6.Bölüm

87 10 0
                                    

Sabah gözüme çarpan güneşle uyandım,saat yaklaşık dokuza geliyordu.Bugün yoğun bir gün olacak ayrıca senelerdir görüşmediğim liseden arkadaşımla buluşacağım.Bunu gece çok düşündüm.Ahu olarak uzun süre sonra biriyle konuşacağım.Altıma siyah bir kot geçirdim üzerime de siyah dar gömlek.Omuzlarım normalden daha geniş olduğu için fazla maskülen duruyordu.Bacak yapım,omuzlarım, vücudumla birlikte kıyafetler baştan sona siyah harika gözüküyordu.Üzerime açık kahve kabanımı geçirip aşağıya indim.

"MERDİVENLERDEN BİR İNİŞİ VAR,AYNI KALBİME İNDİĞİ GİBİ!KESİN VAR YA KESİN NASIL BELLİ EDİYORUM NASIL SÜZÜYORUM YAPMA SAHRA"

"Günaydın Hanzade hanım"

Sıfır tepki vermişti öküz!İyi ki iç sesimi duyamıyor. Sadece gözlerime bakıp, aşağı katta bulunan silah odasına girdi.Oraya kendisinden başka kimse giremiyor.Kapıdaki adamları hazır olmuş bekliyor.Muhtemelen bugün yoğun olacaktı ve ben onu her an görmek istiyorum. Düşündüklerimi,duygularımı bilmesini istemesemde belli etmeden onu izlemek dünyanın en güzel şeyiydi.

-Bugün eve geç geleceğim.
Birşeye ihtiyacın olursa Serkan uçakta. Geldiğinde onunla iletişime geçebilirsin.

"Olur,teşekkürler"

Serkan kimdi?
Ve neye ihtiyacım olabilir.Bu evde çalışmaktan başka ne gibi lüksüm olabilir.Tamam ev zaten fazla lüks.Ve Hanzade'nin çalışanı olmakta öyle.
Silahını gördüm belinde,gözüme çarptı.Çarpmayacak gibide değil.Kotuna sıkıştırmış,beline koymuştu.Siyahların içinde mükemmel olmuş.Göz kalemi sürmemiş bugün.Normalde hep sürerdi.
Kapıdan çıkıp bahçedeki arabaya doğru yürüdü.Up uzun bir arabaydı bu.Onun şatafatını fazlasıyla belli etmiş, ama ona da çok yakışıyor bu hayat.Direksiyona geçti,adamlarını bahçede bıraktı.

-Bu arada Sahra,bugün bir çalışanım işe başlayacak.Ona gerekenleri söyleyip,evi gezdir.

"NE ÇALIŞANI,BEN BURADA VARKEN NEYİN ÇALIŞMASI."
Galiba şaşkınlığımı belli etmiş olmalıyım ki hala kapıyı kapatmamış dikkatlice bana bakıyordu.

"Tabiki"

Arabanın kapısını kapattığı gibi aniden direksiyonu çevirmesiyle kapıdan çıkması bir oldu.Bir o kadar da iyi şoförmüş gerçekten.

                                   🕯
İnşaatın başladığı semte doğru girdim.Arabadan indiğimde neredeyse herkes gözlerini üzerime dikmişti.Tahmin edilir bir tepkiydi açıkçası.İşler bir süreliğine durdu,hoşgeldin faslına girildi.

"Hanzade Hanım mahallenin sağ tarafından yıkım başladı.Bir inşaat üzerinde yirmi kişi çalışıyor.Nereden bakılırsa mahallenin sağ tarafı iki haftada hallolur."

-Mahallenin sol tarafı ne durumda?

"Hala gecekondularında oturanlar var.Sağ taraf boşaltıldığı için vakit kaybetmeden inşaata başladık.Aynen istediğiniz şekilde devam ediyor."

-Bu mahallenin hepsini gezin.İhtiyaç sahipleri değil.Olsun olmasın,her haneye beşyüzbin lira para yardımı yapacaksınız.Şirkete uğrayın.Al şu kartı şifreyi ver gerisi sende.

Adam şaşırmış olacak ki gözleri kocaman açılmıştı.

"Emriniz olur efendim."

-Çizimlerden,taslaklardan şaşmayın.Herşeyi harfi harfine istiyorum.

Villaların yapımına başlanmıştı.Mahalleyi baştan başa yıkıp sanki burası hiç yokmuş gibi burayı harika bir yere çevirmeye kararlıyım.
Serkan bugün Türkiye'de olacak projeyi ona devredicem.Senelerdir çalıştığım adam ve bu konuların en güveniliridir.
Güler ablayı da özledim.
O kadar burnumda tütüyor ki oralar.
Sanki memleket gibi.

                                   🕯

Herşeyin tıkırında olduğunu görmek beni memnun etmişti.Arabama binip buluşacağım kafeye geçecektim. Telefonumdan arkadaşımın ismini buldum.

-Begüm,kafeye gitmesek olmuyor mu?
İnsanların olduğu yerler biliyorsun benim için sessiz olmuyor.

"Taabiki sen nasıl istersen"

-O zaman seni gelip alıyorum.Rastgele istediğimiz bir yere gidiyoruz?

"Haarika,süper olur.Ben hazırım bekliyorum"

-On dakikaya ordayım.

Begüm'ün kapısının önüne geldiğimde kornaya basıp gelmesini bekledim.Bu kız liseden beri hep uyuşuktu.Ama ayrı bir neşesi var,insanın sinirlerini kırıp geçiyor.
Bir dakika,bir dakika
Etrafa neden bakınıyor saf saf?
Arabadan indim

-Begüm

-Begüm

"SEN ŞAKASINN"

Üzerime atlamasıyla düşecek gibi olduk.Muhtemelen bu kadar değiştiğimi düşünmüyordu.Malum Türkiye'de haberlerimiz Amerika kadar yoğun değildi.

"AHU SANA NE OLMUŞ BÖYLE AYRICA O SİLAH NE O SİLAHH"

-Dur bi dur,nefes al anasını satayım.

"BEN SENİ TANIYAMADIIMM,DEDİM BU O DEĞİLDİR."
Oh bir dakika sakinimm.
DUYDUM DUYDUM DA BU KADARINI BEKLEMEZDİK.

-Ya sakin ol artık.Atla hadi arabaya.

"Arabaya gell,gemi mübarek.Bana döküleceğin bir ton konu olduğunu umarım biliyosundur.Senelerin hıncını senden çok fena çıkarıcam.Ah Ahuuu ne kadar özlemişim seni."

-O kadar karışık ki herşey.Kimseyle arkadaş dahi olamıyorum.Malum anlarsın,sana güvencim tam orası ayrı.

"Bilirim bilirim.Herşeyi dinlerim seve seve."

-Sürüyorum o zaman deniz kenarına doğru.

"Sürr,lisede sürekli gittiğimiz yeri hatırlıyor musun?"

-20 yaşında bir kaza geçirdim lise döneminden iki dönem yok bende,hatırlayamıyorum.

"Şaka mısın,ne kazası"

-Hiçbir fikrim yok,gözümü hastanede açmıştım,haliyle komple hafıza kaybı yaşarken o anı da unutmuşum.Sonradan düzeldi.

"İnanmıyorum,sen şimdi kıvırcık matematikçi Serap hocayı hatırlamıyor musun?"

-9.sınıfta değil miydi o ya?

"Eveet,e demek ki 9 var.Şimdi başka birşey söyleyeyim.Peki futbol maçında bacağını kırdığını hatırlıyor musun?"

-Hatırlıyorum kızım hatta ambulansta hemşireyle kavga etmiştin.

"Hahahaha evett e sen 10. Sınıfı da hatırlıyorsun.Şimdi çözücem bekle.Badem gözlünü hatırlıyor musun?

-Badem gözlü mü,o ne be

"Olaaaayy,ELA GÖZLÜMM,BAL DUDAKLIM, UNUTTUN MU BUNLARI SEN ŞİMDİ?

-Gerçekten zerre hatırlamıyorum.O kimdi ki?

"Senin meşhur lise aşkın,sen oniki de gitmiştin ya,zaten o zaman bitmişti.
Aslında sen gitmeden önce bitmişti.

-Tuhaf,ama hiç hatırlamıyorum.
Sevgilimdi yani?

"Evet sevgilindi,karam diye severdi o seni.
Nasıl unutursunn asıl o tuhaf.

-Belki de çok önemli değildir.Biliyorsun çok sevgilim oldu benim.

"Evet,önemli değildi."

Begüm'ün yüzünde buruk bir gülümseme vardı, bunu söyledikten sonra enerjisi bir tık kaçmış,durulmuştu.
Sanki o da hatırlamadığıma sevinmiş gibiydi.Aslında benimde aklımı kurcalamıştı.Ama zaten geçmişini seven biri değilim kurcalayacağımı hiç düşünmüyorum.Begüm'le sohbet etmek bana gerçekten ben olduğumu hatırlatmıştı.Bir daha iletişimi keseceğimizi düşünmüyorum.
Beraber oturup sohbet ettik,ikişer tane bira içtik,fazlasıyla gezdik.İstanbul'u hatırlamaya başlamıştım.
Bahsettiğim her muhabbette fazlasıyla şaşırıyordu.Beni o kadar özlemiş olacak ki gözleri parıldıyordu anlattıklarımı dinlerken.Lisede sıra arkadaşım,her anımda yanımda olan Begüm'le nereden baksan galiba,oniki sene sonra tekrar görüşmüştük.Onu evine bıraktığımda saat gece bir buçuk sularındaydı.




Vote atmadan geçemezsin!😋


AHU (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin