7.Bölüm

74 5 0
                                    

Hanzade dediği gibi geç saatte eve geldi.İçmiş gibi bir hali vardı bu hiç iş yüzünden bir geç kalma değildi.Bahsettiği Serkan geldi,ona alt kalttan bir oda ayarladılar.Ayriyetten benim kıskançlıktan tırnaklarımı yediğim yardımcı kadında kırk,kırkbeşli yaşlarda bir ablaydı.Normalde yalnız yaşıyormuş kimsesi yokmuş.Artık o da burada kalacaktı.Evi paylaşan dört kişi olduk ama ait olduğu kişi Hanzade'ydi.Bu kadar servet akıl almaz birşey.

"Hoşgeldiniz,efendim."
"Birşey ister misiniz"

Baştan aşağı beni süzdükten sonra yanıma doğru adım atmaya başladı.

-Birşey istediğim zaman sana bunu söylerim .

Dedi sinirle karışık ,yavaş bir tonda.
Kara gözleri biraz bayıktı,belli içmiş.Çok fazla yakınlaşmıştı,nereye bakacağımı şaşırdım.Gözlerim gözlerine değdi,dudaklarına,hızlıca kaçırdım gözlerimi sonra.

"B-ben şey,haklısınız özür dilerim.Sadece belki işte,gerçekten çok özür dilerim."

O lanet göz yaşlarımı tutamadım.Bir damla yaş süzüldü gözümden.
Ve kötü olan o bunu görmüştü.Acaba hakkımda ne düşünür diye içim içimi yerken hiç umrunda olmadığını belli ederek ilerledi.Duygusuzdu bu kadın,duygusuzun tekiydi!Hislerimi bastırmaya çalışsamda onu gördükten sonra herşey başa sarıyor.Onu mevkii, para için değil,gerçekten o olduğu için seviyordum ben.Ama bu denli sert davranmaya devam ederse hırsa dönüşecek gibi içimdekiler.
Kendime gelip mutfağa doğru geçtim.Serkan onun Amerika'da en yakın adamıymış,haliyle burada da öyle.
Geldiğinde sohbet edip tanışırken,bir çikolatalı ıslak kek yapta geldiğinde Hanzade Hanım yesin demişti.Burdan anlamıştım onun ıslak keki sevdiğini.Malzemeleri tezgaha koyup yeni gelen Seher ablayı yanıma,yardıma çağırdım.

"Abla,ıslak kek yapıcaz sana zahmet gelir misin?"

"Bu saatteee"diye şaşkın şaşkın baktı bana"

"He abla bu saatte, Hanzade Hanıma"

"Kız tamamda zaten kadının işi gücü var,yer mi ki?"

"Şimdi bunu oturup analiz mi edelim abla,seviyor işte.Yapalım kalsın dolapta."

"Eh iyi madem,öyle olsun"

Sorgula sorgula,kek işte!Yumuşak,çikolatalı.
Süt,yumurta falan atılıyor içine hatta!
Ammma sorguladın dememek için kendimi gerçekten fevvkalade zor tuttum.

Begüm'ün anlattıklarına aslında çok kulak asmadım,geçmişle ilgili olayları anımsamak bana saçma geliyor.Aslında hala uyumayıp bu saatte gözlerimi tavana dikme sebebi ,ela gözlüm meselesi.Bunları bana anlattıktan sonra neden yüzü düşmüştü ki?Vardı birşeyler.Bir anda modunh yükseltip konuyu kapatmıştı sonrasında.Tuhaf olan şu ki sırtımdaki anka dövmesi.Rengarenk parlayan bir dövme,onu çok beğeniyorum.Ama bunu ne zaman yaptırdığımı hiç hatırlamıyorum.Ve bunu hiç öğrenemedim çünkü benden başka kimse bilmiyordu.Gördüğümde bende şaşırmıştım.Bana hatırlatacak kimse yoktu etrafımda o dövmenin nasıl,ne zaman olduğunu.Aklıma takılan da bu ya!11. 12. Sınıf dönemi,ve bu anka dövmesini yaptırış dönemim.Muhtemelen öyleydi çünkü aklıma başka hiçbirşey gelmiyor.Eğer bunu hatırlamıyorsam,ve Begüm'ün dediği gibi 11,12 bende gerçekten yoksa bu anka o döneme ait,yani lise.
Begüm'le tekrar konuşmam gerekecek.Aklımı kurcalıyordu.

🕯

Klasik eşofman takımlarımdan birini üzerime geçirdim.Bugün işim yok,tamamen boşum.Canım hiç dışarı çıkmak istemediği için Begüm'ü evime davet etmek geldi aklıma.Hem bu fırsatla dünkü olayları daha rahat konuşabiliriz.Saçlarımı dağınık bir topuz yapıp Begüm'ü aradım.

AHU (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin