1.bölüm

449 41 13
                                    

Yoongi her zamanki gibi üzerindeki siyah takım elbisesiyle arabasına binmiş ve mekanına gitmişti.

Dışarıdan lüks bir restorant sahibi olarak görünsede aslında işler öyle değildi. Bir uyuşturucu baronuydu. Restorantın alt katında tamamen farklı bir yer vardı. Çoğunlukla toplantıları burada yapardı, insanları burada öldürürdü, burada içerdi, burada kafa dinlerdi. Kısaca burası onun için oldukça önemli bir yerdi çalışanlar dahil kimse buraya giremezdi. Birkaç adamı dışında tabi...

Arabasından inmiş gözlüklerini çıkarmıştı. Üzerinde tam oturmuş siyah kumaş pantolon, içine sokmus olduğu siyah birkaç düğmesi açık gömleği ve onlara uyumlu yine siyah ceketiyle oldukça iyi görünüyordu.

Caddeden hızlı adımlarla geçip kaldırıma çıkmıştı ki birinin hızla ona çarpmasıyla birkaç adım gerilemişti. Sinirle kafasını kaldırdığında genç bir adamın elindeki bebek bezini düşürdüğünü sonrada kucağındaki küçük bebeği farketti. Olayı tam algılayamadan yaşlı sayılacak bir adam bebeği hiç umursamadan genç adama vurmaya başlamıştı. Genç adam ise sadece bebeğini korumaya çalışıyordu.

Y:ne yaptığını sanıyorsun sen bebeği görmüyor musun?!

X:benim marketimden bebek bezi çalmış bu alçak

H:yemin ederim zorundaydım yoksa ben asla hırsızlık yapamam affedin ne olur

X:yapamazmış laflara bak gel şuraya

Yoongi çaresizce ağlayan genç adama kısa bir bakış atıp ona uzanmaya yeltenen yaşlı adamı durdurdu. Cüzdanından bir miktar para çıkarıp adama uzattı bezin yaklaşık 5 katı parasıydı.

Y:al bu parayı ve olmamış gibi davran bir daha da kucağında bebek olan birine vurmaya kalkma yoksa sonun iyi olmaz

Adam hafif korkuyla onu onaylayıp oradan ayrılmıştı. Genç adam yaşlı gözleriyle yoongiye bakmış, önünde eğilmeye çalışmıştı.

H:çok tesekkür ederim, çok teşekkür ederim

Yoongi onu durdurmuş kısaca süzmüştü. Üzerinde dar bir mavi kot ve düz beyaz bir dişört vardı. Oldukça sadeydi. Buna rağmen genç adam o kadar güzel taşımıştı ki. Kahve saçları hafif uzun gözlerinin üzerine geliyordu. Arada yana attırmasını gerektiriyordu. Ağlamış olmasına rağmen o kadar güzel görünüyordu ki. Yoongi takılmadan edememiş sonrasında hemen kendini toplamıştı.

Y:teşekküre gerek yok ancak sizi mekanımda ağırlamak isterim tabi kabul edersen

H:burası sizin mi?

Eliyle restorantı göstermişti inanmayarak bu hareketiyle birlikte tekrar orayı süzmüştü.

Y:evet lütfen içeri geçin

Hoseok onu onaylayıp içeriye girdi. Yoongide peşinden girdi. Bezi garsonlardan birine söyleyip kasanın oraya koydurmuştu. Karşısındaki adamın bu kadar büyük bir bezi çalmaya çalışmasımdan bile daha önce yapmadığı anlaşılıyordu. Sadece anlam verememişti.

Bir masaya oturdular. Genç adam kucağındaki bebeği pışpışlıyordu. Bebek o kadar sakindi ki sanki babasının durumunu anlıyor onu dahada üzmek istemiyordu.

Yoongi üzerindeki ceketi çıkarmış yanına koymuştu. Siyah gömleğinin kollarını katlamıştı. Ellerini masanın üzerinden birleştirerek dışarıdan sorgu havasında görünüyordu.

Y:ne yersin
H:hiç gerek yok yardımınız için çok teşekkür ederim daha da yük olmayayım
Y:duymamış sayıyorum tteokbokki yersin diye düşünüyorum

Onaylamasını beklemeden garsonların birine söylemişti. Sonrasında tekrar önüne dönmüştü. Hoseok yemeğini yedikten sonra söze girdi.

Y:anlat bakalım neden çaldın
H:pekala, ben 3 yıl önce evlendim geçen yıl hamile kaldım ancak evliliğim sürecin de sürekli siddet gördüm, eşim uyuşturucu bağımlısıydı. 2 ay önce tekrar etkisindeyken bana vuruyordu sonra bebeğimize yöneldi. Bende onu durdurmak için vazoyu kafasına geçirdim. Bu olaydan sonra hızla boşandık ailem bebeğim olduğu için beni kabul etmediler akrabalarım da öyle resmen sokakta kaldım. Günlerdir iş arıyorum ancak bebekle çalışmam gerektiği için kimse işe almadı. B-ben mecburdum.

Genç adam gözyaşlarını tutamamıştı. Yoongi ise durumuna üzülmeden edememişti.

Y:hadi kes bakalım ağlamayı yemek yapmakta iyi misindir
H:gastronomi mevzunuyum
Y:işte bu çok iyi işe alındın
H:n-ne ciddi misiniz
Y:elbette, sana kalacak bir yerde ayarlarız
H:teşekkür ederim,çok teşekkürlerr
Y:rica ederim, bu arada isimleriniz neydi
H:ben Jung Hoseok bebeğimin ismi Min Gyu
Y:bende Min Yoongi hadi ozaman sizinle bir yere gidelim
H:nereye
Y:gidince görürsün

uyuşturucu baronu-SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin