4.bölüm

189 21 0
                                    

Hoseok silahlı adamın yoongiden önce farketmişti. Adamın amacı belliydi yoongiyi vurmaktı. Hızla yoonginin önüne atıldı. Atılmasıyla karnından vurulması bir oldu. Adam hızla kaçmaya başlamıştı ancak yoongi yakalanacağını biliyordu adamları asla kaçırmazdı. Silah sesinden sonra kendini yokladı biseyi yoktu. Hoseok diz çökünce korkuyla önüne geçti. Elini karnına koymuştu. Eline bulasan kandan onun vurulduğu açıktı. Yanına eğildi hızla.

Y:sakin ol şimdi hastaneye gidicez hiç bir şey olmayacak.

H:b-bebeğim

Y:ona bakacaklar sen sadece kendini düşün

Genç adamı kucakladığı gibi odadan çıkmış aynı hızla merdivenlerden inmişti. Adamlardan birine bebege bakıcak birini bulmalarını o zamana kadar eun'un bakmasını ve yakalanan adamın bir depoya kapatılmasını söyleyip hastaneye gitmek için arabasına ilerlemisti.

Arka koltuğa yavaşça genç adamı yatirdiktan sonra hızla yerine geçmişti.

Y:sakin ol tamam mi birazdan hastanede olucaz

Hoseok cevap vermemiş sadece dayanmaya çalışıyordu. Vurulduğu yer ciddi bir şekilde kanıyordu. Şuan acıyı tam olarak hissetmiyordu. Olay şokuyla henuz algılayamiyordu. Sadece kan kaybediyor olmasına bağlı başı biraz dönüyordu. Arabanın durmasıyla geldiklerini anlamıştı. Sonrasında tekrar kucağına aldıgını hissetmişti. Sonrasında uykusuna yenik düşmüştü.

Yoongi onun bayıldığını görünce korkusu dahada artmıştı hızla hastaneye girmiş.
Onlarla ilgilenmelerini sağlamıştı. Zaten onları fazla tutmadan hoseoku direk ameliyata almışlardı.

Suan ameliyathanenin önünde oturuyordu. Bebege eun bakıyordu ona guvendiği için o konuda rahattı. Kaçan adamı ise daha evden çıkamadan yakalayıp depoya kapatmışlardı. Adamları gercekten işinde çok iyi insanlardı o adamın evlerine kadar girebilmiş olması imkansızdı. Ancak bununla şuan ilgilenebilecek halde değildi. Tek isteği onu kurtarmak için önüne atlayan genç adamın sağ sağlim çıkmasıydı.

Elinden gelen ise sadece koridorda bir ileri bir geri yürüyebilmekti. Buda onu daha çok sinir etsede yapacak birşey yoktu. O sırada telefonu çaldı. Adamlarından biriydi.

X:efendim kamera kayıtları silinmiş adamın nasıl girdiğine dair hiçbir iz yok.

Y:siktir! Bu nasıl olabilir biri benim evime giriyor beni öldürmeye kalkışıyor ve bunu ne gören var ne de kamera kaydı. Bu nasıl bir saçmalık?! Ne yap et öğren o adamın nasıl girdiğini, anladın mı beni?!

X:peki efendim.

Telefonu kapatmıştı. Kendi telefonunu kırdığı için yedek telefonlarından birini kullanmaya başlamıştı. Hoseok iyileştiğinde onada bir telefon alması gerektiğini hatırlattı kendine. Birşey olursa ulaşması gerekebilirdi.

Ameliyathanenin kapısının açılmasıyla ayaklandı. Hızla çıkan doktora ilerledi.

Y:durumu nasıl bir sıkıntı olmadığını söyle bana
Dr:ameliyatı iyi geçti. Kurşun fazla derine gelmemiş. Normal odaya aldırıyorum. Önümüzdeki bir hafta hergün pansuman yapılması gerekiyor sonrasında 3 günde bire döner.

(Sağlıkla ilgili hiçbir bilgim yoktur. Kafadan yazıyorum lütfen fazla ciddiye almayınnn)

Y:peki, iyi günler.

...

Hoseok normal odaya alınmıstı. Yoongi ise refakatçiler icin olan koltukta oturmuş. Onu izliyordu. Uyanmasıni bekliyordu. Genc adamın güzel yüzünü izlerken surekli dalıp gidiyordu. Uyanmasını beklerken uyuya kaldı. Bu sırada genç adam gözlerini açtı. Çevresine ne oldugunu anlamaya çalışarak bakınıyordu. Sonrasında uyuyakalan yoongiyle karşılaştı. Hasta yatağına kollarını koymuş üzerine başını yaslayarak uyuyakalmıştı. Ona hafifçe gülümseyerek baktı. Susadığını hissetmişti. Yanindaki komidine uzanmaya çalışırken giren sancıyla bağırmıştı. Yarası sızladı. Yoongi sesle hizla kalktı.

Y:iyi misin , bisey mi oldu ?
H:yok hayır iyiyim su içecektim uzanınca yaram sızladı.
Y:uyandırsaydın ya beni
H;çok güzel uyuyordun

Hoseok sadece kendinin duyabileceği bir ses tonunda söylemişti ama yoongi duymustu. Hafif bir gülümsemeyle su doldurmuştu. Genç adama doğru uzatmıstı. Sonrasında boş bardağı surahinin yanina koyup oturmuştu.

H:şey bebeğim nerde
Y:,evde eun a emanet merak etme
H:,anladım pekii buraya getiremez misiniz

Yoongi karşisında tüm şirinliğiyle ve büyütmüş gözleriyle kendisine bakam genç adama karşı biran konuşmayı unutmuştu. Ne konustukları kim oldukları hoseokun isteği herşey gitmişti. Sonrasında kendine gelmişti. Şimdi nasıl reddedebilirdiki onu

Y:getiririz söylüyorum simdi
H:çok teşekkür ederim iyiki varsın

Hoseok bir an dediğiyle kızarmıştı. Teşekkür etse yeterdi şimdi niye böyle birşey söylemişti ki. Yoongi onun bu haline gülümsedi. Ona doğru yaklaştı. Hoseokun sırtı oturur pozisyondaki yatakla birdi. Yoongi bir elini genç adamın boynuna koymuş kulağına yaklaşmıştı. Hoseok boynundaki nefesle ürpermişti.

Y:sende iyiki varsın. Senin varlığın öyle birşeyki duygularını kullanmayı unutmuş birine duygularını hatırlattı.
Hoseok ben hiç birşey hissedemiyorum tek hissedebildiğim sensin. Peki ya sen hissedebiliyor musun herkese emir veren bana, emir verebilecek bir konumda olduğunu hoseok gücünün ve güzelliğinin farkında değilsin ama ben farkettiricem hiç merak etme.

uyuşturucu baronu-SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin