasını öfkeyle dönüp baka kaldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 10, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AHU (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin