3.Bölüm

102 8 0
                                    

Saat sabah 10:00'u gösteriyordu.
Hanzade bu saatte uyanmaya hiç alışık değildi.Yurt dışı saat farkına ayak uydurup alışması gerekiyordu.

"Günaydın Hanzade Hanım,kahvaltınız hazır."

-bu kız fazla mı çekingen bana mı öyle geliyor?İnsan mı yiyorum ben anlamadım.
                               
                                  🕯

Yemeğimi yedikten sonra hızlıca odama çıktım.Bugün benim için gerçekten özel bir gün.Uzun yıllar sonra yani yaklaşık 13 yıl sonra Türkiye 'de çalışmaya geldim.Dış ülkelerde olduğu gibi burada da hizmetimde çok fazla insan vardı.
Buraya şirket sahibi olarak ayak basmak benim için ilk olacaktı.

-Üzerime krem rengi bir gömlek giydim altıma açık kahve bol pantolon.Bunu botlarımla kombinlemeyi düşünüyorum.
Aynaya doğru yürüyüp siyah göz kalemini hafifçe sürdüm.Gözlerimi ön plana çıkarmayı seviyorum.
  
                                  🕯

Yoğun bir kalabalık vardı holdingin önünde,adeta Hanzade'yi görmek için birbirlerini yiyorlardı.

Flaşlar patlıyor mikrofonlar uzatılıyordu.

-Hay amına koyayım başka yolu yok muydu beni bu kalabalığa soktunuz.

Hızlı adımlarla holdinge giriş yapmıştı.
Sırasıyla insanlar karşılamak için dizilmiş, şaşkın gözlerle izliyorlardı.

Hanzade'nin babası dünyaca ünlü iş adamı ama yer altı işleriyle yakın olan bir adamdı.Haliyle kızına kalmıştı herşey.Dünya da en çok konuşulan Hanzade'nin yaptığı büyük işler ve yer altı dünyası tabiriyle işledikleri suçlardı.

Ceketler iliklendi saygı halinde duruyorlardı.

"Hanzade Hanım,hoşgeldiniz.Öncelikle kusura bakmayın onlarca adam olsa da kalabalığı engelleyemedik.Hepsi sizi senelerdir merak edip görmek istiyordu."

-Ofisim nerede?

"Hanzade hanıma ofisini gösterin"

                                   🕯

-Hayatımın sadece işten ibaret olmasını istemiyorum.Bu şehir biraz beni boğuyor.Yaşadıklarımı güçlükle unuturken aslında bir zamanlar ne kadar sıradan bir insan olduğum geldi aklıma.Kimsenin bana korkmadan sevgisini gösterebildiği,yalakalıktan ziyade gerçek sevgiler.Adım var,adı var derler ya.Öyle işte.Hanzade asla otoritesini bozmamalı,işten kendini asla çekmemeli,gereksiz samimiyet kurmamalı.Bu şehirde yaşadıklarım bunların hepsini yıkıyor.Küçüktüm gerçi
Oldukça küçüktüm.
                                
                                    🕯
 
"Bir sigara yakıp bilgisayarını açtı. Başlaması gereken projeler vardı."

AHU (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin