Projeme başladığım semtin sahibini ağırlayacaktım bu akşam.Siyah klasik dar bir elbise geçirdim üzerime.Gözlerime her zamanki göz kalemini de çekmiştim.Mor sümbül kokusundan boynuma iki fıs sıkıp aşağıya indim.
"Herşey dilediğiniz gibi Hanzade Hanım.İstediğiniz yemeklerin hepsi yapıldı."
-Aferin Sahra,iyi iş çıkarmışsın.
Bana mı dedi o?Aferin dedi,olumlu birşey söyledi.Galiba ben bu kadına kapıldım koşuyorum,yardırıyorum.
"T-teşekkür ederim efendim"🕯
-Hoşgeldin Gürkan
Şu işler bir hallolsun ne hoşgeldinin kalır ne de gelmeye bacağın.
"Seni görmek çok güzel
Hanzade,hoşbuldum. ""Duyduğuma göre artık buradaymışsın"
-Bir süre evet,emin değilim
-Yemeklerden alsana,harika gözüküyorlar
Ağzıma bir lokma atıp gözlerimi gözlerine diktim"Gerçekten enfes gözüküyorlar"
-Uzatmayı hiç sevmem Gürkan,bilirsin.
Arazileri bana vermekten başka şansın yok gibi.Çatalı elinden bırakıp korkar ve mağrur gözlerle bana bakınca sinsi bir gülüş atmaktan kendimi alıkoyamadım
"Elbette,raporlar ve imzalanacak kağıtlar yanımda.Bir imza ile sana devredicem hepsini.Baban canımızdır.
-Babamın işi değil bunlar biliyorsun,bunlarla ben ilgileniyorum.
"Evet,haklısın"
-E o zaman oldu.
Adamlarımı çağırıp Gürkan'ın yanına diktim.Bu atacağı imza ile semti elime alacaktım ve istediğim projeye tamamen başlamış olacaktım."Gerildi sanki ortam"
-İmza
"Peki"
-Şekilli şukullu imza atacak kadar seviyor musun gerçekten hayatını.Öyle olsaydı karşımda bir bokmuşsun gibi oturup konuşmazsın herhalde.
Sahra olanları merdivenin kenarında pusmuş izliyordu.
"Umarım olay çıkmaz,Hanzade'nin öfkeli halini yakından görmedim demem.""Şekilli şukullu dediğin normal bir imza Hanzade'ciğim.."
Silahını çıkartıp Hanzade'ye doğrulttu ama onun on yaşından beri silah kullandığını unutuyordu-çı çı çı cıkıssss
Oldu mu hiç diyip kafasına yerleştirdim namluyu.Gözleri kocaman açılmış bana bakıyordu.Kolay lokmaydı, çünkü bunlardan çok görmüştüm.Aslında beni aklı sıra kandırmaya çalışacak,mallarıma çökecekti.Proje bittikten sonra semt benim semtim,evrak yalan diyip herşeyi bozacaktı.Bunu sabah ofisime gelen Alper'den dolayı tahmin etmiştim.Ve imzanın Gürkan'a ait olmadığını biliyordum çünkü Alper'in ortağı Gürkan'dı ve bana uzattığı kartta yazan bilgilerin hepsi kağıttakilerle neredeyse uyuşmuyordu.
Araları kötü muamelesi çekip beni oyuna getireceklerdi.-Sıkayım mı lan
-Doysun kafan mermiye"Dur Hanzade,dur.Gerçekten herşeyi yanlış anladın."
-Onlarca masumun ekmeğine çökerken de mi?
"H-hhepsi açıklanabilir şeyler,indir silahını lütfen "
-Seni bir daha şirketimin bırak yakınlarında,bu ilçede göreyim ki acıdığım için şehir demiyorum.
O beyninini dağıtırım Gürkaan
Tamam mı Gürkaan
Hadi Gürkaaan
Naşş,yaylann GürkannnÜzerine basa basa söylediği son harflerden sonra kükrer gibi bağırdı
İKİLE LANSahra olanları büyük bir şaşkınlıkla izliyordu
"Hanzade'nin gözlerinden püsküren alevin ne denli olduğunu anlatamam.Öyle sinirli öyle öfkeliydi ki adamı öldürmeden onu nasıl saldı hala anlamıyorum.Oldukça da zekiymiş.Olanları duyduktan sonra yutkunamadım.Bir anda sesini yükseltip adamı yakasından tuttuğu gibi kapı dışarı etti.Sonra da çamaşırına sıkıştırdığı ince küçük bir bezle namlunun ucunu sildi.Bu bambaşka boyutta bir kadındı.Ayrıca sinirlenince gerçekten çok seksi görünüyordu.Ne diyorum ben?Bunları düşündüğümü bilse muhtemelen o silahla beni çoktan vurmuştu!
🕯
Salonun koltuğuna uzanıp bir oh çekmiştim içimden.Yarın güzel bir gün olacak.Projeye ilk adımı yarın atacağım.Bilgisayarımı dizlerime koyup birşeyler yazmaya başladım.Aslında nerden baksan lise yıllarından beri böyle yazı yazıyorum.
-Bir bardak viski getir Sahra.
Viski mi?Hangi bardakta içerdi ki?Elim ayağıma dolaştı.
"Tamam"Hay Allah,acaba küçük geniş bardakta mı yoksa uzun bir bardakta mı içilir.Eminim buna takılacaktı.
Neyse uzun bir bardağa koymak daha mantıklı geldi.
Rakı mı kızım bu?
İç sesimi durduramıyordum-Anlamadım?
Hiçte içimden değilmiş,hızlıca dönüp
"Hiç efendim,birşey demedim."
Ben gerçekten gerizekalıyım galiba.Gerçekten.Korkunun ecele faydası yok derler.Çekinerek uzandığı koltuğa doğru yürüdüm."Buyrun"
Sorgular gözlerle Sahra'ya diktim gözlerimi.Alkolle arasının hiç iyi olmadığı belliydi.Komiğime gitmedi değil aslında.
-Ne bu
Dedikten sonra uzandığı yerden doğrulmuştu."Viskiniz"
-Değiştir bardağı
Napıcam ben şimdi.Yine yanlış bardak getirirsem beni ya kovar ya öldürür ya da yerin dibine sokar.Ellerim titreye titreye başka bardak almaya yeltendim
-O değil
Gözlerimi sımsımı yumdum nefesini ensemde hissedince.
Yanlış bardakmış ve şuan Hanzade tamda arkamdaydı,tam arkamda!Kesin beni öldürücek,ya da azarlayacak."Nasıl "
Diyebildim sadece-Viski bu bardakta içilir
Diyerek bardağı elinde tuttu.Nutkum tutulmuştu.O öfkeli hali gözümün önüne geldikçe korkudan ölecek gibiydim.Kolları önümdeydi,burnumun direği sızladı bir an.Harika kokuyordu!Sanki bir ormandaydım,yapraklar kımıldıyordu.Tanıdık bir yerden sümbüllerin kokusunu getiriyordu.Bu koku benim tabirimce Sümbüllü Orman kokusuydu.Ne diyorum bennnnn!
"Çok özür dilerim,daha önce viski içmedim.Aslında alkol içmedim,aslında ben alkol içtim ama viski bardağı nasıl oluyor bilmiyorum.Çok konuştum galiba,özür dilerim."
Al işte saçmaladınn,battın şuan.
-Sana bunları sorduğumu hatırlamıyorum.Ayrıca artık öğrenmiş oldun.
Bardağı alıp kollarını geriye çekti.Gözlerim hala kapalıydı.İçimde hiç tarif edemediğim duygular vardı.Daha önce bir kadından hoşlandığım söz konusu değildi.Yirmi altı yaşında olmama rağmen,sadece yirmi yaşlarındayken sevgilim olmuştu.Onunla da dört ay beraber kalmıştık.Sanki Hanzade'den hoşlanmışım gibi konuşuyorum.Niye bunları düşünüyorsam.Zaten o kim ben kim.o Hanzade,ben Sahra.
Yıldızlarım nerde benim??🙄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AHU (GxG)
Teen FictionBeni bıraktığın günün üzerinden tam on iki sene geçti.Bana öyle yaralar bıraktın ki sen!Ben bir daha "Ahu"olamadım "Yapma böyle,o kara gözlerini bir ömür görmeye razıydım ben,senin gözlerini kızım almış.Senelerce ona bakıp durdum.Karam diye sevdim o...