5.bölüm

117 13 0
                                    

Hastaneden çıkmış eve doğru gidiyorlardı. Hoseok ön koltukta dün ve bebek te arkadaydılar. Hoseok sıklıkla aynadan arkaya bakıyor kontrol ediyordu. Aynaya baktığı sıra yoonginin de bakmasıyla gözgöze gelmişlerdi. Yoongi göz kırpıp yola dönünce hoseok kızarmaya başlamıştı. Zaten aklından hastanede dedikleri çıkmıyordu.

Y:haydiyin bakalım geldik

Eun arabadan inmiş içeriye ilerliyordu. Hoseokta arabadan inmeya çalışıyor arada küçük iniltiler bırakıyordu. Bunu fark eden yoongi hızla ona doğru ilerledi inmediğine yardımcı olup kucağına almıştı.

Y:yavrum sen niye inmeye çalışıyorsun biz burda boşuna mı varız

H:yok ben öyle iniyim dedim birden

O kadar kısık konuşuyorduki kendisi bile zor duyuyordu. Yoongi bu haline gülümsedi gülseydi eğer emindi ki daha fazla utanacaktı. Eve girmiş merdivenlerden çıkarak odasına götürmüştü. Bebek beşiğinde uyuyordu. Hareketleri buyüzden daha sessizdi. Hoseoku yatirmiş kendiside yatağa oturmuştu.

Y:senide işe aldık daha çalışırken göremedik çıkarsam mı napsam evde iyi gibisin

Yoongi onu evde görmekten mutlu olduğu için çalışmasını istemediği için sölemişti ancak genç adam çok farklı anlamış gôzleri dolmuştu bile.

H:haklısınız en kısa sürede toparlayıp başlarım üzgünüm

Y: hayır hayır yanlış anladın ben çalışmanı istemiyorum

H:sizde haklısınız benim gibi birini neden çalıştırasınız çok yük oldum size

Yoongi elini genç adamın boynuna koymuş kendisine bakmasını sağlamıştı. Yaşlı gözlerini görmek canını yakıyordu kendine sövdü .

Y: bebeğim ben öyle birşey demedim gerçekten çalışmanı istemiyorum ayrıca sen bana yük olamazsın hoseok bunu aklından çıkart öncelikle senin gözyaşların hiç kimsenin acıtamayacağı kadar acıtıyor canımı

Derin bakışlarla bakarken gözleri dolmuştu. Hoseok ne diyeceğini şaşırmış kitlenmiş bakıyordu kalbi öylesine hızlıydı ki saatlerce koşsa bu hiza varmadı büyük ihtimal yoongi kendini hızlı toparladı

Y: herneyse ne yapmak istersin uyumak istersen çıkayım

H:yorgunum biraz uyusam iyi olur

Yoongi başıyla onaylayıp iyi uykular deyip çıkmıştı. Hoseok uyumaya çalışıyordu yaklaşık iki saattir fakat yoongi sürekli beynindeydi. Uyuyamayacagini anladi. Karnı da açılmıştı. Yavasca kalktı. Asagiya indi. Euna seslendi. Eun gelince sorusunu yöneltti.

H:eun yoongi nerde
E:yoongi bey çıktı efendim
H:nerde biliyor musun
E:bilgim yok ne yazık ki
H:tamam saol

Hoseok koltuga gecmis oturmustu. Arka cebinden telefonunu aldı. Arada kalmisti arasa mıydı. Sonra onun rahatlığını söylediklerini düşündü. O bukadar rahatken ben neden olmayayım diye düşündü. Aramaya başladı. Telefon uzun bir süre çaldı fakat açan olmadı bu hoseoku rahatsiz hissettirmistim catik kaslariyla telefonun ekranina baktı. Tekrar aradı telefon uzunca caldiktan sonra tam kapatirken açıldı.

Y:efendim canım

Sesi uzun süredir koşmuş gibiydi düzgün tutmaya çalışıyordu.

H:sesin iyi gelmiyor bişey mi oldu-

Arkadan bir adam acıyla inlemis küfür etmisti. Yoongi telaşla konusmus kapatmıştı.

Y:benim bı işim var halledip ariyim.

Niden kapanan telefonla heseok ekrana bakıp kalmıştı. Endişelenmeye başlamıştı. Yoonginin sadece restoran sahibi olmadığı artık çok açıktı. Fakat sormak istemiyordu korkuyordu belkide alacağı cevaptan iyi biri değildi belkide ama iste kendisine okadar güzeldi ki o yüzden hep bi kenara atıyordu bu konuyu. Karnındaki kurşun yarasıda zaten durumu açıklıyordu. Ne yapmalıydı bilmiyordu. Karşısındaki adam ona git dese gidecek yeri bile yoktu. Çaresizsizdi en azından sıcak bir evdeydi bebegi yemek yiyordu kaliteli ürünler kullaniyordu. Haa evet zorla durmuyordu elbet memnundu halinden fakat bir sorun olsa rest çekebilecek konumda değildi. Buyuzden yoongiden etkilenmemeye bir tartisma haline girmekten kaçınıyordu. Böyle bir konumdayken nasıl sorabilirdi birşeyler. Derin bir nefes cekti. Odasina çıktı. Bebeği hala uyuyordu normalde bu kadar uyumayan bir bebekti aslında hoseoku yormazdı ama az uyurdu. Ne zaman hoseok kötü bir halde olsa hissedermis gibi bol bol uyuyordu. Gülümsedi. Kendiside yatağına uzandı. Yoonginin gelmesini beklerken uyumak daha iyi olacak gibiydi. Çünkü baska türlü onu merak ederdi.

uyuşturucu baronu-SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin